[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin november

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin november

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 23:39

Het Boktbeheer Bulletin van oktober is hier te vinden.

Inhoudelijk

Uitslag Veulenverkiezing
De veulenverkiezing zit er weer op voor dit jaar. Een record aantal deelnemende veulens en een enorme hoeveelheid stemmen!
Bij de merrieveulens werden 1650 geldige stemmen uitgebracht en de hengstveulens mochten maar liefst 1745 stemmen verdelen!

Bij de merrieveulens was de overwinning voor DT Velvet Dynamic Buckeroo (Amy) van MarijeR, zij kreeg 143 stemmen. Hiermee is Amy dus Gouden Boktmerrieveulen 2008 geworden (zij staat rechts op onderstaande foto). Bij de hengstveulens was het lange tijd spannend wie op de eerste plaats zou eindigen. Na het tragische overlijden van 1 van de koplopers wisten de bokkers het zeker: De titel van Gouden Bokthengstveulen 2008 was bestemd voor Don Corleone S van rowan17 met een overweldigend aantal van 290 stemmen.
Afbeelding

De totale uitslag is hier na te lezen.

Beleid - Forumspecifiek

Uitslag veranderingen HAW

We hebben voor de zomer de regels op het HAW-forum ingrijpend veranderd aangezien er veel klachten over het forum waren. Het belangrijkste doel van de veranderingen was het verbeteren van de sfeer op het forum (sneller ingrijpen bij 'afzeiktopics' bijvoorbeeld). Daarnaast was het ons doel om van HAW een leerzamer forum te maken en harder op te treden tegen herhalingen en oneliners. En we wilden mensen een plaats te geven waar ze ook rijfoto's 'zonder commentaar' kunnen plaatsen: op ITP. We hebben jullie mening over de veranderingen gevraagd door middel van een enquête, de resultaten van de gehele evaluatie zijn in dit topic te lezen.

De grootste veranderingen die we naar aanleiding van de evaluatie hebben doorgevoerd zijn een nieuw ITP-forum: Rij-ITP. Ook is het HAW forum verplaatst naar het informatieve tabblad, zodat het rijtechnische karakter van het fotoforum ook in de plaatsing duidelijk is.

Afschaffing 25posts-regel voor EA gezocht diensten

Omdat veel nieuwe gebruikers op Bokt terecht komen omdat ze op zoek zijn naar een product of dienst, hebben we besloten dat het voor EA GZ Diensten niet meer nodig is om eerst 25 zinvolle posts op de informatieve fora te plaatsen. Nieuwe leden kunnen nu gelijk hun topic op EA GZ Diensten plaatsen en reageren. Voor de rest van de EA-fora (met uitzondering van EA CO) blijven er wel minimaal 25 informatieve posts benodigd.

Team

Wijzigingen

Eén modwijziging deze maand: A_lette is ook moderator geworden op StudieTijd en Werk (STW).

Vertrek....

Deze maand hebben we afscheid genomen van Alet als moderator om gezondheidsredenen. Ook Djilan is 'back in black' om te genieten van een welverdiende 'modvakantie'. Hopelijk zien we haar volgend jaar weer terug in het groen.

Nieuwe moderators

We zijn aan de slag gegaan met het uitzoeken van de vele mensen die zichzelf hebben opgegeven om moderator te worden. Er waren flink wat fora waarop extra hulp nodig was, en daarom zijn deze maand maar liefst zes nieuwe moderators groen geworden:

Overig

Topic van de maand

Als topic van de maand vonden wij in dit topic wel een erg mooi voorbeeld van wat er gebeurd als je een paard té goed opvoed....

