'Discussie' over moderatie FA

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:10

greetje schreef:
Ja Bart en als er eentje uit het andere kamp gekozen was dan was het ook een probleem. Adriana is leergierig en gemotiveerd en verdient een kans. (Bedankt Pipo voor je uitleg Knipoog )


Daarom zou een NEUTRAAL iemand geen slecht idee zijn.

Tuurlijk verdient Adriana een kans, maar ik vind het vragen om moeilijkheden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:12

Neutraal inderdaad, iemand die geen paarden fokt en ze ook niet wil fokken, ofzo. Iemand die een antfarm al een opgave vindt?

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:14

greetje schreef:
Ja Bart en als er eentje uit het andere kamp gekozen was dan was het ook een probleem. Adriana is leergierig en gemotiveerd en verdient een kans. (Bedankt Pipo voor je uitleg Knipoog )


Daarom wil iedereen dus juist graag een neutraal iemand
En leergierige en gemotiveerde mensen zijn er heel veel op Bokt volgens mij!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:16

Wie is hier nou neutraal? Iedereen heeft een mening over alle oorlogen, vetes en ruzie's. Diep in jezelf kies je toch een kant...
De ene laat het misschien sterker merken en de andere gaat het topic voorbij en haalt zijn schouders op...
Natuurlijk zou het slecht zijn als een mod partijdig zou zijn, maar dat zou dan wel snel genoeg blijken neem ik aan, en dan zal daar vast ook wel actie tegen worden ondernomen.
Ze heeft nog niks gedaan als mod dus ik vind het een beetje flauw om haar nu al af te maaien op dingen die ze nog niet eens doet... Schuif de vooroordelen aan de kant en bekijk eens hoe ze het gaat doen.

Dit is niet persoonlijk of wat dan ook, ik bedoel dit in het algemeen, voordat ik heel bokt over me heen krijg

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41694
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:17

Maar wat willen de tegenstemmers dan? Dat we bij voorbaat Adriana maar uit het modteam zetten omdat ze potentieel niet zo goed gaat functioneren Verward

De keuze is gemaakt, learn to live with it Lachen Kijk wat het wordt. Misschien wordt het idd wel helemaal niets en dan zoeken we daar weer een oplossing voor. Maar voor hetzelfde geld doet ze het gewoon hartstikke goed en zijn we allemaal blij Party!!

Discussie klaar? Lachen Mooi Haha!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:19

Nee niet uit het modteam gooien. Een ander forum geven om te modereren zou toch ook een goede optie zijn?

En als je niet wilt dat we hierover discusseren kun je ook gewoon een slotje plaatsen hoor, die macht heb jij Knipoog

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:19

Denk dat het heel moelijk zou zijn een neutraal iemand te vinden.Mijn mening haast onmogelijk.Maakt ook niet uit eigenlijk in de verkiezing is naar voren gekomen dat zij het word en dit is onderstuend door het beheer.Nogmaals geef het een kans en oordeel niet te snel.Het kan wel een discussie zijn op F en A maar ik neem aan dat toch ieder zijn eigen weg neemt in de fokkerij en zich niet laat leiden door iemand die op een forum post.Het ledeinvan dit forum bestaat naar mijn mening uit het tijdig ingrijpen tijdes conflicten en dit ook tijdig loacaliseren.Adriana is vrij veel online dus kan tijdig probelemen localisern alvorens ze tot een rel stagneren. Daar zit de fout nog stteeds hoor bij de meeste postings.Er word te laat gereageerd door moddies en dan is het kwaad al geschied.Ik wens Adriana veel succes en sterkte toe ne hoop dat de anderen dat ook doen ipv direct met hun mening klaar te staan

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:20

Deze hele discussie laat al duidelijk zien dat Adriana F&A in kampen verdeelt. Dat komt niet omdat die personen daar voor kiezen, maar omdat Adriana een duidelijke keuze heeft gemaakt en zonder uitzondering tegen iedereen die zich niet met deze keuze voor de theorie van Anna kan of kon verenigen, in verweer is gegaan.
Met dat profiel en achtergrond is het moeilijk haar als neutrale moderator te zien.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 19:23

Sarabande was je tevredener geweest als het eentje uit jouw kamp was geworden?

Ann

Berichten: 13348
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:24

Misschien is het verstandig om nog een aantal neutrale bemiddelaars aan te stellen, ik verwacht dat je die hard nodig gaat krijgen, de komende tijd Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Ann op 07-03-04 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:25

Kamp wat een naar woord noem het liever partij Clown

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41694
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:25

Eeeh, hoezo laat dit zien dat Adriana FA verdeelt Verward Het enige dat dit topic laat zien is dat er twee kampen _zijn_. Wacht gewoon af wat er gaat gebeuren. Mods reageren sowieso niet inhoudelijk op topics. Of ja, natuurlijk doen ze dat wel maar niet als moderator zijnde.

IMO is de keuze aan Adriana wat ze gaat doen, of ze FA wil doen of een ander forum. Maar mijn gok is dat ze gewoon voor FA gaat omdat daar haar interesses liggen en niet zozeer op een forum als VMR. Maar goed. Allemaal nogal een zinloze discussie verder. Iedereen heeft zijn/haar standpunten duidelijk gemaakt, wij (als modteam) hebben dit ter harte genomen en gaan nu gewoon kijken wat er gaat gebeuren Lachen

Toch maar eens informeren naar de kosten van zo'n Yoga cursus Lachen

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 19:26

Per 10 lessen is het voordeliger Bart Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:27

Bokt op en top, 3 pagina's discussie over iets onzinnig... Bokt is een forum, het is iets voor je lol, iets waar je graag komt...

