Officiele waarschuwingen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:29

Gewoon even de Boktregels aanpassen dus

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:30

runningkawa"]
Dingen die ik niet begrijp blijf ik aanhalen, zelfs als bokt over 10 jaar nog betstaat Lachen

Ik hou van eerlijkheid, daar ligt dat aan.
Als ik het eerlijke niet zie, blijf ik zeuren.
[/quote]
Ook als dat eerlijke er wel is, maar jij het niet ziet dus. Jammer, maar dan zul je elke keer weer hetzelfde antwoord krijgen en aan het eind misschien helemaal geen antwoord meer. Doet me denken aan een les die ik vroeger had. Een leerling begreep een bepaalde stof niet, de leraar probeerde elke keer op een andere manier uit te leggen. Maar alles wat de leerling hoefde te zeggen was "Ik begrijp het niet" en de leraar kon weer opnieuw beginnen. Dit terwijl het voor het grote gedeelte van de klas allang duidelijk was.

[quote]
En of een ander een ow krijgt is wel van belang.
Je moet weer eerlijk blijven
2 vechten 2 schuld, niet 1
Zeker als de ander elke keer hakt op een persoon, maar dat zie of begrijp jij niet Lachen
[/quote]
Dit haal je elke keer aan en daarom zeg ik weer: Als je een OW krijgt is dat geheel je eigen schuld. Het "hij of zij begon" en "zij doen het ook" stadium zijn mijn minderjarige neefjes zelfs al gepasseerd Scheve mond

[quote="Pipo"]
Het beleid ten aanzien van persoonlijke vetes vind ik uberhaupt krom. Er word niet objectief gekeken naar discussies, maar in het bestuur van bokt zit ook duidelijk een kamp. Er word teveel en tevaak gekeken naar wie ze persoonlijk aardig vinden. En niet objectief wie er werkelijk fout was.
[/quote]
Als het zo duidelijk is: Wie hoort dan bij welk kamp? En wie wordt er wel of niet aardig gevonden? Dat moet dan vrij makkelijk te bepalen zijn.
Over objectiviteit: zelfs objectiviteit is subjectief. Maar daar kunnen de jurysport beoefenaars onder ons wel een heel dik boek over schrijven denk ik

[quote="Anoukie"]
Ben ik benieuwd Rom, wat dan de emmer zo vol heeft gemaakt dat die ene opmerking volgens jou de druppel was?
[/quote]
Niet bij mij hoor, maar je eerste "gefrustreerd" opmerking was naar mijn mening al behoorlijk misplaatst op een serieus topic. Als je dan ook nog een keer een beschuldigende vinger richting een ander wijst, tja..... mij verbaast het niet.

[quote="Anoukie"]
En klagen? Ik zet eerlijk mijn gevoelens neer, stel me kwetsbaar op en eis een verklaring. Is dat klagen?
[/quote]
Ja sorry, heb je gelijk in. Dit was ook meer een algemene opmerking Lachen

[quote="Anoukie"]
I want justice nogmaals en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen dat duidelijk genoeg is geweest in alle opzichten om die OW te verantwoorden.
[/quote]
Dat is dus ook persoonsgebonden, voor mij is het bijvoorbeeld wel duidelijk Lachen

[quote="Anoukie schreef:
En ik ook,...

Maar het is stil nu,...

Ik had lunchpauze Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:32

We worden het nooit eens hierover rom
want ik vind dat juist jij het niet begrijpt.
En ook een heleboel meer uit de klas die zeggen ik begrijp het niet, dus ben niet alleen blonT Lachen

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:36

Prefereer jij een moddie functie Rom? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:37

Apple"]
Blijft dat in mijn ogen een moddie of beheerder een dergelijke beslissing ook moet kunnen motiveren. Als gebruiker heb je mi het recht om te weten hoe en waarom een dergelijke beslissing tot stand is gekomen. Aan de moddie/beheerder om dit zo uit te leggen dat daar geen verdere vragen over zijn.
[/quote]
Ja, maar dat mag dan wel in iets verhevener taal dan een 'ik ben je zat' of 'de maat is nu vol' of 'dit is de druppel' zonder daar verder bij te vermelden wat dan die maat is, wat de andere druppels waren enzovoort.

