[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Augustus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 16:42

Het Boktbeheer Bulletin van juli is hier te vinden.

Technisch

Blauwe randjes
Er is deze maand een nieuwe functie toegevoegd. Op verzoek van verschillende gebruikers heeft degene die een topic opent een blauw randje om zijn naam staan. Zo kan je in een lang topic makkelijk updates en reacties van de topicstarter vinden. Ook kun je in één klik alle reacties van een topicstarter op één pagina zien door op de tekst 'Geplaatst door de TopicStarter te klikken. Door op die pagina op de topictitel te drukken, kom je weer terug in het topic. We hopen Bokt zo weer een stukje makkelijker te hebben gemaakt. :)

Downtime van 30-8 en 31-8
Eergisteren en gisteren is Bokt een aantal uur onbereikbaar geweest. Eergisteren voor bijna iedereen, gisteravond was een kleinere groep 'getroffen'. Dit keer geen serverproblemen, maar een nare fout in het stuk software wat er voor zorgt dat als jij in je browser 'bokt.nl' intypt, jouw computer weet op welke computer (server) hij de pagina's van Bokt kan vinden. Het probleem is nu provisorisch opgelost, er wordt gewerkt aan een definitieve oplossing die wat meer tijd kost. Bokt is door deze problemen op dit moment niet goed bereikbaar via email, de mail wordt wel bewaard en zal later worden beantwoord.

Wanneer ga jij naar HorseEvent
Onder je avatar zie je de volgende tekst staan: [Ga jij naar Horse Event?]. Als je daarop klikt kan je aangeven of je naar HE komt, en zo ja op welke dagen. Op deze pagina kun je vervolgens zien wie er dezelfde dagen als jij naar het evenement gaan. Als je je stoort aan de melding onder je naam, bij de optie 'ik kom niet naar Horse Event' is ie weg ;).

Inhoudelijk

Hoefslag
Paardenweekblad De Hoefslag vond het deze maand tijd voor een interview met de personen achter Bokt; Beheerders Eline en Bart. Bart gaat onder andere in op het ontstaan van de website, het grote succes van Bokt.nl en hoe de nabije toekomst eruit ziet. Het interview is gepubliceerd in Hoefslag nummer 34. Je vindt het vier pagina lange interview op pagina 8 t/m 11. In het topic op VN over het interview vind je tips over het vinden van de Hoefslag.

Win kaarten voor Horse Event
Het programma van Bokt op Horse Event begint steeds vastere vormen aan te nemen. Het gehele programma van Bokt op HorseEvent kun je vinden op deze pagina. Ook verloot Bokt.nl nog 10 keer 2 kaarten voor HorseEvent. Daar hoef je alleen maar een mailtje voor te sturen, zie dit topic voor meer informatie.

Wiki
Afbeelding
Een hoefsmid slaat een ijzer onder een paardenhoef.

Afgelopen maand is er door het team van de Bokt Wiki hard gewerkt aan het zoeken naar nieuwe collega's. Er waren behoorlijk wat aanmeldingen die allemaal gelezen, bekeken en besproken zijn. Wie de nieuwe Wikimods zijn vind je hieronder: namens het Wiki-team willen we hen hartelijk feliciteren en veel succes wensen in hun Wikimod-carrière.

Om de Boktlounge op Horse Event aan te kleden zijn we ook bezig met het maken van een aantal Wiki posters. Met een aantal mooie foto's en interessante weetjes hopen we indruk te maken op het grote publiek. Jullie zijn uiteraard allemaal van harte welkom om de posters te komen bewonderen.

Daarnaast willen we mensen die nog geen ervaring hebben met de Wiki vragen een kijkje te nemen in dit topic op WikiZaken. Om te zorgen dat we de handleiding en de help beter af kunnen stemmen op de wensen van nieuwe gebruikers, hebben we een aantal nieuwe schrijvers nodig die een artikel willen schrijven en hierover een korte vragenlijst willen invullen.

Nieuws
De afgelopen week kon je op VN genieten van de Nederlandse dressuursport in optima forma! Menig Bokker zat ofwel aan zijn pc-scherm ofwel aan zijn tv-scherm vastgelijmd. Menig persoon die toevallig voorbij liep zal zeer verbaasd hebben op gekeken op het moment dat deze Bokkers wilde gebaren aan het maken naar hun 'schermpie' en vervolgens luid de knoppen van hun toetsenbord bedienden. De voorbijgangers hoeften zich echter geen zorgen te maken, deze gebaren werden geuit omdat Nederland goud won in de EK-landenwedstrijd, Edward Gal met Totilas tot tweemaal toe een nieuw wereldrecord en tevens de hoogste dagscore reed, Adelinde goud in de Grand Prix Special won en als toetje op de kers ging op afgelopen zaterdag het goud naar Edward Gal, het zilver naar Adelinde en Anky ging eveneens met een medaille naar huis: Brons. Bij het springen om het landskampioenschap viel Nederland net buiten de prijzen (vierde) en door een springfout viel Albert Zoer van de eerste naar de derde plaats.
Kortom de sfeer op het Nieuwsgedeelte was geweldig te noemen. In het EK-kletstopic ([VN] [HK] Het EK Kletstopic (meer info op bl 1, eerst daar lezen)) heeft iedereen genoten van de Nederlandse dressuur en het springen. Het EK was ook goed zichtbaar in het aantal pageviews per dag op de nieuwspagina:
Afbeelding

Augustus was sowieso de maand van de kampioenschappen. Naast het hierboven al genoemde EK dressuur en springen werd er ook nog het EK dressuur voor junioren en Young Riders gehouden in Ermelo, waar Nederland met een groot aantal medailles ging strijken, het WK tweespannen met twee keer goud (team en Harrie Verstappen individueel), het WK enkelspannen met goud (Melanie Becker bij de pony's) en zilver (team), het WK Jonge paarden in Verden en diverse regiokampioenschappen. Maar bijzondere aandacht willen we hier zeker schenken aan het EK Para Equestrian waar Gert Bolmer speciaal voor Bokt verslag van deed. Ook hier waren de resultaten super, met een bronzen plak voor het team en goud en zilver voor Petra van de Sande in Grade II:
[VN] Gert Bolmer: Petra wint goud en ons team heeft brons!

Op ON is er een uitgebreide discussie geweest over slachten versus inslapen: [ON] Jan van Veen:"Een paard doodmaken is niet plezierig” . Een onderwerp dat bij de meesten, zo niet bij iedereen hevige gevoelens naar boven brengt. De discussie is echter vrijwel altijd netjes en met respect gevoerd.

De Nieuwsredactie wil de fotografen die de afgelopen tijd foto's hebben geleverd voor de voorpagina, nogmaals hartelijk danken voor hun medewerking! We hopen in de toekomst nog veel meer werk van jullie te mogen gebruiken. Ben jij ook op een evenement geweest of heb jij foto's van redelijke kwaliteit welke aansluiten bij een bepaald onderwerp op de voorpagina? Dan mag je altijd contact opnemen met iemand van de Nieuwsredactie!

Als topic van de maand hebben we het voor het 'nieuwe' paardrijden gekozen: [ON] Paardrijden binnenkort ook een Wii-sportmogelijkheid? Het nieuwe paard hoeft niet elke dag eten, drinken of aandacht, als je ze maar af en toe berijdt!

En als laatste willen we langs deze weg nog één topic onder jullie aandacht brengen. [VN] TV-programma Netwerk roept hulp in van liefhebbers Friezen . Het programma Netwerk wil een uitgebreide reportage doen van het Friese ras. Zij zoeken nog fokkers die het afgelopen jaar of in het verleden een veulen hebben gefokt dat ter wereld kwam met bijvoorbeeld een waterhoofd of dwerggroei. De reportage zal verder bestaan uit de bouw van het Friese paard, de keuringen, het lopen voor de sjees en de export.

Beleid

ITP - InThePicture
Op [ITP] In The Picture komen we nog steeds bijzonder veel topics tegen die niet op ITP horen. Als er rijfoto's geplaatst worden waarvan niet specifiek rijtechnisch commentaar gewenst is horen deze niet op ITP naar op [RIJ-ITP] Rijden In The Picture. Dit geldt ook voor buitenritfoto's.
Bokkers t/m 15 jaar horen hun foto's op [JITP] In the picture te plaatsen.

