moonfish13 schreef:ik moet wel zeggen dat jullie verder toppie bezig zijn!
want zeuren is makkelijk als je er zelf niks aan hoeft te doen.
Hoe worden anders regels eventueel aangepast naar de wensen van diegene die er gebruik van maken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonfish13 schreef:ik moet wel zeggen dat jullie verder toppie bezig zijn!
want zeuren is makkelijk als je er zelf niks aan hoeft te doen.
Gerbenfroh schreef:Iedereen verkoopt toch z'n kleding via dat topic?
Wat is er mis met de mijne? Mijn kleding is echt en ik verkoop gewoon wat ik niet draag, en geen partijen ofzo.
Gerbenfroh schreef:Oke. Ik verkoop ook geen dure merken zoals je ziet, gewoon wat gsus, only, een keer een ralph lauren of tommy maarja. Ik snap het inderdaad niet waarom mijn topic als voorbeeld werd gebruikt.
Maargoed, ik snap verder je punt hoor!
Gerbenfroh schreef:Nouja mijn shirtjes zijn gewoon echt hoor
Hahahaha oke IvonkaNo problemo!
Cayenne schreef:Moet Bokt dan een proces aan de broek krijgen omdat er op de site illegale artikelen worden aangeboden? Zou lekker zijn
En zo zijn er wel nog meer regels met een reden. Een beetje nadenken is wel op z'n plaats.
En er zijn nog zat meer fora waar je heen kunt als het je niet bevalt
luxx schreef:als breitling nu in haar profiel een lijst met aangeboden tassen en sieraden maakt met een link in haar onderschrift zou dat wel mogen?
aankopen en dergelijke kunnen dan per pb afgehandeld worden.
igor001 schreef:_Tivoli_ schreef:Dus?
Wordt het daar anders van dan?
nee maar NOGMAALS bokt is een dienst is, je kan er voor kiezen om gebruik van te maken of niet. dan ga je er gewoon niet tegenin.. het is respectloos om bokt OP bokt af te gaan zitten kraken, en zeker als je zelf de keuze maakt om er te zijn of niet...
Het hoeft er ook niet anders van te worden. Bokt leeft ook wel door zonder de mensen die tegen de regeltjes zijn
igor001 schreef:bokt moet ergens een lijn trekken.
het is een gratis dienst en daar kan je gebruik van maken met plezier als je wilt of ander niet. je hebt het zelf in de hand.. je bent hier en moet niet zeuren of je weet het rode kruisje in de hoek te vindensorry maar er zijn mensen die hier echt hun best op doen om bokt goed begaanbaar te houden.. ik vind het best respectloos in hun richting.. sorry maar wat het bokt-team doet is echt lang niet zo makkelijk. het zijn wel vrijwilligers, onthoud dat!
Machie schreef:Bokt wordt ieder jaar meer en meer betuttelend naar de gebruikers toe. Heel erg jammer, maar helaas vinden de mods dat het zo moet en niet anders kan..
Zwartwitje schreef:_Tivoli_, op FZ-topics komt meestal een slotje wanneer de TS antwoord op haar vraag heeft gekregen![]()
Breitling, vervelend voor je dat je je tassen niet meer kunt aanbieden op bokt. Die regel is opgesteld omdat we al meerdere negatieve ervaringen hebben gehad met namaakartikelen. Zodra we moeten proberen aan te tonen of een artikel echt dan wel namaak is, is dat vaak haast niet te doen voor ons. Ook de herkomst van dit soort artikelen is vaak niet te achterhalen; dat is de moeilijkheid wanneer je handelt op internet. Ik hoop dat je begrijpt dat dit soort regels onder meer in het leven worden geroepen zodat we meer tijd kunnen besteden aan andere zaken
Tieneke schreef:Bij mijn weten worden die Anky-lookalikes niet als Anky-pad verkocht, maar wel als lookalike. Terwijl vele nepspullen wel onder de officiële naam verkocht worden. En ik denk dat dat het verschil is.
katiavl schreef:Gerbenfroh schreef:Hoezo zou dit niet mogen?![]()
Trouwens is het bespreken van topics niet verboden