Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Redrumfox schreef:Maar om een fulltime baan te vullen heb je meer parttimers nodig, waardoor een groot team ontstaat en goed communiceren erg lastig wordt, zeker aangezien het allemaal over internet gaat. Maar het lijkt me wel de moeite waard om te proberen.
Mas schreef:Ik ga mee met Amanda, ik denk dat óók parttime modden nog behoorlijk wat tijd vraagt. Daarbij denk ik dat de drempel voor parttimers lager wordt om maar even 'een dagje over te slaan'. Verder ben ik bang dat het de overzichtelijkheid en structuur in het team niet echt ten goede gaat komen.
Nouks schreef:Dat moet toch ook kunnen, lijkt me. Je bent niet voor niks part-timer
Amanda schreef:[***]: is fijn dat je meedenkt. En op zich is het geen verkeerd idee.
Maar een onderverdeling zoals jij maakt is echt veel werk met alleen tems afhandelen en slotjes zetten
Ik had 6 fora, verspreid over Kantine en Informatief. En was soms al een uur kwijt met alleen tems sluiten, slotjes zetten en verplaatsen. Met een onderverdeling zoals jij maakt heb je ook wel 6 fora. En dus een vergelijkbare drukte. Dan ben je geen parttime mod meer.
Dan zouden de submods per forum een betere oplossing zijn denk ik. Voor de drukke fora submods die voor 1 forum die taken doen. Dat kun je parttime doen
En is ook beter voor de communicatie en taakverdeling.
Mas schreef:Het onhandige lijkt me dan dat niemand dan eigenlijk weet wanneer welke parttimers online zullen zijn en wanneer ze dus mee kunnen helpen. Misschien zijn er dagen dat de parttimers het allemaal even een dagje laten afweten, terwijl de vaste mods rekenen op een handje extra... dan blijft er toch een hoop werk liggen.
Nouks schreef:Je ziet één ding over het hoofd denk ik.
Dat een part-timer TEMs afhandelt, verplaatst, oneliners deletet enzo, wil niet zeggen dat de "gewone" mod dat niet meer hoeft te doen. Het is dus niet in plaats van. Het is gewoon een stukje werkverlichting op plekken waar het nodig is. Neem mijn voorbeeld met Pietje als enige mod op HAW. Dan kan tegen Jantje (submod) worden gezegd, "wil jij even een extra oogje in het zeil houden op HAW, dáár is jouw hulp nu even nodig". Als Jantje dan op HAW meerdere keren per week even een uurtje de tijd neemt om een hoeveelheid topics die niet voldoen aan de nieuwe regels te sluiten, dan hoeft Pietje DIE topics al niet meer te doen. Wil niet zeggen dat er geen werk over blijft voor Pietje én het wil niet zeggen dat Jantje ondertussen ook alle ITP-fora, VVDD, MA en MHK moet doen.
Oftewel: een extra handje hulp, niet iemand die alle TEMs over minimaal 6 subfora afhandelt.
Amanda schreef:Ja, op die manier.
Maar dan denk ik toch dat voor het overzicht 1 submod op 1 fora duidelijker is.
Denk zeker wel dat het een mooie aanvulling kan zijn
Zwartwitje schreef:Weet je zeker dat je zelf geen mod wilt worden, [***]?