Team

Nieuwe Teamleden
Vandaag mogen we maar liefst 7 nieuwe teamleden verwelkomen! Drie nieuwe moderators (waarvan één oude bekende) een nieuw lid van de bezwaarcommissie en drie nieuwe wikimoderators. We willen hen allemaal ontzettend veel succes wensen bij hun nieuwe taken!
Zodra ik alle kleuren verf weer gevonden heb, krijgen de nieuwe teamleden hun kleurtje ;)

Wijzigingen
En ook deze maand een aantal kleine wijzigingen in de modforce:
  • Neonlight - stopt met modereren op AR en ARITP
  • Sylvia - stopt met modereren op JHK
  • Faline - stopt met modereren op AV, ITP, SPRITP en gaat modereren op RT en AP
  • Storm76 - wordt ook moderator op BI
  • Unwritten - stopt met modereren op WWW, gaat modereren op VT
  • Dyonne - wordt ook moderator op MD
  • Amanda - wordt ook moderator op BEH
  • Zwartwitje - stopt met modereren op DRS

Vertrek....
Deze maand is Kris gestopt als moderator. Ook op deze plek willen we haar nogmaals bedanken voor haar inzet, en veel plezier wensen als zwarte bokker!

Overig

Topic van de maand
Als topic van de maand hebben wij gekozen voor een topic waar wij in ieder geval smakelijk om moesten lachen... [VVDD] Dan is je hond ingeruild voor een veulen....

Persoonlijk
A_lette heeft deze maand geparasailed, een jeepsafari gedaan, zich laten verwennen in de haman, is in een ijskoude rivier gedoken en dat allemaal in het heerlijk warme Turkije! :D
Prrrr is serieus aan het denken over een cursus mennen
iefke is ook op vakantie geweest, naar Kroatië met 5 mensen met een verstandelijke beperking en heeft het super gehad!
Olympia heeft een supervakantie gehad in Kroatie!! :D
Unwritten is na twee keer afrijden geslaagd voor het B rijbewijs en heeft inmiddels de eerste kilometers zelfstandig autorijden erop zitten :D
Nickeltje heeft het enorm naar de zin op de afdeling Neurochirurgie en de operaties die daar bij horen, maar kijkt enorm uit naar een vakantie, helaas zal dat pas ergens aan het einde van november zijn.
Imre ging uit haar dak bij het concert van Pearl Jam in Ahoy
Dyonne heeft een leuk weekje vakantie gehouden op het WK mennen voor de pony's en hier een impressie van weergegeven.
Amanda een top vakantie heeft gehad op een kasteel in Frankrijk! Ze op saxofoon vakantie is geweest via http://www.muziekindevakantie.nl. Er meer te vertellen is dan in dit stukje past, maar jullie de foto's hier kunnen bekijken en hier een geluidsopname van een solostuk kunnen beluisteren (samen met iemand anders gespeeld).
Mas heeft deze maand 3 weken gekampeerd in de achterhoek. De eerder gekochte nieuwe motor is daar uitgebreid uitgeprobeerd ;)
Banjer heeft afgelopen maand behoorlijk wat spierpijn gehad... zij en de echte Banjer rijden regelmatiger zonder zadel :D
Leo is ook al in Kroatië geweest en heeft het erg leuk gehad! 8-)
Quir heeft de eerste intro week van school overleefd en heeft het erg leuk gehad! 8-)
Fnanne vraagt zich af waar de vakantie gebleven is...
Vie heeft haar (tweede) droompaardje gekocht! Haar nieuwe maatje is 3 maanden oud en komt binnenkort naar België.
Eline heeft zin in september: 2 bruiloften te fotograferen, Horse Event, én een weekendje Duitsland met twee modellen voorbereiden!
Zwartwitje heeft voor het eerst sinds jaren weer een bijrijdpoownie *\o/* en moet voor twee maanden weer de schoolbanken in om nog wat tentamens te halen ^)

Testrecept
[VT] Testrecept augustus: simpele, luxe maaltijdsalade is helaas maar door vier mensen getest. Uit de reacties is gebleken dat het recept te makkelijk was om te maken, maar ondanks dat kreeg het recept alsnog een 7,3 gemiddeld. Het resultaat van het recept mag er wel wezen:
Afbeelding
Foto door Aeris
We willen alle testers bedanken voor de medewerking, en hopen dat het volgende recept meer in de smaak zal vallen: [VT] Testrecept September - Aardappel Courgette Gratin (Ook Vega)
Om mee te testen in September kun je een PB naar Unwritten sturen.

Tien vragen aan...

Dit is je kans om meer te weten te komen over de mensen-met-een-kleurtje: volgende maand zal Aurora3 jullie kruisverhoor beantwoorden, rond de 20ste openen we daar weer een topic voor op ForumZaken. Hieronder de antwoorden op jullie 10 vragen aan Mireille

Citaat:
1) Waar komt de passie voor My Little Pony en het customizen vandaan? - Unwritten
Via Bokt heb ik een aantal jaren geleden IcePrincess leren kennen. Zij was vooral fan van de G1 (oude MLP’s) series en ik raakte wel nieuwsgierig naar die vrolijk gekleurde paardjes. Dus ik kocht een aantal G3 (nieuwe series) pony’s die ik leuk vond. Later liet ze me zien dat je die pony’s zelf kon veranderen. Op internet was er toen niet zo veel over te vinden. Een aantal creatievelingen plaatste foto’s op MLP fora, maar dat was het dan ook wel weer. IcePrincess maakte zelf ook zo nu en dan eens een pony en het leek me leuk om dat ook eens te proberen. Zo ben ik thuis zelf aan de slag gegaan.
Een echte passie is het niet, want zo erg is het niet. :P Ik heb maar een paar originele pony’s en er gaat eerst een custom weg voor ik een nieuwe maak. Wat een tegenvaller he ;) Pony’s in een kast is leuk, maar het hoeven er voor mij geen honderden te zijn. Het is gewoon een hobby voor ‘erbij’.
Maar IcePrincess is dus duidelijk de aanstichter van alles :))

2) Welke CD’s liggen er in jouw auto? - Elles
Op dit moment niet één. Terwijl ik toch enorme muziekliefhebber ben. Hoe komt dat? :) Elke ochtend ga ik voor mijn cd kasten staan om het cdtje voor die dag uit te kiezen. Ik kies dus iedere dag precies het cdtje waar ik dan zin in heb, waarvoor ik in de mood ben, iets wat ik dolgraag weer wil horen of dat nieuwe cdtje wat nog een extra luisterbeurt nodig heeft. Aan het einde van de dag gaat dat cdtje ook weer keurig terug de kast in.
Het zou niet goed zijn om mijn gehele cd verzameling in de auto te laten liggen… ;)
Maar jullie willen natuurlijk titels horen. Mijn favorieten (deze draai ik zeer vaak) zijn bijvoorbeeld ‘Opeth – Blackwater Park’, ‘Nevermore – Dead heart in a dead world’, ‘Riverside – Rapid Eye Movement’ , 'Ayreon - 01011001', 'Bloodbath - Resurrection Through Carnage' en ‘Nightwish – Wishmaster’. Van de meeste bands die ik goed vind heb ik de gehele discografie en het is dan ook pure noodzaak om alles op bandnaam en daarna op releasejaar te ordenen in een grote kast. Geen slingerende cdtjes in de auto dus.

3) Wanneer ga je je haar eens kort laten knippen? - Maya
Voorlopig niet! Ik zie er niet uit met kort haar. Dat staat me gewoon niet. Daarbij krijg ik het al benauwd bij de kapper als er een puntje af moet. Laat staan de gehele lengte.
Maar ik vind het wel erg dapper dat jij het wel gedaan hebt Maya!

