Van wie zijn jullie fan op bokt? Voor wie heb je respect?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

em_papillon

Re: Van wie zijn jullie fan op bokt? Voor wie heb je respect?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 13:07

Kimmie261 (als het 261 was.. of 126.. weet ik :D )

Heb vroeger toen ik een penny was altijd haar foto's bekeken en bij gezwijmeld nog voor ik een bokker was. :)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 18:07

Ik heb respect voor Elessar, omdat ze er voor me is wanneer dat nodig is, eerlijk haar mening geeft en gewoon een lieve schat is.
Sjoert om zijn geweldige foto's.
Annash om haar schrijftalent.
Babe om haar teken/schilderkunsten.
Fiffill om haar prachtige (zelf)portretten.

En apart een plekje voor Yellowfish en iedere andere bokker die tegen een vreselijke ziekte heeft moeten strijden of een moeilijke tijd heeft doorgemaakt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:03

Thanx Rock.... van mij mogen ze je nu eindelijk wel eens mod maken.... :+: ;)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:24

Iedereen die waardevolle tips en hulp heeft gegeven in het springen met marcel D topic! En mijn maatjes uit het stoppen met roken topic omdat we er altijd voor elkaar zijn. En de meiden uit het afvallen voor jojo'ers topic, omdat we elkaar steunen en helpen als het nodig is!

Verder alle mods, beheerders etc die dit allemaal mogelijk maken.

En ik heb ook respect voor mensen die hier op bokt hulp durven vragen! Heb altijd respect voor mensen die aangeven dat ze ergens hulp bij nodig hebben en ook open staan voor een eerlijk antwoord!
Laatst bijgewerkt door lillytjuh op 22-05-10 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:31

Goh, ik ben ook genoemd (voel me nu net Koot in z'n rol als Prof. dr. ir. P. Akkermans met z'n "men heeft mij benaderd..." _O- ) maar ik mis echt één naam uit het team: Oscar. De enige echte originele gastvrije Brabantse met een hart van goud en een groot rijbewijs :+

De rest van het team staat me uiteraard ook nog steeds zeer na, met Apple voorop, vanwege haar hilarische avonturen die het niet altijd tot vóór de schermen gehaald hebben :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:35

Nickyu op bokt,
Moet zeggen dat zij heel wat moeilijke tijden etc. heeft megemaakt zover ik weet..
En toch positief in het leven staat (lijkt in ieder geval zo)
Altijd goedbedoelde adviezen en tips etc. wilt geven en met een hart van goud voor haar dieren zorgt !

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 20:57

Fan ben je toch als je posters boven je bed heb hangen??! Hihi!! Er zijn een aantal mensen genoemd wiens mening ik interessant vind. En wie ik een toppertje vind is absoluut koudbloedkim!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 10:05

slimmerik schreef:

Ben nog steeds ongeschikt :D
Ohja, ik heb respect voor Ali en Eli voor die briljante 1 april grap :D *en ik pak ze volgend jaar wel terug*

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:30

Rock schreef:
slimmerik schreef:

Ohja, ik heb respect voor Ali en Eli voor die briljante 1 april grap :D *en ik pak ze volgend jaar wel terug*

Yesss eindelijk persoonlijk genoemd _O-

Enne, alweer terugpakken? Ben tenminste niet meer groen, da's 1 aprilgraplast minder :))

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:37

red passion!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:38

ik heb ook respect voor Gaellehtc......... die zomaar mijn paard in haar groep opnam........... en zo gruwelijk goed voor het dier zorgt!!

marinkaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:08

Ik heb respect voor Polly, omdat ze haar broer heeft geholpen met beter worden + ze is een lieve meid :+:

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:25

Fan is een groot woord, maar er zijn natuurlijk wel meerdere bokkers waar ik respect voor heb.
Ik had altijd groot respect voor Runningkawa, maar dat heeft een wending gemaakt. (als het bokt verhaal tenmniste klopt, aangezien ik haar kant van het verhaal nog niet heb gehoord)
Dus dat vond ik wel jammer.

