- 5 offertes
- 22 rode vlaggetjes
- 16 CV’s ombouwen
- 9 projectaanpassingen
- Mailbox collega bijhouden (op vakantie)
- Inzetcontract opstellen
Mijn lijst werd langer en langer, mijn dagen zijn te kort door een ernstig gebrek aan discipline.

Er zijn momenten waarop ik aan mijn geestelijke gezondheid twijfel omdat ik simpelweg de concentratie niet kan opbrengen om eens serieus door te pakken. Gewoon even een dag die-hard bikkelen, dan is het maar klaar….. Maar tevergeefs, ik ben ik, dus dat lukt niet…

Het moment kon niet langer uitgesteld worden, soms moet je jezelf straf geven, drastische maatregelen nemen, gewoon even met de zweep erover….
En we weten allemaal wat dat betekent…
~ Een meedogenloze zelf uitgedeelde, niet minder gemeende, keiharde Bokt-Ban.
Ik durfde niet, ik had mezelf beloofd het te doen, maar het kwam allemaal zo dichtbij toen ik op het onderschrift van Wilmaboy klikte.
Daar stond het dan….
Time-Out
Want dat klinkt natuurlijk VEEL vriendelijker…

Ik wilde eerst voor 30 minuten kiezen maar besefte me snel genoeg dat die keuze echt een kansloze aangelegenheid was.
Ik zou werkelijk voor de computer gaan zitten aftellen, vier bakken koffie gaan scoren, praatjes maken, Facebooken (is dat een werkwoord?)en er werkelijk alles voor doen om dat half uur maar zo snel mogelijk door te komen.

Ik koos voor 2 uur…
Wat een ellende…
Mijn browser had altijd twee tabbladen open staan FB en Bokt, nu maar één…
Het voelde zo raar….
Ik wil niet zeggen dat ik afkickverschijnselen kreeg, want dat klinkt zo dramatisch, maar serieus mensen…. ik had afkickverschijnselen…..
Als ik de volgende tekst lees bij tussentijds inloggen kan ik wel huilen…
‘Je hebt jezelf gebanned van Bokt, je zult nog 2454 seconden moeten werken/studeren... Succes!’
Succes???! Sterkte zul je bedoelen! T'is een regelrechte martelgang....
Omdat ik nu dus niet een topic kan typen op bokt, heb ik uit pure ellende maar een Microsoft Word documentje geopend en daarin mijn sneue verhaal getikt.
Het is triest mensen, intens triest, dat ik op mijn drukke dag, mijzelf 2 hele uren van bokt ban om me vervolgens tot het schrijven van een topic te zetten om toch maar bezig te zijn met bokt.
Conclusie di Fiebie?

Een aantal dingen;
- Ik ben een triest en wanhopig humaan bestaan
- Mijn sociale leven bestaat uit Bokt en Facebook
- Bokt is verslavender dan nicotine, want roken kan ik makkelijk een paar uur zonder
- Bij het lezen van de zin ‘je hebt jezelf gebanned’ krijg ik kortsluiting
- Meerdere mensen hebben hier hoogstwaarschijnlijk last van
- Mijn to-do-lijstje is nog steeds even lang
Maar de allerallerallerbelangrijkste constatering….
IK BAN MEZELF NOOOOOOOOOOOOIT MEER!

(dit is geen verzoek tot Mods om me er alsnog af te kicken

De mooiste zin van bokt vandaag wanneer de ban voorbij is ; ‘Je mag weer