[Dienstmededeling] Wachtwoorden op Bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 23:26

Moritz schreef:
ik werk op een ROC als docent Informatica en heb klassen vol met Informatica "studentjes" die ALLE wachtwoorden die je kan verzinnen in 2 minuten kraken, ons hele ECDL-systeem is al 1000 x gekraakt, je kan het zo ingewikkeld niet verzinnen of ze komen erin, ze hebben er een programaatje voor, dus....... verzin maar iets ingewikkelds, als ze willen, kraken ze het toch!

o ja, alleen mensen die mij heel goed kennen, kunnen mijn wachtwoord verzinnen *hehehe* kraken kan iedereen het....

Wil niet veel zeggen, maar ik heb vroeger ook altijd het schoolnetwerk gekraakt, maar als het netwerk in 2 min. te kraken is dan heb je een gruwelijk zwakke beveiliging Haha! Zeker aangezien dat soort studentjes vaak script kiddy's zijn en dus nagenoeg niets van de achterliggende techniek weten Haha! En geloof mij, ik kan wel ingewikkelde systemen verzinnen, komen ze de eerste 100 jaar niet doorheen Haha! *LOL*


little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 00:26

Citaat:
ik weet mijn wachtwoord op bokt niet eens


Ehhh....ik dus ook niet. Ik moet eens even diep verzinnen, maar ik heb eerlijk gezegd ook geen enkel idee. Beetje dom eigenlijk. Bloos

Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag !

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 00:34

Ik heb overal op internet hetzelfde wachtwoord.. stom stom stom!
Het is eigenlijk echt afwachten tot ik een keer goed gehackt word..

Moet misschien toch eens een ander passwoord verzinnen..

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 15:05

Ik heb een heleboel wachtwoorden,maar allemaal hebben ze met het zelfde te maken,hij is niet echt makkelijk,want ik ben in 2 jaar nog nooit gekraakt,dsus ik denk dat ik niet bij diegene hoor Haha!

Dreams don’t work unless you do.
Mijn paarden op IG

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:16

Of niemand wil je kraken Twinkie Lachen

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:19

Moritz schreef:
ik werk op een ROC als docent Informatica en heb klassen vol met Informatica "studentjes" die ALLE wachtwoorden die je kan verzinnen in 2 minuten kraken, ons hele ECDL-systeem is al 1000 x gekraakt, je kan het zo ingewikkeld niet verzinnen of ze komen erin, ze hebben er een programaatje voor, dus....... verzin maar iets ingewikkelds, als ze willen, kraken ze het toch!

o ja, alleen mensen die mij heel goed kennen, kunnen mijn wachtwoord verzinnen *hehehe* kraken kan iedereen het....


Hmmm wel een beetje erg snel.... er was een wedstrijd op internet van een bedrijf dat een wachtwoord had gemaakt dat gekraakt moest worden. Er stond een flinke prijs voor. Het heeft echter een aantal maanden geduurd voordat iemand erachter was, hoewel er een aantal van de slimste hackers ter wereld mee bezig waren. 2 minuten lijkt me wel ERG snel... (kijk de computers eens na op keyloggers Schijnheilig )

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 18:40

Moritz schreef:
ik werk op een ROC als docent Informatica en heb klassen vol met Informatica "studentjes" die ALLE wachtwoorden die je kan verzinnen in 2 minuten kraken, ons hele ECDL-systeem is al 1000 x gekraakt, je kan het zo ingewikkeld niet verzinnen of ze komen erin, ze hebben er een programaatje voor, dus....... verzin maar iets ingewikkelds, als ze willen, kraken ze het toch!
ECDL... daar noem je wat zeg. kraak jij een novell netware versleuteling maar even. heb je 10 cray computers voor nodig die 40 jaar staan te ploegen.

Amor Vincit Omnia

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 23:00

Sypheron schreef:
(kijk de computers eens na op keyloggers Schijnheilig )



Hahaha precies Roy zo dacht ik het ook, ik zet altijd eerst een schone Windows XP versie op de pc als ik erachter ga.....weet ik zeker dat ze me niet loggen//

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 11:44

Ik heb ook overal hetzelfde wachtwoord. Zoiets als stoelpoot, computerscherm enz.
Maar ik wist niet dat je je wachtwoord kon veranderen op Bokt? Maar echt nodig is het bij mij denk ik niet.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 11:55

Ik heb ook(bijna) overal dezelfde...Haha!
Me 1e wachtwoord hier was pleepapier,niet echt iets dat iemand zo snel zou raden...*LOL* *LOL*

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 12:43

BartVB schreef:
Tegen de tijd dat je een paar duizend wachtwoorden hebt geprobeerd heb ik je al lang van de site gegooid Knipoog


voor elke probeer beurt een andere proxie

ik blijf er ook bij als ze het echt willen komen ze er wel achter

The day that we first met , the angels whispered: Perfect
-http://www.stalvandekooidijk.nl

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-03 14:26

Mwoh. Dan zorg je gewoon dat het een paar seconde duurt voor je ziet of het wachtwoord fout/goed was en block je mensen voor een dag als ze 5x het verkeerde wachtwoord invullen Haha!

Dan komen ze na een paar jaar idd wel achter het wachtwoord Knipoog De vraag is of je zoveel moeite wil doen....

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-03 09:47

Sorry voor de late reactie,

maar is het niet mogelijk om in bv jouw pb scherm te zien vanaf welke IP-adressen je actief bent?

Je weet zelf wel waar en wanneer je op Bokt zit, dus als er plotseling meerdere IP-adressen staan, zal er iets niet kloppen...

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 09:52

Alles kan Knipoog

Maar 99% van de mensen weet niet wat hun IP is en mensen die via b.v. een telefoonmodem inbellen krijgen dan tig IPs te zien Haha!

Als je gewoon netjes uitlogt als je bij anderen bent en een fatsoenlijk wachtwoord hebt zou je al behoorlijk safe moeten zitten.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers