Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aerdenhout1 schreef:Het is echt mens eigen om dingen te gaan bedenken als het hele verhaal niet word verteld.
Het eerste wat ik zelf ook dacht...10 jaar...alleen op de weg met een paard, want zo staat het verhaal wel geschreven, erg onverantwoord.
aerdenhout1 schreef:Het is echt mens eigen om dingen te gaan bedenken als het hele verhaal niet word verteld.
Het eerste wat ik zelf ook dacht...10 jaar...alleen op de weg met een paard, want zo staat het verhaal wel geschreven, erg onverantwoord.
Sammie schreef:TNiet de media of de nieuwsredactie, die slechts een bericht plaatst.
Maartje1990 schreef:wat is er mis met speculeren? tja, ik zit niet in wat daar zo verkeerd aan is.
Ik erger me meer aan die mensen die in topics waar bijv. iemand seks met een dier heeft gehad (wat niet goed is hoor!) maar waarbij mensen opeens met gruwelheden komen als ballen afhakken etc. dan denk ik vaak ook van DAT is toch ook ziekelijk? Natuurlijk is dat niet goed maar DAT is ook weer niet nodig
blokje schreef:Weetje waar ik over na dacht. Ik kreeg en jaar terug een BAN of hoe heet dat een officiele waarschuwing omdat ik perongeluk 2x een verkeerde advertensie had geplaatst. Ben gewoon niet zo slim![]()
Maar waarom (misschien vinden jullie het mega stom) geven ze geen officiele waarschuwingen aan mensen die maar niet ophouden met speculeren terwijl aangegeven is dat je dat niet moet doen en de Mod zelfs een aantal reacties verwijderd.
Ik vind dat Bokt daar wel wat strenger in mag worden. In sommige topic zie je mensen keer op keer terug komen terwijl vriendelijk is gevraagd dat ze willen stoppen. Ik vind dat als ik voor perongeluk plaatsen van iets een officiele waarschuwing krijg mensen die niet luisteren naar vragen van een Mod zoals stoppen met speculeren geen officiele waarschuwing krijgen of gewoon 2 dagen van Bokt geband worden.
Misschien is dit overdreven maar zo denk ik er persoonlijk over.