Actie: wie steunt?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Oude Bokt terug?

ja
93 (100%)

Totaal aantal stemmen: 93


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:30

Karin groot gelijk en het wordt steeds beter. Regeren is vooruit zien en dat doen jullie nu op een perfecte manier.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:38

Puck: je onderschat schijnbaar de grote kracht van het internet: Bart en zijn maten maken hier software die zijn mijns inziens pro bono aan de bokt gebruikersbeschikbaar stellen. Daarmee stel je dus een heel legioen beta testers in werking. Zo is Linux ook groot geworden.

Overigens is deze software echt wel de beta door, ik denk zelfs wel in gamma of in delta *LOL* Ik merk nog weinig bugs, en daar kan Bart dan wel weer wat aan doen.

In ieder geval denk ik niet dat Bart en zijn maten een ander leger beta testers ter beschikking heeft, dus door kommentaar op Bart te leveren op deze versie van phpBB geven wij dus iets terug aan de ontwikkelgroep.

Fantastisch toch, zo'n gratis service?

Nou allemaal dus ophouden met klagen. Iedereen die de oude bokt terug wil hebben kan dat doen bij Bart, als je 200 Euro op zijn rekening zet voor aansluitkosten en abonnee tarief van 25 Euro per maand, met een maximum van 60 berichten in de maand. Extra berichten kunnen dan ingegeven worden voor een aantrekkelijk tarief van 25 Eurocent per bericht. Er kan helaas dan niet gegarandeerd worden dat er meerdere bokkers op dat oude forum zullen zitten

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 13:41

ach Joost als je de reacties leest vinden de meeste het niks. bovendien is het gewoon "not done" om een beta versie in produktie te zetten. Mijn haren gaan er van overeind staan, gelukkig doen wij dit onze klanten niet aan.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:44

Ik vind ook dat de vorige lay-out beter en overzichtelijker was. Wel is het leuk met die polls. En de standaard knopjes voor URL's en plaatjes

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:45

Gelukkig krijgen wij dan ook niet dezelfde rekeningen als jullie klanten Haha!

De meeste klachten die ik zie gaan over kleurtjes en zo. Heel simpel op te lossen. De navigatie is verder niet essentieel gewijzigd. Ander features bakt Bart er heus weer aan. Door maar terug te gaan naar het oude helpen we niks. Of wil je weer lekker terug naar MSDOS?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:47

joostvangestel schreef:
Gelukkig krijgen wij dan ook niet dezelfde rekeningen als jullie klanten Haha!

De meeste klachten die ik zie gaan over kleurtjes en zo. Heel simpel op te lossen. De navigatie is verder niet essentieel gewijzigd. Ander features bakt Bart er heus weer aan. Door maar terug te gaan naar het oude helpen we niks. Of wil je weer lekker terug naar MSDOS?


MS DOS rulez! en ik vind het niet alleen die kleurtjes maar ook de knopjes waar meer frutseltjes aan zitten en er zitten veel meer knopjes, ik vind het onoverzichtelijk.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 13:48

Tsja Joost, maar betalen om van een internet site gebruik te maken? Ik snap niet waar jullie het belachelijke idee vandaan halen dat er betaald zou moeten worden om van bokt gebruik te maken. Ik denk ook niet dat het hier nog druk zou zijn dan. Ook al is het graties (en logisch) dan nog is het niet slim om gebruikers met een beta versie lastig te vallen. Gewoon een week of 4 langer doorstesten en er zouden veel minder bugs in gezeten hebben. Maar ja testen is een vak apart dat blijkt maar weer!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:54

Op zich heb ik geen moeite met het feit dat bokt verandert is. Is het niet zo dat alles went behalve een vent Haha!
Het enige waar ik wel last van heb, is dat het lettertype zo klein is, ik zit echt met mijn neus op het scherm of ligt dat aan mij Verward

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 13:56

PUCK schreef:
Tsja Joost, maar betalen om van een internet site gebruik te maken?


Haha, ik geloof dat jij het nieuws de laatste tijd niet zo goed gevolgd hebt. Veel dot.coms zijn failliet gegaan, juist omdat ze de geldstroom niet in de hand hielden. Bokt is een van de weinige pure gratis sites op de wereld. Als ik naar een reclameboodscap moet kijken, dan betaal ik ook. Zo is Yahoo! dus echt niet gratis, ik word iedere keer dat ik een pagina bekijk gemolken. Bij Bokt is dat nog vrij schoon.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 13:58

Tja meningen verschillen maar ik heb er echt geen cent voor over om van een forum gebruik te maken, ik vind de telefoonkosten genoeg. En als de lay-out dan ook nog zo rommelig is, is het niet echt een genot meer. bovendien zijn de bugs ook erg irritant, en dat was niet nodig geweest

Esther

Berichten: 4149
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:03

Ik vind het wel erg wennen deze nieuwe lay-out. Ik vond de vorige versie overzichtelijker, ligt misschien aan de kleuren. Vond de vorige versie prettiger om te lezen, nu lijkt het zo druk ofzo. Verward
En ik vond de vorige knoppen leuker, en bij de knoppen mogen best de nederlandse beschrijvingen komen.
En het knopje automatisch inloggen werkt ook nog niet bij mij, moest me weer opnieuw inloggen de tweede keer dat ik Bokt opende.
En in mijn profiel is mijn verhaaltje over de paarden verdwenen inclusief foto's. Huilen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:06

Hmmm... het is eventjes wennen, maar ik vind het er verder erg goed uit uit zien!!