Persoonlijk

Olympia is deze maand een jaartje ouder geworden :):)
Rinske ook :D
Prrrr ook *D
Marije_jiplover is deze maand ook een jaar ouder geworden, net als Simmie
GillyZidane slaat op 3 november twee vliegen in een klap, Mod op Bokt en Geslaagd voor Rijbewijs!
A_lette is deze maand niet alleen een jaartje ouder geworden, maar heeft ook haar propedeuse gehaald. :):)
Angela: Als jullie dit lezen heb ik ondertussen het afstuderen achter de rug, en mijn diploma op zak!!
TeeGee is aan het genieten van een heerlijke vakantie op Aruba als dit BBB uitkomt. 3 dec komt ze weer terug 8-)
Leo hoopt tijdens het uitkomen van dit BBB druk aan het klussen te zijn aan haar huisje :Y) Daarnaast is Leo deze maand begonnen met een nieuwe stage en wel op een basisschool.
Jacimatho heeft haar paardenkind naar de opfok gebracht en is sinds kort helemaal eigen baas :D
Djilan neemt per 1 dec 2 maanden modvakantie en is daarom weer even back to black 8-) Zie: [FZ] Modbreak in zwart
Tamara staat nu een paar maanden voor haar 'eigen' groep 7 en heeft bij verschijnen van dit BBB net haar allereerste serie rapportgesprekken achter de rug *spannend* :=
Mocca is op school druk bezig met wijnproeven en kijkt uit naar de kerstvakantie!
Katja zit nog altijd met haar voet in het gips maar hoopt daar heel snel vanaf te zijn zodat ze weer andere dingen kan doen dan Bokken.
Zwartwitje maakt tegenwoordig gecustomizede Kerst- en Sinterklaasavatars _O- en gaat hopelijk in januari naar Engeland!
Kris heeft met de ene knol een M-parcours gesprongen en is met de drie-jarige voor het eerst naar de springles geweest!
iefke heeft genoten van 3 weken luieren en niks doen en is per 1 december weer begonnen met werken... En het vroeg opstaan viel écht niet mee vandaag :')
Banjer is weer een aantal keer bij Derek geweest en heeft nu zelfs een bijnaam van hem gekregen
Vie heeft een nieuwe aanwinst: Darius. Hij is het nieuwe vriendje van Tapioka. [ITP] Tapioka en Darius: the meeting
Mickey is door een gelukkig goed afgelopen ziekenhuis-avontuur wat minder actief als moderator.

