Het lijkt me handig om mensen hiervan op de hoogte te brengen via een waarschuwing op de profiel-pagina!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleandra schreef:Hoe kun je dan achter de postcode komen? Dat pijltje lijkt me nou echt niet duidelijk genoeg en erop klikken kan ook niet..
Snader schreef:Eleandra schreef:Hoe kun je dan achter de postcode komen? Dat pijltje lijkt me nou echt niet duidelijk genoeg en erop klikken kan ook niet..
Dat ga ik niet vertellen, om te voorkomen dat er misbruik van wordt gemaakt. Wel stuur ik je een PB met jouw vermoedelijke adres, dan mag je antwoorden of het klopt.
Note: Het werkt alleen als jij je volledige postcode hebt ingevuld: cijfers én letters.
Lins_Vetra schreef:Waar het om gaat is hoe dat hele kleine rode stipje op dat hele kleine kaartje op de goeie plek terecht komt.@ Koudbloedkim; Ja, maar jouw postcode (de letters en cijfers) zie ik niet in jouw profiel, alleen dat hele kleine stipje op een heel klein kaartje, dus dat zou niets moeten zeggen., Meer een indicatie waar jij zo'n beetje woont.
Ik vind het wel heel kwalijk!