4) Waarom heb je geen leuk/ingevuld profiel, terwijl je Grafisch Vormgever (en dus creatief?) en moderator (dus in soort van "voorbeeldrol") bent? - Sonja
Ik vond een ingevuld profiel leuk toen ik net op Bokt zat. Als ik eerlijk ben trekt me dat nu helemaal niet meer. Het is ook voldoende om alleen een website te hebben en die bij te houden. 10 verschillende dingen even fanatiek bijhouden is ook niet mijn sterkste kant.
Ik vind het wel leuk om te bij houden wie ik de afgelopen jaren allemaal heb gemeet. Dat is de enige manier om het enigszins te kunnen onthouden.
Met paarden heb ik ook niets (meer) ook al vind ik het nog steeds heerlijke beesten. Dus ook daar heb ik geen informatie over.

5) Welk boek vond jij zó goed, dat je vindt dat wij het allemaal zouden moeten lezen? – Sonja
Er zijn zo veel goede boeken. En er zijn ook zo veel boeken waarvan ik echt genoten heb.
Toch grijp ik nu naar de ‘Twilight Saga’. Lekker teenie…. De eerste delen heb ik een flinke tijd terug, in een opwelling, in één keer gekocht. Vervolgens hebben ze ruim een half jaar in mijn kast gestaan omdat ik nog andere boeken uit moest lezen en nog dit en nog dat moest doen… je kent het wel.
Tijdens de vakantie deze zomer was de tijd dan toch eindelijk daar. Ik ben begonnen in het eerste deel van de haast cliche lijkende fantasy roman. Maar oh, wat was dat eerste boek heerlijk. Zo simpel, zo lekker om te lezen en dan ook nog eens gewoon een suf liefdes verhaal met een aparte insteek. In 3 dagen tijd heb ik de eerste 3 delen gelezen. Helaas had ik het laatste deel niet bij, dus daar ben ik inmiddels thuis in begonnen. Ik kan niet wachten tot ik er door heen ben...

6) Wat is het eerste wat je doet als je de computer aanzet? Bokt of toch iets anders? - Takkie_muis
Ik zet mijn laptop zelden uit, dus als ik hem wakker schut uit zijn hybernate dan staat alles, heel handig, nog aan. Het eerste wat dan automatisch gebeurd is het checken van de e-mail. Dus dat zie ik als eerste binnen komen, daarna komt de rest.

7) Hoe ziet een dag van jouw leven er uit? - Sani
Dan zal ik een normale werkdag kiezen. Om kwart voor 7 gaat de wekker en rond half 8 zit ik in de auto richting mijn werk. Ik ben tussen 8 en kwart over 8 meestal wel binnen. Dan start ik de computer op en bekijk eerst alle nieuwe e-mailtjes en daarna ga ik aan de slag met alle taken die al ingepland stonden en dingen die last minute tussen door komen. Ik ben grafisch vormgever bij een van Nederlands grootste mode ketens dus er is altijd wel wat te doen. Samen met mijn collega's op marketing verzorgen ik alle communicatie richting de klant. Direct mailing, huis aan huis folders, advertenties, flyers, brochures. Meestal ben ik rond een uur of 6 weer thuis om te eten. Mijn avonden vul ik meestal met mijn hondjes, Bokt, boeken, muziek, films, fitnessen, kleine freelance klusjes en soms een my little pony custom. Om half 11 lig ik (oke... probeer ik :P) weer in bed, op naar een volgende dag.
In de weekenden is het tijd om de boel schoon te maken, vrienden te bezoeken, iets leuks te doen en concerten en festivals bezoeken.

8) Wat is de beste film die je ooit hebt gezien? - intral
Net als met boeken: er zijn zo veel goede films. Ik vind het ook moeilijk om te zeggen welke ik echt het meest geweldig vond. Wel kan ik zeggen dat ik graag films met Johnny Depp zie, en ook graag films van Tim Burton. De combinatie is al helemaal ideaal. Verder ben ik gek op fantasy, historisch, thriller en actie. Net als met boeken eigenlijk hahaha. Ik kijk op dit moment enorm uit bijvoorbeeld naar films als 'New Moon' (hopelijk 10x beter dan 'Twilight') en 'Alice in Wonderland'.

9) Van welke bekende man krijg je vlinders in je buik? - Nessah
Dat vind ik een moeilijke vraag. Vaak is het de rol die gespeeld wordt (film of serie), die voor vlinders zorgt. Niet de persoon zelf.
Goed, stijlvol en donker gekleed, eksentriek, spierwit, een flinke bos blond of licht bruin haar, lichte ogen en een baardje. Met een duidelijke missie en heel veel passie. Dat zijn de type mannen die mijn aandacht wel trekken... :D

10) Hoe denk/hoop je dat je leven er over 5 jaar uitziet? - Mas
Ik hoop zo'n mooie vent als omschreven bij 9 aan mijn zijde te hebben :)) ;)
En vervolgens door naar een mooie auto en een mooi huis. Haha. Je kunt altijd hopen he. :+ sssst. Niet verder vertellen.

Olympia

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:46

Welkom nieuwe teamies :):)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:46

welkom nieuwe teamies :D

Edit: dat was mijn tekst Olympia :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:55

Welkom nieuwe teamies :D En vooral: Sterkte :D

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:01

Dank jullie :D
Zit al sinds gisterochtend heel veel moeite te doen om mijn mond te houden :o

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:03

Hahahaha, Julia éindelijk groen! :D :D Dat moest er eens van komen natuurlijk :D
Succes nieuwe teamleden!
Leuk BBB, ben weer op de hoogte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:07

Welkom nieuwe collegas :D

Hoop dat er deze maand voor het testrecept weer voldoende testers komen :)

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:13

Ontzettend leuke BB weer!

Alle nieuwe mods ontzettend veel plezier en succes toegewenst! :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:16

Ha, WendyBZ heeft mijn oude 'starterspakket' :D

Alle nieuwe moddies, veel succes!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:22

Ook hier een hartelijk welkom!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:46

Opeens zag ik Juul groen in een ander topic!!! :oo

Ik heb het altijd al gezegd tegen je...je wordt nog een keer groen, want je bent een goeie. :j En je verdient het ook. :+: Heel veel plezier en succes!

En de rest natuurlijk ook! :j :j

Bedankt voor de update!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:47

Leuk BBB weer. :j Nieuwe teamleden, erg veel succes gewenst met jullie nieuwe taken!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:48

Leuke BBB! :)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:52

Dankjewel :)

Ik ga vanavond even alles uitzoeken :)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:03

Ik ben inmiddels ook druk bezig met lezen achter de schermen :D

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:25

Leuk om te lezen weer!!!

Eline schreef:
het WK tweespannen met twee keer goud (team en Harrie Verstappen individueel), het WK enkelspannen met goud (Melanie Verstappen) en brons (team),

Alleen jammer van de foutjes die er in staan. Het team en Harrie Verstappen hebben inderdaad goud gewonnen op het WK tweespannen.

Melanie Becker is wereldkampioene geworden bij de enkelspan pony´s op het WK, het team heeft daar zilver gewonnen!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 18:35

Ik ga het fixen Mriekie :j

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:53

Wat een leuk welkom! Bedankt voor alle leuke reacties. :) Ik ga mijn best voor jullie doen!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:01

Welkom nieuwe teamies! Heel veel plezier en succes gewenst :)

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:02

Welkom nieuwe teammies :D

edit: Grrrrr dat was precies mijn tekst Mireille }>

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:26

Erg leuk BBB dit maal :j
Leuk van de Hoefslag, lijstje van mensen die komen op Horse Event etc :D

En tja Elessar... kon ook niet anders dat je mod werd :P
Veel plezier alle nieuwe modjes :D

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:28

Gefeliciteerd nieuwe teamleden :D

Leuke BBB!
Die maaltijdsalade! Kostelijk!

Ga morgen direct opzoek of ik nog ergens een Hoefslag kan bemachtigen!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:42

Gefeliciteerd nieuwe modjes!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 22:46

Yes, een berg nieuwe teamies erbij :D
Heel veel plezier en succes allemaal!

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 23:20

Wat een leuk BBB weer!
Echt grappig die nu te lezen, ipv zelf mee bezig te zijn geweest.

Nieuwe Teamies: Gefeliciteerd! *\o/* *\o/* *\o/*
én héél veel plezier en succes achter de schermen!