topics verdwenen ???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:49

als ik bekijk je eigen berichten kijk, dan is er niets Verdrietig


Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:51

Sprintje"]
[quote="sjakie schreef:
databeest is echt zwanger Haha!


Van welke hengst zou ze zwanger zijn dan? Is effe nadenken of op [FA] vragen wat een goede hengst was geweest voor het databeest, misschien wel Jazz, maar hopen dat dat karakter goed komt dan Knipoog }> Haha!
[/quote]

ik denk idd ook dat jazz een goeie is, dan is t databeest vast nooit meer misselijk Haha!

denisje393

Berichten: 178
Geregistreerd: 12-08-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:52

vat een lol!!! Haha!

Lees dit onderschrift niet!!! Ik zei niet lezen!! Verward Helpt dit??? OW ga maar niet naar mijn profiel!! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:56


Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:56

machie"]
[quote="Sprintje"][quote="sjakie schreef:
databeest is echt zwanger Haha!


Van welke hengst zou ze zwanger zijn dan? Is effe nadenken of op [FA] vragen wat een goede hengst was geweest voor het databeest, misschien wel Jazz, maar hopen dat dat karakter goed komt dan Knipoog }> Haha!
[/quote]

ik denk idd ook dat jazz een goeie is, dan is t databeest vast nooit meer misselijk Haha!
[/quote]

Ja is dat zo, hebben nakomelingen van Jazz weinig last van misselijheid Verward Ze lopen in ieder geval wel heel soepel Knipoog, en ze zitten niet zo snel vast Haha!, soms alleen een beetje rechtsom Knipoog, maar dan laten we het datbeest toch gewoon alleen linkom lopen .

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:57

Emmatjuh dr topic is ook weg... Stond bij LK

    If you can dream it, you can do it ...

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 12:01

Sprintje schreef:

Ja is dat zo, hebben nakomelingen van Jazz weinig last van misselijheid Verward Ze lopen in ieder geval wel heel soepel Knipoog, en ze zitten niet zo snel vast Haha!, soms alleen een beetje rechtsom Knipoog, maar dan laten we het datbeest toch gewoon alleen linkom lopen .


idd, linksom wil ook nog wel!
Wat voor afstamminge heeft databeest eigenlijk?
Anders eb je straks nog kans op een velle bokt! Is wel weer mooi, dan loopt het wel allemaal lekker snel Haha!

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 12:03

En het Neopets topic op JH heeft ook dat er geen reacties op dat onderwerp staan Scheve mond .

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 12:03

machie schreef:

idd, linksom wil ook nog wel!
Wat voor afstamminge heeft databeest eigenlijk?
Anders eb je straks nog kans op een velle bokt! Is wel weer mooi, dan loopt het wel allemaal lekker snel Haha!


Ik weet niet precies wat databeest voor een afstammeling is, maar ik denk dat ze zowiezo wel wat bloed kan gebruiken, en een beetje bokterig beest vind ik persoonlijk niet zo erg!

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 12:06

Sprintje schreef:
Ik weet niet precies wat databeest voor een afstammeling is, maar ik denk dat ze zowiezo wel wat bloed kan gebruiken, en een beetje bokterig beest vind ik persoonlijk niet zo erg!


zolang het allemaal maar lekker soepel en vlotjes verloopt Haha!
En daar heeft dit databeest het nog wel moeilijk mee! Idd iets te weinig bloed! bart had beter moeten nadenken met het zoeken van een geschik tdatabeest Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker