stel mijn vriend zit straks op bokt.
ik krijg bijvoorbeeld een ban.
mag hij dan doorbokken..??
Ik spreek niet over een IP ban.
n.a.v de laatste pagina's van :
[FZ] "Vergeten" Bokkers
En ja, het bespreken van een ban is neit toegestaan, daarom geef ik een algemeen voorbeeld!

citaat1 schreef:citaat2 schreef:ThePast03, een naamban kan ook hoor, dat hoeft niet per se een ip ban te zijn. Maar zie wel een ongelijkheid, ik heb geen kinderen en dan mag ik dus ook geen extra user?? Vaag.
Als je een partner hebt mag die wel een account aanmaken (moet je geloof ik wel even melden).
Maar dan loop je dus een risico als een van de twee een permanente ban krijgt. Dan kunnen jullie allebei niet bokken.
Naamban heeft natuurlijk geen enkele zin. Dan bok ik vrolijk verder onder het account van mijn man.
citaat3 schreef:Nou beschuldigend vingertje of niet....
Sul heeft er een half jaar ban bij, en de man van Sul ook. Wegens een vermeende schaduwaccount. Ik vraag me echt steeds vaker af hoe dit beleid van bokt werkt. Nog even en we moeten allemaal in de houding springen als de mods in een topic binnenkomen. Het is toch van de zotte dat we topics moeten maken over 'verdwenen' bokkers terwijl we dondersgoed weten waarom die mensen niet willen terugkomen of zelfs niet terug 'mogen' komen. We prediken dat Nederland een tolerant land is, doen ons best om onze paarden op een zo diervriendelijke manier te houden waar input van onze paarden mogelijk is. Maar soms heb ik het idee dat mijn paarden nog meer een eigen mening in mogen brengen dan dat ik dat mag op bokt. Bans en OW's worden gegeven maar daartegen ingaan of een verklaring krijgen? Ho maar, zelfs een antwoord van een Mod op een gestelde vraag is niet vanzelfsprekend. Ik wacht nog steeds op antwoord over een onterecht gegeven ban 3 maanden geleden, ik kan me niet verdedigen want de mods wil is wet en daar valt niet aan te tornen.
Sta ik verdikkeme voor de klas te prediken dat je nooit iemand mag veroordelen zonder die gene zijn verhaal te laten doen, maar op bokt moet ik maar moedeloos toekijken hoe ze op al mijn woorden letten. JA ik heb een grote bek, ja ik typ pittige antwoorden als ik het ergens niet mee eens ben, maar ik ben ook zo eerlijk om mijn ongelijk toe te geven als ik fout zit. En dat kan ik van veel van de mods niet zeggen, natuurlijk is het niet altijd makkelijk om orde te houden. Maar sommigen zijn wel erg doorgeslagen in hun groene kleurtje, groen staat voor macht. En net zoals in het echte leven kan niet iedereen met die 'macht' omgaan.
p.s als ik even niet reageer dan zit ik ws naast Sul, sjeik, detour en RK op het strafbankje....