[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rachelle_DL
Berichten: 1890
Geregistreerd: 18-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 19:01

Over die logo's op de foto's.. 1x was er een meisje met een prachtige hengst in uitgelicht gekomen. En de foto in uitgelicht had heel mooi het logotje van Nycle erop staan. Terwijl in het topic genoeg andere foto's voorbijkwamen waar een prachtige uitsnede van gemaakt kon worden zónder logo.. -O-

Of ben ik nu een zeur :')


Rachelle_DL
Berichten: 1890
Geregistreerd: 18-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:30

Amanda schreef:
RdLFoto schreef:
Over die logo's op de foto's.. 1x was er een meisje met een prachtige hengst in uitgelicht gekomen. En de foto in uitgelicht had heel mooi het logotje van Nycle erop staan. Terwijl in het topic genoeg andere foto's voorbijkwamen waar een prachtige uitsnede van gemaakt kon worden zónder logo.. -O-

Of ben ik nu een zeur :')

Nee hoor :D

Ik kan me niet dit specifieke geval herinneren, dus hoe het precies zit weet ik niet.
Maar als er een topic meerdere goede foto's heeft, sla ik er ook wel eens meer op. En dan kijk ik in de selectie van die dag welk foto uit het topic er het beste bij past.

Heb ik bijvoorbeeld al 2 rijfoto's en ik heb uit dat topic de keuze tussen een rijfoto en een hoofdfoto, zal ik dus de hoofdfoto kiezen. Heb ik juist al 2 hoofdfoto's, ga ik voor de rij- of losfoto.
Dat zou er mee te maken kunnen hebben gehad. :j

Een logo mag er wel op staan, maar niet storend dwars door de foto heen. Subtiel aan de rand is geen probleem.

MyHu: in principe wel. RoWi is mijn achtervang, zij doet ook de Facebookpagina van bokt.



Oooowww, oke! Helder ! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers