En deze had ze laatst ook, ook een filmpje:

Voila.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonny schreef:Ik denk niet dat die foto's van de TS van haar zijn, of wel?
lowara schreef:de mijne dacht ik ook orgineel mee te zijn.. maar een andere bokker bleek hem ook te hebbennu zijn we samen orgineel
classic_life schreef:heb ik ook gehad... ik had eerst deze
http://img217.imageshack.us/img217/9245 ... 7ev2gk.gif en ineens had iemand anders die ook... heb maar weer een andere genomen
LindeCaspar schreef:Ik heb die avatar van het Modelpaarden-topic, maar ik heb hem wel zelf tot 60X60 formaat gemaakt, en het randje. Heb er dus een ''eigen draai'' aangegeven.
Sorry. Maar dacht dat het zo dan wel kon.
lowara schreef:de mijne dacht ik ook orgineel mee te zijn.. maar een andere bokker bleek hem ook te hebbennu zijn we samen orgineel
Cassidy schreef:Mijn avatar is ook best wel herkenbaar, en is helaas ook in gebruik genomen door fanny_15. Nu heeft die helemaal 8 berichten en plaatst ook niets meer op bokt, dus daar kan ik mee leven. Maar een PB-tje naar haar toe met het verzoek om een andere avatar te kiezen heeft ook in mijn geval niets opgeleverd. En ik het vertik het toch echt om wat anders te kiezen....
T@nj@ schreef:Sorry, maar verkleinen naar 60x60 (idd puur omdat je hem anders niet als ava kan gebruiken op Bokt) en er een randje omheen zetten maakt het nog niet jouw plaatje, blijft gewoon jatwerk dus je hebt niets te klagen vind ik.
T@nj@ schreef:Mijn ava is mijn bedrijfslogo, laat ze die maar eens jatten, zien hoe ik dan ga reageren.......
classic_life schreef:heb ik ook gehad... ik had eerst dezeen ineens had iemand anders die ook... heb maar weer een andere genomen