Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissHaffie schreef:Een aantal die je opnoemt hebben hun werk anders heel lang gedaan.
Verkeerde inschattingen lijkt me op de laatste plaats het grote probleem.
Modden is een grote klus volgens mij, niet iets wat je even tussen het eten en het toetje in doet.
Ik kan me inbeelden dat als je levenspatroon verandert, modden er niet meer in past.
Iemand had het druk met de studie, de ander met het werk, de ander kon 't allemaal niet combineren..
Ik denk dat de redenen mooi weergeven zijn in de afscheidstopics.
Neemt niet weg dat enkele mods zeker gemist worden.
Mas schreef:Het zou natuurlijk niet moeten kunnen.Het valt mij ook op idd hoeveel mods er plotseling stoppen. Voor een deel zal het misschien een verkeerde inschatting zijn, maar ik denk dat de hoofdreden zoals hier al is gezegd een verandering in het leven van de mod: verhuizing, studie , kids.. het neemt allemaal veel tijd in beslag en ik kan me goed voorstellen dat het 'gewone' leven buiten bokt dan toch echt voor gaat
Katja schreef:Als ik dat beaam zou ik daar op een gegeven moment wel eens spijt van kunnen krijgen.
odetteke schreef:* stelt voor om een ex-modmeeting te houden omdat het zo gezeliig was*
Miriam schreef:Voor!!
Ik mis het ook nog best vaak hoor, en als het qua tijd zou gaan zou ik me zo weer aanmelden!