Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rock schreef:Ik denk ook dat het een noodzakelijk 'kwaad' is. Wel zou ik persoonlijk denken; laat die sporen lekker in dat topic staan...
Maar voor ons is het natuurlijk niet inzichtelijk hoeveel werk er in EA gaat zitten.
Ilzas schreef:Bovendien heb ik niet al die regels in mijn hoofd, ik kijk meestal bij actieve onderwerpen wat er loopt (want waag het ook niet om te reageren in een oud topic, want hup dat gaat dan op slot), zie een leuke combi voor bij komen en reageer daar enthousiast op van: oeh, tof paard heb jij! Hup, gedelete....
Ilzas schreef:Maar goed, dan hoeven ze toch niet meteen alles te verwijderen? Stuur dan dat standaard PB'tje met de regels ofzo.
Marktplaats bied je ook altijd de gelegenheid om een advertentie aan te passen als het niet naar hun zin is. Ik had er bijvoorbeeld een sjaaltje op in "Hermes-look". Mag niet, oke, pas ik dat aan...Prima. Maar je hoeft dan toch niet meteen iets helemaal te verwijderen?
sporten schreef:kort gelden had iemand een paard te koop 6 jaar oud
met 2 filmpjes erbij 1 keer dressuur en 1 keer spingen
heb erbij gezet :
wat schop jij je paard met je sporen
dat paard niet gek van wordt
en zelfs in stap schop ze er lekker op los
werd direct verwijderd
Cayenne schreef:sporten schreef:kort gelden had iemand een paard te koop 6 jaar oud
met 2 filmpjes erbij 1 keer dressuur en 1 keer spingen
heb erbij gezet :
wat schop jij je paard met je sporen
dat paard niet gek van wordt
en zelfs in stap schop ze er lekker op los
werd direct verwijderd
Het lijkt me heel begrijpelijk dat dit verwijderd is.
Je levert flink commentaar zonder enig advies erbij te geven.
Neonlight schreef:Ik moet toch echt 8 euro betalen als ik er een advertentie neerzet. Marktplaats is dus niet gratis.