Karin

Berichten: 65339
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:06

Esther schreef:
...en bij de knoppen mogen best de nederlandse beschrijvingen komen.


Er is al gezegd dat daar aan gewerkt wordt. Engels is geen geheel vreemde taal voor het overgrote deel van de Bokkers, dus beter een half vertaalde versie dan een slecht vertaalde lijkt me...

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 14:43

Of had gewoon nog even gewacht met het lanceren van deze versie }>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:45

Er zitten nog wel heel veel fouten in, had die er eerst uitgehaald voordat je het hier neerknalde.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:47

Het is misschien wel een beetje te licht van kleur maar met gebruiken zitten er een hoop handige dingetjes bij. Je komt er van zelf wel achter hoe alles werkt alleen de kleur.....maar ja

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:53

tis wennen en alles went (behalve en vent), ik vind het oke, je moet idd met de tijd meegaan! ik vind het wel mooi geworden en van mij mag het blijven!!!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:56

Meen je dat nu echt Mytens

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:58

Ik ben nu een tijdje aan het rondsporten op bokt en ik moet zeggen dat ik steeds blijer wordt met de nieuwe lay out en vooral de nieuwe toepassingen die er mogelijk zijn.

Neem alleen maar dat je nu Polls kan maken.

Jemig dit geeft heel veel nieuwe mogelijkheden bij veel onderwerpen.

Ik ben er blij mee *LOL*

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:15

PUCK schreef:
Of had gewoon nog even gewacht met het lanceren van deze versie }>


He, ik had even nog niet banketstaaf willen doen, maar goed, hier komt ie dan: Puck: jij bent recruitment officer, weliswaar bij een IT bedrijf. Ik weet niet hoeveel je je bezighoudt met product creation.

Ik ben zelf heel dicht betrokken bij het lanceren van allerlei produkten. Product testen is altijd een van de moeilijkste delen van het proces en vergt altijd erg veel mankracht (die we dan weer via de recruitment moeten zien te sourcen). Als grote onderneming kunnen we daar weinig aan veranderen. In kleine, pro bono organisaties werkt dit dus echt veel sneller. De aantal tekortkomingen die we hier vinden in een dag is veel malen groter dan die je vindt met een team van 4 man in 4 weken! Het werk om al die tekortkomingen weer bij elkaar te schrijven duurt dus even lang, onafhankleijk van de test tijd die erin gestopt wordt. Ik denk dat we door deze aktie ongeveer drie weken tijd inkorten voordat de definitieve versie van phpBB klaar is, waar we dan allemaal weer heel blij mee moeten zijn.

Over de engelse taal: je eigen profiel zegt recruitment officer. Kan dat ook niet even in het Nederlands?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:38

vind het wel grappig hoe mensen meteen hun oordeel klaar hebben. Het is nog niet één dag anders... en boem meteen is vroeger toch beter Knipoog

Beetje open staan voor iets nieuws is moeilijk voor sommigen. Ik moest wel even wennen maar kan niet echt zeggen dat ik veel anders vind. Ja, de layout, maar de essentie is hetzelfde.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 15:39

Nou Joost ik ben verantwoordelijk geweest voor de software ontwikkeling van ruim 1000 vestigingen van mijn vorige werkgever, dus ik weet echt wel wat done en not done is.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:42

Yep Puck maar het is toch Bart zijn site en die mag ermee doen wat hij wil ? Het klinkt heel raar maar die vrijheid heeft hij.

Wij zijn gewoon proefkonijnen ik heb daar geen moeite mee ?? Jij schijnbaar wel dat is wel jammer Verward.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-01 15:44

Tuurlijk heeft Bart die vrijheid en zoals je uitgebreid kunt lezen ben ik niet de enige die er problemen mee heeft. Bovendien is het mijn oude vak en dan gaan je nekharen gewoon overeind staan. Ik vind deze gang van zaken ronduit slordig, en dat is mijn mening, maar die hoef je niet met me te delen hoor! Ieder zijn meug

DubbelFun

Berichten: 88939
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:46

Voorlopig liggen de 'nee'-stemmers voor Clown