Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Zoals je je misschien kunt voorstellen gaat daar alles opgeteld best wel wat tijd inzitten, daarom zijn we op zoek naar mensen die hier per dag ongeveer één a twee uur voor willen vrijmaken.
MariekeVol schreef:Wat wordt bedoeld met:
'Een discrete houding tegenover gewone gebruikers hebt'?
Rock schreef:MariekeVol schreef:Wat wordt bedoeld met:
'Een discrete houding tegenover gewone gebruikers hebt'?
Ik ga ervanuit dat dat betekent dat je geen sancties of besprekingen over bokkers bespreekt buiten het besloten gedeelte van het beheer en mods? En dan je bijvoorbeeld niet iemand z'n schaduwaccount verraad...
kimmie261 schreef:ik zou wel tijd hebben,maar wordt inmiddels wat té oud denk ik,zijn meestal toch wel jongere mensen in het team,toch?
kimmie261 schreef:Ik ben 33 en er zijn nog wel een paar oudere mods dan dat.ik zou wel tijd hebben,maar wordt inmiddels wat té oud denk ik,zijn meestal toch wel jongere mensen in het team,toch?
Katja schreef:kimmie261 schreef:Ik ben 33 en er zijn nog wel een paar oudere mods dan dat.ik zou wel tijd hebben,maar wordt inmiddels wat té oud denk ik,zijn meestal toch wel jongere mensen in het team,toch?
Katja schreef:kimmie261 schreef:Ik ben 33 en er zijn nog wel een paar oudere mods dan dat.ik zou wel tijd hebben,maar wordt inmiddels wat té oud denk ik,zijn meestal toch wel jongere mensen in het team,toch?