Ik heb hetzelfde effect als Sylvia. Eerst lijkt alles OK en dan na 3seconden gaat mijn telefoon op tilt.
Met Android 5.0.2 overigens.
Ben er nu ook achter welke melding ik had die anders was dan de voorbeelden. Ik heb er één gehad die zei dat mijn Android verlopen was. Meteen gekeken naar de versie en of ik kon updaten dus, maar volgens telefoon was mijn systeem volledig up to date
Heel erg vreemd dit en vervelend dit. Had niet verwacht dat het ook bij iOS mis zou gaan. Heeft er iemand URLs van de pagina's waar je naar toe wordt gestuurd?
Ik heb voor de zekerheid een aantal zaken uitgeschakeld aan deze kant. Benieuwd of dat verschil maakt? Kan een uurtje duren voor die wijzigingen ook overal echt door zijn gekomen.
Ik heb niet de URLs want het rare is dat het een soort schermvullend ding was. Als ik op back drukte gebeurde er niets. (even paniekmomentje). Toen maar besloten om via het menu Chrome af te sluiten.
Heb er zelf overigens maar 1 gehad. Die Whatsapap. Trapte er nog bijna in ook.
Normaal doe ik alles via de tablet, alleen gisteren was ik veel te vroeg bij een afspraak, dus maar op mijn telefoon wat op bokt zitten lezen. Niets aan de hand toen.
Later wil ik op mijn telefoon een spelletje sudoku spelen (die er al heel lang opstaat), en toen begon het gedonder dus wat anderen ook hadden.
En alleen bij het sudokuspelletje, zo stom. Dus die verwijderd, gezorgd dat ik die internetpagina wegkreeg, mobiel opnieuw opstarten, sudoku er opnieuw op, en toen was het over.
As we speak gebeurde het me net, terwijl ik dit topic bekijk op mijn mobiel. Geen nieuwe apps geinstalleerd afgelopen dagen, ook geen last van gehad vorige dagen bij andere websites, en nu ineens op bokt:
Ik gebruik Android 4.4.2 op een samsung S4 mini... en dolphin browser.
Ik heb dit ook gehad, maar niet bij bokt. Bij mij kwam ie via de fb-app.
Sylvia_S
Geplaatst: 28-10-15 16:06
Ik heb net screenshots kunnen van de URL's. Ik klikte een topic aan en werd direct doorgelinkt naar de website, die linkte me weer door en mn google playstore werd ook geopend.
mirriezz
Geplaatst: 28-10-15 17:00
Inderdaad. Cellphone-tips.com is de link, ongeacht de melding die ik krijg.
Bij mij ook full-screen icm trillen, wat al zonder het zoeken naar een knopje om terug te gaan voor paniek zorgt...
Ik vind het ook heel apart en had het niet zo bij bokt gezocht. Maar aangezien meerdere bokkers hier last van hebben, zou je bijna denken dat het wel via Bokt binnen komt
Vreemd, kreeg het net ook ineens. Ik heb nergens een filmpje gekeken of überhaupt op een reclame geklikt. Ik was rustig een topic aan het lezen en toen verscheen het ineens.