Teammeeting

Op 30 november hadden we met als goed excuus 'Sinterklaas' een teammeeting. De locatie: huize Ibbel. De tijd: 14 uur, hoewel blijkt dat het merendeel van de teamies slecht kan kloklezen. :+ Niet alleen kloklezen kost moeite, Neonlight had ook grote problemen om 's nachts een pb met adres te lezen, zodat ze niet bij Mireille aan stond te bellen voor carpoolen maar 50 huizen verderop. := En dit voor 40 minuten lang, want er werd niet opengedaan. :') Arme Mireille maar wachten, maar gelukkig kwam Urielle ook maar 2 uur te laat bij haar aan. :(:) A_lette en Zwartwitje hadden moeite met kaartlezen. Via een toertocht door Amersfoort en een stukje achteruit rijden, kwamen ze toch voor tweeën in huize Ibbel aan, als 1 van de eersten. +:)+
Alle boktcoureurs zijn geslaagd voor hun slipcursus in Ibbelville en de teisterende sneeuwstormen in heel Nederland, en uiteindelijk was iedereen om 15:45 bij huize Ibbel gearriveerd. (Overigens waren ze niet allemaal te laat, Bart als echte leider was een uur te vroeg :) .)
Een aantal lekkere hapjes die iedereen meegenomen had kwamen al snel op tafel. Het sintsnoepgoed dat Olympia en A_lette hadden meegenomen werd als eerste verorberd, hoewel je van zoveel zoetigheid gaat stuiteren. :):) Vooral de [VT] Heerlijke en chique pizza-achtige hapjes van Mireille werden gretig afgenomen. Het ultieme hapje was echter de meter banketstaaf, die na nameten 1,20m bleek te zijn. _O-
Behalve lekkere hapjes had iedereen nog iets anders bij, want er stond bovendien een soort van sinterklaasviering op het programma, met algemene kadootjes, en iedereen had een mathom meegenomen. Het spel wat we deden was......bingo! 1 rijtje vol kadootje uitzoeken, 2 rijtjes vol 2de kadootje uitzoeken, kaart vol ruilen. Ibbel nam de eer op zich om spelleiding te spelen. De beer die van Rinske af kwam was een gewild kado. Iefke had hem als eerste te pakken, Katja pakte hem vervolgens af, Neonlight daarna, toen kwam hij in handen van GillyZidane, vervolgens nog even bij A_lette om uiteindelijk bij Urielle te eindigen. Inclusief gedicht van 3 pagina's! Sommige teamleden waren duidelijk zeer actief geweest.
Bij het uitpakken kwam echter de ware aard van de teamleden naar boven. Dierenmishandeling zijn ze niet vies van. Bart mishandelde zijn paard in de stal, Neonlight onthoofde een kip en Urielle opereerde haar beer zonder narcose. Eline is er ook achter gekomen dat jongetjes van 8 jaar over 10 jaar 18 zijn, dus Eline wacht nog 10 jaar om te kijken of haar fotolijstje met jongetje van 8 jaar over 10 jaar een fotolijstje met knappe hunk van 18 jaar is geworden. :') Iefke is omgetoverd tot een ware Ajax-hooligan, of was het nu PSV? In ieder geval, het rood-witte sjaaltje met muts staan haar beeldig. :D Het meest gebruikte woord tijdens de meeting, dit keer niet Penny (toch Olympia?) of hengst, ook geen banketstaaf, maar valium, het antwoord voor alle problemen. :))
Na het spelen van de bingo en het uitpakken van de kado's werden de buiken gevuld met allerlei lekkernijen. En ook al was dit keer Apple er niet bij, Eline had het heerlijke recept van de zalmwraps weten te ontfutselen. :9 Zwartwitje had een aantal lekkere salades gemaakt en quacamole, Katja een reuzeberg chocolademousse, Rinske een Ben en Jerry's taart en Bart heeft zijn kookkunsten laten zien met Couscous taart met feta en tomaat, Hilli had nog wat hartige hapjes bij zich, kortom, heerlijke maaltijd. En uiteraard weer veels te veel. :D
Rond 20 uur keerde de rust weer terug in huize Ibbel, en ging iedereen weer huiswaarts, na een zeer geslaagde teammeeting!

Testrecept

Het testrecept van de maand november was Afrikaanse Melktert. Lastig om te maken, lekker om op te eten alhoewel de meningen verdeeld zijn. Het cijfer dat uit de test gekomen is, is een 6,3 En een foto met dank aan Duke:

Afbeelding

Het testrecept voor de maand december is: Hete bliksem! Wil je meetesten, stuur even een PB aan Elles of Kris.
Eet smakelijk!

Tien vragen aan...

Dit is je kans om meer te weten te komen over de mensen-met-een-kleurtje: volgende maand zal A_lette jullie kruisverhoor beantwoorden, rond de 20ste openen we daar weer een topic voor op forumzaken. Hieronder de antwoorden op jullie 10 vragen aan Iefke

Tien vragen aan.... Iefke schreef:
Welke paard/pony was je allereerste liefde op de manege waar je begon met rijden, en waarom was dit dier zo bijzonder?
Vanaf dat ik geboren ben reden we meerdere keren per week van Moergestel naar Oisterwijk. Van thuis naar oma. En iedere keer kwamen we voorbij Manege Het Halster
Ik zat al op een boel sporten, ik vond alles leuk. Maar alles maar voor heel even. En ik wilde dolgraag op paardrijden, maar ik moest van mijn ouders dan één van de andere sporten opgeven. Dat heb ik toen gedaan. En mijn eerste les mocht ik op Blando. Blando was een leuke bruine pony, die erg hard kon. En Blando is me altijd bijgebleven. Op hem heb ik mijn eerste stap, draf en (meteen de eerste les; wie durft; en ik riep het hardst ja :') ) galop gedaan. En Blando heeft me nog veel geleerd en veel op de grond laten vallen, maar ik zal hem nooit meer vergeten.

Wil je ons je favo foto van Floor showen?
Deze blijft mijn favoriet. Ik reed toen net op Floor en was (nog steeds) dolgelukkig dat ik die kans heb gekregen. Zowiezo omdat ik weer op mijn oude stal terecht ben gekomen, welke ik ontzettend miste. Aan de andere kant omdat Floor een grote uitdaging is en blijft om te rijden. Deze foto vind ik erg veel uitstralen. Een andere foto is pas gemaakt en ik vind deze foto iets heel bijzonders uitstralen. Voor mezelf wat ik in al die jaren ploeteren en leren heb geleerd en hoe we samen zijn gegroeid tot waar we nu zijn.

Hoe ben je op bokt.nl terecht gekomen?
In 2003 ben ik door Irre begonnen met het bijrijdersschap. Ze had een advertentie staan op Marktplaats waar ze iemand zocht die Rinus mee in wilde rijden. Ik heb hier toen op gereageerd, ben gaan kijken en was verkocht.
Ik wist toen nog niets van het bestaan van Bokt af en Irre had foto’s of iets dergelijks op Bokt geplaatst en sindsdien ben ik niet meer weg te slaan van Bokt.

Jij werkt met autistische mensen, (lees ik in jou pro) wat trekt jou om met mensen te werken die autistisch zijn?
Meteen vanaf het allereerste moment dat ik met mensen met een ASS (Autisme Spectrum Stoornis) te maken kreeg vond ik het enorm intrigerend. Op dat moment waren het mensen, volwassenen en kinderen, met een ASS met een (soms zwaar) verstandelijke beperking. De manier waarop ze het leven moeilijk kunnen beheersen, hoe ze omgaan met de wereld om zich heen. En het soms afhing van een verkeerd opgehangen picto, of ze wel of niet de dag door kwamen.
Hierna heb ik verschillende banen gehad (in de zorg) en ben na mijn SPW de SPH gaan doen. Hoe meer ik leerde, hoe meer nieuwsgierig ik werd. Hoe werkt het nou, hoe komt het dat je op die manier de gedachten in je hoofd krijgt en de wereld om je heen moeilijk gestructureerd krijgt en hoe werkt die prikkelverwerking nou eigenlijk.
Op een gegeven moment ben ik terecht gekomen bij de GGZ, dagbehandeling. Hier werkte ik als activiteitenbegeleidster met verpleegkundige taken. En bij de GGZ maakte ik voor het eerst kennis met een aantal jong volwassenen met ASS. Ik heb hier ongeveer drie jaar gewerkt en toen kwam er een open plek op ’t JOB en daar ben ik aangenomen. Er wonen nu 10 jong volwassen, normaal tot hoogbegaafd met een ASS. Ik werk hier nu bijna drie jaar en het blijft bijzonder. Vaak moeilijk, de agressie omdat ze de wereld niet kunnen begrijpen en machteloos staan omdat ze zó ontzettend graag ‘gewoon’ willen zijn. Net als andere leeftijdgenoten gezellig een praatje willen maken, naar de kroeg willen, niet constant het gevoel te hebben niet begrepen te worden.
En aan de andere kant erg relativerend, zeggen wat je doet, doen wat je zegt. Meer of minder is het niet. En ze hebben bijna allemaal een geweldig gevoel voor humor. Er gaat geen dag voorbij dat er niet gelachen wordt. En dat laatste vind ik eigenlijk nog het meest belangrijk. Het kan soms vreselijk frustrerend zijn. Je gaat één stap vooruit, en drie stappen terug. Wanneer je ontzettend je best hebt gedaan om iets voor elkaar te krijgen (en dat zijn vaak al hele kleine stapjes) en wanneer je dit weer helemaal anders aan moet pakken omdat het toch blijkt dat het niet werkt op die manier…
Maar die humor en de gezelligheid maakt altijd alles weer goed.

