Nee: het is onderdeel van een flinke update van de phpbb software update. En dat is gewoon een langdurig proces: steeds als het af lijkt, komt er nog wat kleins / groots bij (komt er weer een nieuw lijk uit de kast zeg maar ) dus ik durf geen datum te noemen.
Het databeest als seriemoordenaar... Klinkt spannend.
Maar nee, dit zijn echt alleen spreekwoordelijke lijken: op het moment dat je ergens in de software wat aanpast, kan dat op een hele andere plek ineens een error geven, en als je die aanpast... etc. etc.
Ik zat het mij laatst ook af te vragen, het zou erg handig zijn wanneer een topic uit de lijst verwijderd wordt zoals je een pm uit je pm-lijst kunt verwijderen. We moeten dus nog maar even geduld hebben.
Die nieuwe update klinkt geweldig, helemaal top dat Bart hier mee bezig is! Kan ik eindelijk die nutteloze HK topics uit mijn berichten halen
nou idd, word zo moe van die hk topics, steeds bovenaan in mijn eigen berichten, wist ik veel toen ik daar eens een x reageerde.......maarre hoe staat het met de nieuwe update?????
Jodi, zoiets heb je niet zomaar klaar. Wat zij allemaal doen vergt ontzettend veel tijd en daarnaast heeft Bart waarschijnlijk ook nog genoeg andere dingen te doen, kerst vieren bijvoorbeeld. Even wat geduld is dus wel op zijn plaats denk ik.
Die feature is gereed. De teamleden werken momenteel al op een test-deel van de nieuwe versie. En we ontdekken nog geregeld bugs, foutmeldingen, andere foutjes, dingen die inconsequent zijn aangepast etc. etc. Pas als daar het gros van opgelost en gerepareerd is, dan komt de nieuwe versie voor heel Bokt online. In de update komen er namelijk nog veel meer andere aanpassingen.