[quote="nieuwe moderator schreef:
Dan nog: volgens de boktregels op Algemeen mogen moddies en beheerders naar eigen inzicht de zaak beheren. Zij zijn hierover geen verantwoording verschuldigd.

Helaas is de bokkende bokker toch iets mondiger gebleken dan dat en leiden de uitspraken van het beheer vaak tot vragen en bezwaren. Want als 90% van de gesanctioneerden de aanleiding tot een maatregel niet begrijpt, ligt dat dan aan de meerderheid of misschien ligt die fout toch wel aan de degene die de sancties toepast? Kortom als de overgrote meerderheid beweert het niet als fair of rechtvaardig te ervaren, wie is BartVB dan om te beweren dat het dat wel is IZO (in ZIJN ogen).
Het lijkt mij een kwestie van de referenties aanpassen (zo niet forceren).

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:37

Precies, we worden het niet eens. Lijkt mij dan ook onnodig om er steeds weer over te beginnen
En er is slecht een select groepje dat het niet begrijpt. Het overgrote deel begrijpt het wel of kan het niet schelen is zit al uren in de kantine leuek dingen te doen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:37

ja, dat denk ik ook vaak
past ook precies in deze zin
Citaat:
Wie hoort dan bij welk kamp

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:37

joshua schreef:
Prefereer jij een moddie functie Rom? Haha!

Nee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:39

Mag ik niet beginnen over dingen die ik wil?
Nu word ie helemaal mooi.
Ik begrijp meer dan dat jij denkt, alleen jij zit teveel in het kippenhok en mist de rest van bokt

Net als de helft van de moddies

Apple

Berichten: 76239
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:40

Lov, als je mijn reactie goed leest dan zie je dat ik hetzelfde bedoel. Een moddie/beheerder moet naar mi zijn beslissingen kunnen motiveren op een goede manier. Volgens de huidige boktregels zijn ze dit echter niet verplicht.

Dat ik een nieuwe moddie ben heeft daar niet zoveel mee te maken, was ik geen moddie geweest dan had ik dezelfde reactie ook in dit topic geplaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:41

Romkabouter"]
[quote="joshua schreef:
Prefereer jij een moddie functie Rom? Haha!

Nee
[/quote]

Could 've fooled me Schijnheilig .

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:43

Je mag er best over beginnen kawa, het lijkt mij alleen onnodig Lachen
Je krijgt namelijk steeds hetzelfde antwoord terug.

En in het KH zit een raampje waar vandaan ik de rest van bokt uitstekend kan zien Lachen
Jullie kunnen alleen mij niet zien Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:46

Jij vind het onnodig
En natuurlijk krijg ik steeds hetzelfde antwoord, maar dat ligt niet aan mijn snappen, dat ligt aan hun onderbouwing van Ow's en bans

onderbouwing die er niet is
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-10-03 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:46

Het moddieraampje?

denk wel degelijk dat er erschil is tussen de postings die je doet.Sommige forums trekken mense zich veel meer aan dan byv een kippenhok.
Meestal zijn dit ook de mensen die er voor hun lol komen om te bokken.De anderen doen het ook om te discussieren en waar gediscusieerd word vallen vak klappen.Lijkt me ook logisch
Laatst bijgewerkt door joshua op 09-10-03 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:47

Lovely schreef:
Could 've fooled me Schijnheilig .