Welke zin heeft voor jou een speciale betekenis?
Altijd alles komt goed… Hoe lang het soms ook duurt…

Wat is het leukst wat je ooit hebt gedaan?
In 1998 heb ik tien maanden in Amerika gewoond, Highschool in Iowa. Ik was van thuis uit ontzettend verwend, ik hoefde nooit wat te doen en kreeg veel van wat ik wilde. Die tijd in Amerika heeft me doen beseffen hoe goed ik het eigenlijk heb thuis. En dan is ‘het leukst’ misschien niet het goede woord. Maar het heeft me met mijn 18 jaar wel duidelijk met twee benen op de grond gezet. Het heeft me vooral geleerd dat niet alles vanzelfsprekend is of zomaar aan komt waaien. En ik denk als ik dat jaar niet daar was geweest dat ik weleens heel anders op had kunnen groeien. Het is een land waar ik nooit (meer) zou willen wonen. En nu zou ik ook absoluut met dat geld wat het toen kostte een andere reis hebben gemaakt. Maar het was op dat moment precies wat ik nodig had om een andere kijk op mezelf, mijn leven en de wereld te krijgen.

Is er iets in je leven waarvan je zegt : dat had ik niet moeten doen, of dat had ik juist wel moeten doen?
Op bovenstaande vraag aansluitend. Ik heb een jaar of tien geleden contact gehad met een mevrouw uit Den Haag die een kindertehuis in Indonesië heeft opgezet. Een vriendinnetje van me woonde op dat moment daar en die bezocht dat tehuis en moest meteen aan mij denken. Op het moment dat de mevrouw in Den Haag was voor even ben ik naar haar toegegaan en heeft ze me foto’s laten zien en heel veel verteld. Ze zochten iemand die de werkers daar kon begeleiden hoe om te gaan met kinderen met een lichamelijke/ verstandelijke beperking. Ik zou alleen de reis betalen en een klein bedrag aan kost en inwoning.
En dat is iets wat ik niet heb gedaan en wel (had) moet(en) doen. Ik ben nog steeds van plan om daar naar toe te gaan. Maar op het moment dat het werd aangeboden had ik geen geld genoeg en later is het er niet meer van gekomen. Maar het zit voor altijd in mijn hart en iets in me zegt dat ik er ooit nog ga komen.

Wat zou je nóóit van je leven doen?
Ik denk dat er niet veel is wat ik nooit zal doen. Ik ben van mening dat je uit het leven moet halen wat erin zit. En dat leven brengt risico’s met zich mee. En dan kun je hard op je bek gaan, maar uit alles kun je een lering trekken. En dingen gebeuren niet voor niets.

Waarom word ik altijd zo vrolijk als ik je profiel bekijk?
Dat is fijn om te horen. Ik had het er laatst met iemand over, ik wil mijn profiel meer gestructureerd en georganiseerd. Maar zij zei me: ‘Waarom? Het geeft op deze manier weer wie je bent. Druk, chaotisch en vrolijk.
En tja, eigenlijk heeft ze daar ook wel gelijk in…

Welk van de dieren die je hebt (gehad) betekend het meest voor je?
Dat is zonder enige twijfel Perro. Die hond geeft me zoveel en is er altijd voor me. Snapt in zekere mate hoe ik me voel en is op het juiste moment daar voor mij…

Bedankt voor het stellen van alle mooie vragen, het is moeilijk kiezen en daarom ga ik wanneer het moment het toe laat de andere vragen ook nog beantwoorden. Deze zullen in mijn (misschien wel gepimte ;) ) profiel verschijnen…

:wave: ief

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin november

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 00:04

Bedankt voor de update!! Lachen
Nogmaals: nieuwe modjes, succes! Hyper!
Iefke, bedankt voor het beantwoorden van de vragen. (vooral die van mij. Schijnheilig )

En leuk verslag van de teammeet!
Wel grappig om te lezen dat iedereen zoveel moeite had met het vinden van huize Ibbel...(ik reed er met Ro zo heen. Tong uitsteken )

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:37

Iedereen? Nors opkijken Op de teammeeting waren meerdere mensen, niet alleen A_lette en Zwartwitje. Knipoog De rest is er ook zo naar toe gereden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:38

Dus jij bent er zo naartoe gereden?
Dan neem ik mijn woorden terug. Nagelbijten / Gniffelen Lips are sealed

