Officiele waarschuwingen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:25

Bart had al eerder aangegeven dat hij twijfelde tussen een UN en een OW,
na een aantal mailtjes met argumenten (van mij en andere gebruikers) heeft hij de OW omgezet in een UN.
Ben ik het nòg niet mee eens, maar ik vind het al wel minder storend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:25

ff blond Blond
UN?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:26

Usernote Lachen
Heeft verder geen consequenties, maar er wordt dus wel even melding van gemaakt.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:27

runningkawa schreef:
ff blond Blond
UN?


wordt idd tijd weer om mn haar te verven want deze snap ik ook nie

*snapputal*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:28

Dank je

Maar als het geen consequenties heeft, waarom moet het dan bijgehouden worden?
Is het na bv zoveel UN's dat er dan wel een OW volgt?

Want dan heeft het wel degelijk gevolgen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:29

Usernote a.k.a. sturende waarschuwing,
d.m.v. die waarschuwingen kunnen mods 'rel'topics van gebruikers snel terug vinden en die meenemen in een beslissing een gebruiker een UN of OW te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:29

Anoukie"]
[quote="runningkawa schreef:
Die persoonlijke vete gaat ook andersom
Phia neemt elke mogelijk hied om negatief te reageren op sjuimpje



Niet te vergeten hoe deze dame in pb reageert. Ze probeert op Sjuim te hakken waar ze kan. Heb ook het topic nogmaals doorgelezen, en zie niet zo goed waarom hier een OW gegeven is.

Zal wel blind zijn of zo............

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:30

Ik denk dat je een UN trouwens het beste kunt vergelijken met een oormerk van een koe.
Laatst bijgewerkt door ibikus op 09-10-03 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:31

Dus kan het wel gevolgen hebben.
En daar krijg je ook bericht van?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:32

Ja, dan krijg je ook een mailtje dat jer er eentje hebt ontvangen, met een beetje mazzel krijg je er nog een vage indicatie bij waarom je die gehad hebt.
Denk in de trant van *zucht* of *djiessss*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:33

Klopt Pipo, maar dat ziet niemand en gelooft dan blijkbaar ook niemand.
En tot nu toe heb ik nog geen klik neigingen gehad, maar die komen zo langzaam aan wel.

Nu in dit geval was het duidelijk in het topic te lezen wie begon en toch krijgt diegene die begrijpelijk terug hapt, de straf.
Terwijl ze het nog netjes hield.
Word daar dan niet naar gekeken?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:34

Overigens werkt het wel als je de zucht/djies stijl consequent doorvoert in een evt. bezwaar.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 12:34

Pipo"]
[quote="Anoukie"][quote="runningkawa schreef:
Die persoonlijke vete gaat ook andersom
Phia neemt elke mogelijk hied om negatief te reageren op sjuimpje



Niet te vergeten hoe deze dame in pb reageert. Ze probeert op Sjuim te hakken waar ze kan. Heb ook het topic nogmaals doorgelezen, en zie niet zo goed waarom hier een OW gegeven is.

Zal wel blind zijn of zo............
[/quote]

Ik zit ook nog steeds te wachten op die verhelderende verklaring Pipo, maar ook ik krijg hem niet.

Vandaar dit topic, mijn boosheid valt zich niet te uiten in een pb alleen. I want justice of ik ga echt de VVB oprichten (Vakbond Voor Bokkers)!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:35

ik denk dat als je al 3 jaa bokt en over de 10.000 berichten hebt geplaatst en je dan eindelijk een keer een ow krijgt, dat je dan niet echt bij de relschoppers hoort........ net als RK zegt.

Iemand met 10 berichten en evenzoveel ruzies is veeeeeeeel erger

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:36

Krijgen we dan ook petjes en shirtjes.
Ik heb een lichtelijk trauma, begin nog steeds te bibberen als de woorden 'bokt' en 'petjes' in 1 zin gebruikt worden.
*ooeeehhh ~bibber~, daar had ik het weer*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:37

Met een opmerking als de jouwe Anoukie, die geheel offtopic is en duidelijk een sneer in de richting van Phia is lijkt me dat de druppel voor een OW. Let wel: de druppel, dus niet dat ene bericht Knipoog

Dat een ander ook een OW moet, is helemaal niet van belang vind ik. Jij en jij alleen bent verantwoordelijk voor wat je post.

