wat als je een mod niet goed vindt/ongeschikt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

wat als je een mod niet goed vindt/ongeschikt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 01:15

stel dat je een mod niet goed vindt. En die mod liever niet als mod zou zien, kan je dan iets doen oid? MOCHT dat het geval zijn ;)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:16

Maartje1990 schreef:
stel dat je een mod niet goed vindt. En die mod liever niet als mod zou zien, kan je dan iets doen oid? MOCHT dat het geval zijn ;)

Poeh lastig lijkt me...., als het om 1 persoonlijke mening gaat dan zal er weinig mee gebeuren
al er meerdere klachten over een mod binnen komen mag ik hopen dat er iets mee gedaan word

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:21

Eentje maar?? :D

Mods worden gekozen door het team zelf. En op kwaliteiten gekozen... ik kan ook met enkele niet echt door één deur maar je moet het er toch mee doen.

OW's en bans worden trouwens met toestemming van meerdere mods gegeven.

Heb je trouwens een goed onderbouwde negatieve mening over 1 van de mods dan kun je dat kenbaar maken bij het beheer. Die nemen het dan in overweging.

edit: de leraren die ik vroeger niet mocht.... .bleven helaas tòch leraar ;) :(

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:24

slimmerik schreef:
Eentje maar?? :D

Mods worden gekozen door het team zelf. En op kwaliteiten gekozen... ik kan ook met enkele niet echt door één deur maar je moet het er toch mee doen.

OW's en bans worden trouwens met toestemming van meerdere mods gegeven.

Heb je trouwens een goed onderbouwde negatieve mening over 1 van de mods dan kun je dat kenbaar maken bij het beheer. Die nemen het dan in overweging.

edit: de leraren die ik vroeger niet mocht.... .bleven helaas tòch leraar ;) :(

wil een mod toch niet vergelijken met een leraar...... :=

Solis

Re: wat als je een mod niet goed vindt/ongeschikt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:28

Tja, ik denk eigenlijk dat in zo een geval je mening er weinig toe doet eigenlijk?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 01:33

ja, maar het ligt er natuurlijk aan waarom. Stel dat die mod bijv ' vroegah' toen die nog zwart was je helemaal de grond in heeft gestampt en je een topic echt gewoon ronduit heeft uitgejaagd? Sorry hoor, maar zo iemand wil ik niet als mod hebben!

Even voor de duidelijkheid ik zeg nergens dat dit echt zo is dit is puur (volgens mij is het juiste woord) hypothetisch

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:34

Maartje1990 schreef:
ja, maar het ligt er natuurlijk aan waarom. Stel dat die mod bijv ' vroegah' toen die nog zwart was je helemaal de grond in heeft gestampt en je een topic echt gewoon ronduit heeft uitgejaagd? Sorry hoor, maar zo iemand wil ik niet als mod hebben!

Even voor de duidelijkheid ik zeg nergens dat dit echt zo is dit is puur (volgens mij is het juiste woord) hypothetisch

Ik denk als een bokker je de grond in heeft gestamp openbaar op het forum deze dan geen mod kan worden....
er word toch gekeken naar je Bokt gedrag?

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:35

Solis schreef:
Tja, ik denk eigenlijk dat in zo een geval je mening er weinig toe doet eigenlijk?

Ik denk ook dat het eraan ligt wat er aan de hand is en of de mod. correct heeft gehandeld.

Solis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:36

Ahaaaaa, zeg op, wie! :+

Dan nog.. denk dat 'gewone' forumgebruikers (dit is geen betaalde service ofzo...) daar niet echt wat in te brengen zullen hebben, zijn toch keuzen en de verantwoordelijkheid van het beheer.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:39

Ik ben eigenlijk benieuwd wat de mods hier zelf op te zeggen hebben :j

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 02:16

Op het moment dat je problemen met een mod hebt, dan kan je altijd contact opnemen met het beheer of één van de hoofdmods. Op zo'n moment zullen we altijd serieus kijken wat er gebeurd is en of we iets over het hoofd hebben gezien.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 02:23

Ik heb dit zelf eens gehad met ene mod.. heb dit alleen niet gemeld...
ik heb de eer bij mijzelf gehouden..
maar als ik een mod nodig heb voor titelwijziging o.i,d zal ik iig niet meer naar die ene mod gaan.
Die benader ik niet meer :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 02:42

Ik weet niet waarom je een mod niet zou mogen? Soms ben ik het oneens met een beslissing, of vind ik dat ik verkeerd begrepen wordt, maar dat maakt niet meteen dat ik iemand niet mag.

edit: het gaat over iemand niet goed genoeg vinden. Ik denk dat goed modderen iets is wat je moet leren, en ik ga ervan uit dat het team daar nieuwe mods in stuurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 10:30

Nieuwe moderators staan inderdaad onder begeleiding van een mentor :j deze stuurt de nieuwe mod en helpt deze veelvuldig tot de mod zelf kan werken :j

Ik ben nu bijna een jaar mod (in april) en ook ik weet nog niet alles, dus dan is het heel fijn dat we ook mods hebben die al een paar jaar modereren. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:04

Ik heb zelf geen problemen met de moderators, maar zie wel dat één bepaalde moderator zich nogal op een vreemde manier profileert. nogmaals zelf geen last mee gehad maar heb wel zo mijn twijfels bij het functioneren in zijn of haar functie.
Maar neem aan dat er meer mensen zijn die dit al is opgevallen.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:08

Maartje1990 schreef:

denk t niet. of er moeten meer mensen zijn die problemen met de betreffende mod hebben. een mod kan niet op basis van gezeik met één persoon mod-af zijn lijkt me.
ik zou gewoon via pb zeggen tegen die mod wat me dwarszit en er zo proberen uit te komen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:14

Ik denk dat je altijd zo wel door kunt gaan want er zijn altijd wel mensen die je wel en niet mogen. Ik vind de ene bokker ook aardiger dan de ander, zo ver je dat kunt beoordelen maar misschien is dat ir wel heel anders... Maargoed, ik denk dat er echt wel naar het verleden van een (toekomstige) mod wordt gekeken en beoordeeld en 'wij' moeten ons er dan gewoon bij neerleggen...
Ik vind de ene mod ook leuker dan de ander maargoed je moet het er toch mee doen...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 11:59

Maartje1990 schreef:

Op het moment dat je een probleem hebt met een mod is het altijd goed om te kijken of je er zelf met hem/haar uit kunt koment. Mocht dit niet lukken, neem dat contact op met een hoofdmod of met beheer, zoals andere groenies ook al gezegd hebben. Dan wordt hier serieus naar gekeken om een oplossing met elkaar te vinden.

Overigens wordt er inderdaad gekeken naar postgedrag/verleden bij het selecteren van nieuwe mods, maar het is niet zo dat dit brandschoon moet zijn. Iedereen maakt fouten en mensen kunnen veranderen. Dus ook als iemand in het verleden eens een OW oid gehad heeft is dat geen reden dat iemand nooit mod zou kunnen worden.