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:44

Ik had alleen moeite om huize Mireille te vinden, verkeerde huisnummer opgeschreven. Bloos Volgens mij is iedereen er verder zo naar toe gereden. Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:45

Maar zijn er niet meer foto's gemaakt? Schijnheilig

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 08:48

Leuk BBB weer,
ik ben weer up to date nu Ja

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:30

En mijn linkje doet het alweer niet Nagelbijten / Gniffelen
Verder ontzettend leuk verslag van de modmeet! Heel jammer dat ik het moest missen Scheve mond

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 10:37

Djilan schreef:
En mijn linkje doet het alweer niet :=

Aangepast Y;(

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:41

Leuk BBB weer...ik ben weer helemaal bij Haha!

Djilna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:45

Eline schreef:
Aangepast Vriendjes zijn?

Thanks!
Linkje wilde niet echt blijven plakken had ik al eerder gemerkt Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:01

Ik ben ook weer helemaal bij Haha!
Leuk verslag ook van de Sinterklaas Teammeet Ja (Hoezo ik wilde Team-meat schrijven Clown )

En Djilan.. het is raar om jou in zwart te zien Scheve mond

Edit;
Citaat:
Marije_jiplover is deze maand ook een jaar ouder geworden, net als Simmie

Moet Simmie niet dikgedrukt worden Vriendjes zijn?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:29

Bellatrix schreef:
Wel grappig om te lezen dat iedereen zoveel moeite had met het vinden van huize Ibbel...(ik reed er met Ro zo heen. Tong uitsteken )

Dat stuk van de route lukte juist erg goed. De tour door Utrecht om eerst naar het CS te komen om mijn vriend daar af te zetten en van daar naar het huis van Katja om haar op te halen was een iets grotere uitdaging Clown

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:31

Waardoor Katja's man inmiddels grappen begon te maken dat Hilli Katja vergeten was. :+

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:28

Rinske en ik zijn alleen maar één keer voorbij het huis gereden Ja Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:56

Jullie zijn ook een stelletje mutsen ook Schijnheilig Huilen van het lachen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:20

iefke schreef:
Rinske en ik zijn alleen maar één keer voorbij het huis gereden Ja Schijnheilig

Ssssssssssttt!!!
Schijnheilig

Ik kan me helaas alleen niet aan het testrecept wagen, mijn vriend lust dat écht niet.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 15:39

Neonlight schreef:
Iedereen? Nors opkijken Op de teammeeting waren meerdere mensen, niet alleen A_lette en Zwartwitje. Knipoog De rest is er ook zo naar toe gereden.

Niet waar dus Schijnheilig

Terugreis zijn we wel volledig foutloos gereden Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:34

Leuk BBB Ja

Maar Ief... ik bedoelde het niet zo diepzinnig Huilen van het lachen
Wat zou je nóóit van je leven doen was meer in de trant van bungeejumpen enzo Tong uitsteken

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 16:40

Ja, maar dat heb ik dus bv al 3x gedaan Tong uitsteken Ik bedoel het antwoord ook niet alleen maar diepzinnig, ook met betrekking tot activiteiten zal ik niet veel aan me voorbij laten gaan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:54

Wat een leuke BBB weer! Ik ben van mening dat we een inzamelingsactie moeten houden om modjes een mobiele telefoon met internet én navigatiesysteem moeten geven, zodat ze niet meer bij verkeerde deuren aanbellen én niet meer zo erg verdwalen.

Oh, en lang leve ZW's custom-avatars! Go jij! Go jij!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:57

Klinkt helemaal niet verkeerd Rock. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 18:59

Hmm, eigenlijk kan ik dat zelf ook wel érg goed gebruiken hoor Clown als er dan ook nog een agenda in zit...

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:23

Citaat:
Ik ben van mening dat we een inzamelingsactie moeten houden om modjes een mobiele telefoon met internet én navigatiesysteem moeten geven, zodat ze niet meer bij verkeerde deuren aanbellen én niet meer zo erg verdwalen.

Ben ik even blij dat ik net mod geworden ben... *LOL*
I did it all for ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 19:48

Helaas... inzamelingsacties mogen niet op bokt Pling