Of bokkers die me gewoon opvallen, en waar ik de topics altijd even bij moet aanklikken. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:38

Hé, jou heb ik een tijd niet meer gezien?

Niet meer zo vaak op Bokt, of kom ik je gewoon niet meer zo vaak tegen? :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:44

A_lette schreef:
Rock schreef:

Yesss eindelijk persoonlijk genoemd _O-

Enne, alweer terugpakken? Ben tenminste niet meer groen, da's 1 aprilgraplast minder :))

Ik herkende je niet ^) Zwartje!
En ja, ik denk dat 1 april een jaarlijkste strijd wordt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:49

Ik verlang nu al weer naar 1 april.......

heb een keer gehad, dat ik drie keer een droge broek kon aantrekken :))

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:25

Vooral voor Shadow0, ze formuleert altijd zo duidelijk en netjes onderbouwd wat ze wil zeggen met kloppende argumenten en blijft altijd rustig. Heel knap :j

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:27

suze_ schreef:
Blue_Eyes en Huertecilla :)

Dank u dank u :D Erg leuk om mijn naam terug te zien. Fraaie combi wel trouwens :D

Ik vind het zelf moeilijk om namen te noemen, er zijn veel Bokkers met wie ik goed door 1 deur kan. Maar Suze, je bent zelf ook een van die personen waarvan ik vind dat je altijd respectvol en nuchter kunt discussieren. :) Shadow0 is dat ook :j Ehm... ik noem verder geen namen, want ik ga mensen vergeten ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:35

Ik vind jou ook altijd fijn in discussies Blue_Eyes. :j

Ben nog een keer genoemd zie ik, wat leuk. :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:15

Suleilitha was me er eentje.

Er vallen me echt heel veel mensen op, hier op bokt, in de discussies. Bvb; kiwiko, lovely, HC, aerdenhout etc. Worden jullie het niet zat van altijd met dezelfde mensen te discussieren :D?!
Ik lees meerendeel dus ik zie iedereen maar lekker weinig mensen mij :D , maar heb niet specifiek iemand die ik als 'voorbeeld' beschouw, Bokt heeft gewoon heerlijk leesvoer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 01:37

suus_ schreef:

Er vallen me echt heel veel mensen op, hier op bokt, in de discussies. Bvb; kiwiko, lovely, HC, aerdenhout etc. Worden jullie het niet zat van altijd met dezelfde mensen te discussieren :D?!
Ik lees meerendeel dus ik zie iedereen maar lekker weinig mensen mij :D , maar heb niet specifiek iemand die ik als 'voorbeeld' beschouw, Bokt heeft gewoon heerlijk leesvoer.

ik moest wel lachen toen ik zag dat je over de 10k aan posts had :))
Ik kom jou wel vaak tegen hoor :j

Kan ook komen omdat mijn bijrijdster suus__ heet hier op bokt en ik daardoor altijd in de war ben :') waardoor het opvalt dus!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 01:55

Lontje :j
omdat ze zo geweldig mooi kan tekenen, maar ook de band die ze heeft met haar dieren en dat ze altijd klaar staat om te helpen :j :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 02:07

ik ken haar verder niet en weet haar bokt naam niet, maar voor roelie ( undercover nederland )

roelie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 02:36

Thanx voor het respect en ik heet in het echt ook Roelie en ja ik heb meegewerkt in Undercover in Nederland

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 11:08

Menino schreef:
suus_ schreef:

ik moest wel lachen toen ik zag dat je over de 10k aan posts had :))
Ik kom jou wel vaak tegen hoor :j

Kan ook komen omdat mijn bijrijdster suus__ heet hier op bokt en ik daardoor altijd in de war ben :') waardoor het opvalt dus!

:D. Ik bedoelde meer in de paardenfora, ik begeef me niet in de discussies maar lees alles.
En indd vaak schrijven ze ook haar boktnaam als het mijne haha, dat zie ik als ik kijk of ik nog ergens gekwoot ben.Want ik lees niet elk topic bij O:)