Ik ben het gewoon voor het grootste gedeelte van de tijd met het beleid eens en bereid om er mijn bek voor open te trekken Lachen

Ik vind daar niets mis mee, maar het betekend niet dat ik meteen mod zou willen zijn.
Dat jullie daar anders over denken, tja.... sorry *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:47

Hebben we al een user die Pinokkio heet?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:48

runningkawa schreef:
Jij vind het onnodig
En natuurlijk krijg ik steeds hetzelfde antwoord, maar dat ligt niet aan mijn snappen, dat ligt aan hun onderbouwing van Ow's en bans

onderbouwing die er niet is


Onderbouwing die er wel is, maar die jij niet begrijpt. En zie daar, de cirkel is weer rond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:49

die jij denkt te begrijpen omdat je de zelfde soort plaat voor je harses hebt


oeps

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:49

Lovely schreef:
Hebben we al een user die Pinokkio heet?

U bedoelt hiermee?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41688
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:52

Het is zo dat 100% van de mensen die een OW krijgt dit niet terecht vindt. Is het dan zo dat we maar geen OWs moeten geven? Verder krijg je een OW, daar kan je idd bezwaar tegen maken. Als je dan met fatsoenlijke argumenten duidelijk kan maken waarom de OW niet terecht is dan wordt die OW terugetrokken (of ja, omgezet in een UN). Feit is dat die OW gewoon uitgedeeld wordt, of je dat nou leuk/fijn vindt of niet. Het is niet zo dat we toestemming vragen aan de betreffende user of we aub een OW mogen geven en of deze user die OW ook rechtvaardig vindt.

Idd, mijn communicatieve vaardigheden zijn niet altijd helemaal up to speed. Heb er regelmatig erg weinig zin in weeeeeeer hetzelfde verhaal op te hangen over persoonlijke vetes, al helemaal aan personen die al 3 jaar op Bokt zitten en enorm goed weten hoe dat spul in elkaar zit. Verder heb ik naast Bokt ook nog meer te doen dan me mengen in 'discussies' als dit waarin eigenlijk vooral getrapt wordt en geroepen wordt dat 'de overgrote meerderheid' het niet eens is met het beleid, met OWs, met het voortrekken van de vriendjes van het beheer, etc, etc. Maandag moet er een outline voor een paper af, moet nog een offerte maken, belastingspul moet ingevuld worden, moet een project afhebben voor zaterdag, dit weekend nog een requirements document maken terwijl ik het grootste deel van de tijd in zuidholland zit en verder moeten er nog een aantal dingen op bokt gebeuren (o.a. problemen met de servers). Dus sorry als ik dan niet rustig de tijd neem om alles uitgebreid te beargumenteren of me te mengen in topics als dit.

Ik sta best open voor discussie, maar zeker niet op deze manier (en dit weekend eigenlijk helemaal niet Haha!).

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:53

runningkawa schreef:
die jij denkt te begrijpen omdat je de zelfde soort plaat voor je harses hebt


oeps

Ik begrijp dat je geemotioneerd bent over bans en ow's en dergelijke en dat je vind dat het hier onterecht aan toe gaat. Maar zo'n opmerking hoeft toch ook weer niet Verward

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41688
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:54

Ook even de rest van het topic weer bijgelezen. Wat is dit nu weer voor een gehak? Allemaal hard toe aan het weekend ofzo Verward Als we alleen nog maar op elkaar hakken en anderen maar belachelijk moeten maken zie ik geen reden dit topic nog open te houden.

Apple

Berichten: 76239
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:54

Heren, dames houden we het wel netjes Haha! .

Goed, ik ben van mening dat er op sommige momenten wat schort aan de helderheid en duidelijkheid van communicatie van beheer/moddies naar gebruikers. De een is hier nu eenmaal wat handiger in dan de ander. Als communicatie niet helemaal duidelijk gebeurd dan komen er inderdaad veel vragen (zoals die van Kawa).

Neemt niet weg dat het goed kan voorkomen dat je, als gebruiker, het soms niet eens hoeft te zijn met een beslissing. Dit staat imo geheel los van het feit of een beslissing duidelijk en helder gecommuniceerd is.