Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:stel dat je een mod niet goed vindt. En die mod liever niet als mod zou zien, kan je dan iets doen oid? MOCHT dat het geval zijn
slimmerik schreef:Eentje maar??![]()
Mods worden gekozen door het team zelf. En op kwaliteiten gekozen... ik kan ook met enkele niet echt door één deur maar je moet het er toch mee doen.
OW's en bans worden trouwens met toestemming van meerdere mods gegeven.
Heb je trouwens een goed onderbouwde negatieve mening over 1 van de mods dan kun je dat kenbaar maken bij het beheer. Die nemen het dan in overweging.
edit: de leraren die ik vroeger niet mocht.... .bleven helaas tòch leraar![]()
Maartje1990 schreef:ja, maar het ligt er natuurlijk aan waarom. Stel dat die mod bijv ' vroegah' toen die nog zwart was je helemaal de grond in heeft gestampt en je een topic echt gewoon ronduit heeft uitgejaagd? Sorry hoor, maar zo iemand wil ik niet als mod hebben!
Even voor de duidelijkheid ik zeg nergens dat dit echt zo is dit is puur (volgens mij is het juiste woord) hypothetisch
Maartje1990 schreef:stel dat je een mod niet goed vindt. En die mod liever niet als mod zou zien, kan je dan iets doen oid? MOCHT dat het geval zijn