Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remy schreef:Ik zou het liefst een scheiding gemaakt zien tussen tekenen/schilderen/creatief en fotografie.
Ik interesseer me totaal niet voor fotografie, maar elke keer als ik een keertje UK bekijk dan staat zowat de hele eerste pagina vol met foto's. Erg irritant en daardoor loop ik veel mooie tekeningen mis omdat ik geen zin heb om eerst 3 of 4 pagina's door te bladeren.
Dat er af een toe een tekening/schilderij van een ander dier voorbij komt vind ik juist wel leuk. Mijn voorkeur zou dus uitgaan naar een scheiding tussen de foto's en de tekeningen.
Redrumfox schreef:Dan zullen UK en CB behoorlijk uitdunnen want lang niet iedereen wil en kan zich alleen maar op paarden focussen. Men wil groeien door oefening en commentaar, en daarvoor moet je ook andere dingen tekenen/fotograferen.
Kan me er sowieso niet zo aan storen. Vind die diversiteit juist wel leuk.
Menino schreef:Als je paarden goed wil leren op de foto te zetten,
Dan leer je er imo niet echt van om bloemetjes en bijtjes op de foto te zetten..
Redrumfox schreef:Menino: daar leer je wel degelijk wat van, en lang niet iedereen heeft de ambitie om paarden op de foto te zetten maar om technisch beter te worden. Je zegt 'dit en dat interesseerd me niet, maar paarden vind iedereen hier op bokt interessant'. Moet het iedereen dan interesseren? Mij interesseert het ook geen moer dat iemand een relatieprobleem heeft maar daar hoor je mij ook niet over zeiken, dat is geen reden voor mij om minder op LZP te komen want ik lees er wel overheen: is geen moeite.
stef schreef:Met je eens Iceprincess, qua principe, want ik kom verder nooit op UK/CB.
Feit blijft dat heel bokt geen paardenforum meer is, maar een bij elkaar raping van alles.
Zolang er topics blijven komen als "deed de eerste keer bij jou ook zo'n zeer" nee, sorry.....
Nouks schreef:stef schreef:Met je eens Iceprincess, qua principe, want ik kom verder nooit op UK/CB.
Feit blijft dat heel bokt geen paardenforum meer is, maar een bij elkaar raping van alles.
Zolang er topics blijven komen als "deed de eerste keer bij jou ook zo'n zeer" nee, sorry.....
Dus dan schrappen we direct NM, LZP, MWW, ENT, BB, STW, WWW, TV, VT, LN, BB-ITP, BI, JH en EA-OV? En dan gaan de mods die daar weg komen zich in de toekomst maar richten op de HK om ervoor te zorgen dat de HK enkel paardgerelateerd blijft?