Altijd maar lekker klagen over OW's en al dat soort dingen. Dat heeft iedereen zelf volledig in de hand!

En kawa, het is inmiddels wel duidelijk dat jij sommige beslissingen niet begrijpt. Om elke keer als er over OW's of bans gesproken wordt dit weer aan te halen, terwijl jullie het eens zijn over het feit dat jullie het oneens zijn, lijkt mij een beetje nutteloos.

Ik vind het onbegrijpelijk dat het altijd maar aan een ander schijnt te liggen, terwijl alles, maar dan ook alles, wat je schrijft op bokt geheel je eigen verantwoordelijkheid is. Uitgelokt of niet is niet van belang imo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:41

Dingen die ik niet begrijp blijf ik aanhalen, zelfs als bokt over 10 jaar nog betstaat Lachen
Ik hou van eerlijkheid, daar ligt dat aan.
Als ik het eerlijke niet zie, blijf ik zeuren.

En of een ander een ow krijgt is wel van belang.
Je moet weer eerlijk blijven
2 vechten 2 schuld, niet 1
Zeker als de ander elke keer hakt op een persoon, maar dat zie of begrijp jij niet Lachen
Komt misschien omdat die persoon nooit op kippenhok zit Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:42

Er zit wel een kern van waarheid in jouw post Rom,
ware het niet dat er de laatste tijd wel met 2 maten gemeten wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:46

Het beleid ten aanzien van persoonlijke vetes vind ik uberhaupt krom. Er word niet objectief gekeken naar discussies, maar in het bestuur van bokt zit ook duidelijk een kamp. Er word teveel en tevaak gekeken naar wie ze persoonlijk aardig vinden. En niet objectief wie er werkelijk fout was.

Oeps........krijg ik nu ook een OW????

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 12:47

Ben ik benieuwd Rom, wat dan de emmer zo vol heeft gemaakt dat die ene opmerking volgens jou de druppel was?

En klagen? Ik zet eerlijk mijn gevoelens neer, stel me kwetsbaar op en eis een verklaring. Is dat klagen?

I want justice nogmaals en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen dat duidelijk genoeg is geweest in alle opzichten om die OW te verantwoorden.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:48

Pipo schreef:
Het beleid ten aanzien van persoonlijke vetes vind ik uberhaupt krom. Er word niet objectief gekeken naar discussies, maar in het bestuur van bokt zit ook duidelijk een kamp. Er word teveel en tevaak gekeken naar wie ze persoonlijk aardig vinden. En niet objectief wie er werkelijk fout was.

Oeps........krijg ik nu ook een OW????


Nee van mij een dikke PLUIM Pipo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:50

juist pipo
en Rom, Dat is waarom ik blijf zeuren.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 13:12

En ik ook,...

Maar het is stil nu,...

Apple

Berichten: 76217
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:26

Ik ga mee met de kabouter als het er om gaat dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen posts en gedrag. Als daar een UN of OW uit voort komt dan heb je dat geheel en al aan jezelf te danken.

Blijft dat in mijn ogen een moddie of beheerder een dergelijke beslissing ook moet kunnen motiveren. Als gebruiker heb je mi het recht om te weten hoe en waarom een dergelijke beslissing tot stand is gekomen. Aan de moddie/beheerder om dit zo uit te leggen dat daar geen verdere vragen over zijn.

Dan nog: volgens de boktregels op Algemeen mogen moddies en beheerders naar eigen inzicht de zaak beheren. Zij zijn hierover geen verantwoording verschuldigd.

Uitleg hoeft dus niet, maar het is voor de gebruiker wel zo fijn om te weten waar je aan toe bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:28

BartVB schreef:
Klopt. Als die persoon dan ook afgerekend wordt op de huidige acties/woorden en niet op dingen van 2 jaar geleden.


Zou je daar zelf ook niet eens mee beginnen?