Als ik de beheerder van dit forum was, en jullie mogen je prijzen, dat Bart niet zo is. Dan had ik allang de stekker eruit getrokken, al dit geklier en gezeur, over hoe slecht het wel niet is... Je bent het er niet mee eens... best, blijkbaar komt men er toch niet uit, boeiend, lekker laten leven, en met rust laten. En gewoon erover heen stappen, en lekker fijn verder gaan bokken...

Blijkbaar is er dus een sterke discussie geweest, met kampen, heel vervelend blijkbaar. Maar die is er geweest, in het verleden, zullen we nu eens naar de toekomst kijken? Naar hoe Adriana als mod is? En als ze idd zo slecht blijkt te zijn, en te partijdig, dan wordt dan er wel een oplossing voor gezocht...

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:28

BartVB schreef:
Eeeh, hoezo laat dit zien dat Adriana FA verdeelt Verward


Alleen al het feit dat er hier al dezelfde discussies (met de bekende onschuldige steken onder water) dreigen te onstaan laat al zien dat jullie keuze FA nog verder verdeelt.
Dat jullie daar verder niets mee willen doen is jullie keuze. Ik hoop alleen dat het een niet nog grotere puinzooi wordt daar.
Maar ik vrees het ergste Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:29

BartVB schreef:
Mods reageren sowieso niet inhoudelijk op topics. Of ja, natuurlijk doen ze dat wel maar niet als moderator zijnde.

Dan denk ik dat Joost en Adri daar heel strikt op moeten letten. Als Adri in een discussie verzeild raakt, dan kan Joost het oplossen als het off topic gaat of als de sfeer niet lekker wordt.
Maar hoe gaan 'we-de-gebruikers' het onderscheid maken tussen Adriana de moderator en Adriana de bokker????

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:30

Maya schreef:
Maar die is er geweest, in het verleden, zullen we nu eens naar de toekomst kijken?.


Is geweest? Was dat maar waar!
In bijna elk topic wat wordt opgestart daar komt er wel weer iemand met die discussie aan. Om ziek van te worden.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41694
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:30

Wat ik net al naar iemand ander PBde: Die kampen en de rotzooi op FA worden niet veroorzaakt door het modteam of het beheer maar puur en alleen door de gebruikers die er zitten Lachen
Laatst bijgewerkt door BartVB op 07-03-04 19:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:31

BartVB schreef:
Wat ik net al naar iemand ander PBde: Die kampen en de rotzooi op FA worden niet veroorzaakt door het modteam of het beheer maar puur en alleen door de gebruikers die er zitten Lachen

'nuff said Haha!

Vast wel en een van die gebruikers is: Adriana!
OK dan!

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:31

BartVB schreef:
Wat ik net al naar iemand ander PBde: Die kampen en de rotzooi op FA worden niet veroorzaakt door het modteam of het beheer maar puur en alleen door de gebruikers die er zitten Lachen

'nuff said Haha!

OK dan!
En nu even na gaan denken Bart !!!!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:31

Nu wordt er gedaan alsof Adriana het laatste woord heeft. Maar áls je het niet eens zou zijn met een bepaalde beslissing die zij in de toekomst zou maken mbt een eventueel slotje, dan bestaat er altijd nog het uitroeptekentje. Bovendien lijkt mij, als het niet gerechtvaardigd zou zijn, dat andere moddies in kunnen grijpen.

Zoals vaker hier gezegd: geef haar eerst eens een kans om zich als mod te bewijzen, alvorens bij voorbaat in de hoogste boom te klimmen....

VillaNeusjes

Berichten: 6101
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:31

Maya schreef:
Bokt op en top, 3 pagina's discussie over iets onzinnig... Bokt is een forum, het is iets voor je lol, iets waar je graag komt...

Als ik de beheerder van dit forum was, en jullie mogen je prijzen, dat Bart niet zo is. Dan had ik allang de stekker eruit getrokken, al dit geklier en gezeur, over hoe slecht het wel niet is... Je bent het er niet mee eens... best, blijkbaar komt men er toch niet uit, boeiend, lekker laten leven, en met rust laten. En gewoon erover heen stappen, en lekker fijn verder gaan bokken...

Blijkbaar is er dus een sterke discussie geweest, met kampen, heel vervelend blijkbaar. Maar die is er geweest, in het verleden, zullen we nu eens naar de toekomst kijken? Naar hoe Adriana als mod is? En als ze idd zo slecht blijkt te zijn, en te partijdig, dan wordt dan er wel een oplossing voor gezocht...


Is het er helemaal mee eens..
het verleden achter je laten en kijken naar de toekomst zonder vooroordelen over iemand anders en gewoon bokken zonder dat iedereen zich in een kamp gaat zetten.. wat mij betreft ben ik het met maya eens.. als ik dit forum ooit opgezet had dan was de stekker er al lang uit getrokken en de server geformatteerd..

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:33

Lovely"]
[quote="BartVB schreef:
Wat ik net al naar iemand ander PBde: Die kampen en de rotzooi op FA worden niet veroorzaakt door het modteam of het beheer maar puur en alleen door de gebruikers die er zitten Lachen

'nuff said Haha!

Vast wel en een van die gebruikers is: Adriana!
OK dan!
[/quote]

En een van die andere gebruikers is Sarabande!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41694
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:35

En met opmerkingen als dit bevestig je weer prachtig wat ik gezegd heb.

Dit gaat allemaal weer compleet nergens over. Slotje, ik ga even een zooi reacties splitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:35

Yootha, je kunt het hele rijtje wel op gaan noemen, maar er wordt er maar een moderator en dat is Adriana. Jouw grieven met sarabande zijn heus niet boeiend ofzo.