Heb vroeger toen ik een penny was altijd haar foto's bekeken en bij gezwijmeld nog voor ik een bokker was.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:slimmerik schreef:Thanx Rock.... van mij mogen ze je nu eindelijk wel eens mod maken....![]()
Ben nog steeds ongeschikt
Ohja, ik heb respect voor Ali en Eli voor die briljante 1 april grap*en ik pak ze volgend jaar wel terug*
A_lette schreef:Rock schreef:Ben nog steeds ongeschikt
Ohja, ik heb respect voor Ali en Eli voor die briljante 1 april grap*en ik pak ze volgend jaar wel terug*
Yesss eindelijk persoonlijk genoemd
Enne, alweer terugpakken? Ben tenminste niet meer groen, da's 1 aprilgraplast minder
suze_ schreef:Blue_Eyes en Huertecilla
suus_ schreef:Suleilitha was me er eentje.
Er vallen me echt heel veel mensen op, hier op bokt, in de discussies. Bvb; kiwiko, lovely, HC, aerdenhout etc. Worden jullie het niet zat van altijd met dezelfde mensen te discussieren?!
Ik lees meerendeel dus ik zie iedereen maar lekker weinig mensen mij, maar heb niet specifiek iemand die ik als 'voorbeeld' beschouw, Bokt heeft gewoon heerlijk leesvoer.
Menino schreef:suus_ schreef:Suleilitha was me er eentje.
Er vallen me echt heel veel mensen op, hier op bokt, in de discussies. Bvb; kiwiko, lovely, HC, aerdenhout etc. Worden jullie het niet zat van altijd met dezelfde mensen te discussieren?!
Ik lees meerendeel dus ik zie iedereen maar lekker weinig mensen mij, maar heb niet specifiek iemand die ik als 'voorbeeld' beschouw, Bokt heeft gewoon heerlijk leesvoer.
ik moest wel lachen toen ik zag dat je over de 10k aan posts had
Ik kom jou wel vaak tegen hoor![]()
Kan ook komen omdat mijn bijrijdster suus__ heet hier op bokt en ik daardoor altijd in de war benwaardoor het opvalt dus!