runningkawa schreef:
of als ik het gewoon echt heel erg goed vind
zoals die engerd van een Lielle met haar zelfmoordneigingen
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
SANEX schreef:Moet ik dan neerzetten, Mijn kleine nietszeggende shettenbal @ work ?
stef schreef:Ik vind het wel leuk, beide, alleen regelmatig krijg je een zwart vlak waarbij je als je heeeeeeeel goed kijkt een paard in kan onderscheiden. Men mag voor zichzelf wel wat strenger zijn welke foto's ze (kwalitatief) selecteren om te plaatsen
ebbeltje schreef:Ja daar erger ik me inderdaad soms een beetje aan.
Die foto's zijn dan absoluut niet interessant om te kijken vind ik.
Maarja,als dat je mooiste foto's zijn?
SANEX schreef:Wat ik zelf wellastig vind is dat je soms een stuk of 10 - 15 foto's hebt van iemand, waarop het paard op elke foto nét íetjsje anders taat, soms alleen maar het hoofd een stukkie gedraaid...
Voor mensen met telefoonlijn is dit heel vervelend denk ik
Ilkkah schreef:Ik kom bijna nooit meer bij H@w, itp nog wel af en toe
Laatste keer dat ik er keek was er weer zo`n discussie over iemand die met een slof reed,
Word zoo doodziek van dat eeuwige gezeik over het met slof rijden en dat soort dingen.
ik vind de sfeer er totaal niet gezellig, sommige mensen boren elkaar gewoon de grond in...
Nee vind het helemaal neits
runningkawa schreef:
En idd, dat van houding is ook wel lachen
anders zit ik recht, anders trek ik niet
tuurlijk....
wil de slechte foto's van die dag dan wel eens zien als de beste al geplaatst zijn.
geef gewoon toe dat je nog een hoop moet leren, dan krijg je misschien nog bruikbare tips.
en leren doen en moeten we allemaal nog, elke dag.
runningkawa schreef:Als je dan een net antwoord hebt met zinnige rede zijn ze echt wel stil
Alleen zie ik maar bar weinig goede slof foto's voorbij komen
Hoe kan dat..?