Virus via bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Virus via bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-02 16:33

Ik krijg de laatste tijd ontzettend veel virusmail binnen (op mijn hotmail, het enigste adres dat ik gebruik). Een van die virussen is een virus met een spaanse/italiaanse naam (verandert steeds Verward) , van 318 kb groot.
Deze krijg ik binnen via e-mailadressen van bokkers, bokkers waar ik nog nooit mee gemaild heb en in wiens lijst ik dus ook niet zou kunnen staan... Scheve mond

Kan het zijn dat deze virussen dus via bokt verspreid worden? Ik word behoorlijk gaar van al die virussen namelijk

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-02 16:40

Zijn al verschillende topics over geweest:
[AM] Er is een nieuw virus!!!!

De virussen worden iig niet via Bokt verstuurd.. Het irritante is dat het afzender adres van die virus mails niet klopt. Kan dus zijn dat je van Bokker A een virus krijgt terwijl de naam/email van Bokker B boven die mail staat.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 23:24

Ik krijg die Spaanstalige virusmails ook altijd. Als afzender staat alleen het e-mailadres i.p.v. zoals gebruikelijk de naam. Ik open die mails niet eens. Ze gaan bij mij meteen richting trash can.
Wel erg irritant dat die mails maar blijven komen. Ik zit op deze manier zo aan de maximale opslagruimte van Hotmail.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-02 23:49

Ik krijg die ook van mensen die ik niet eens ken. Blijkt dat al die mensen bij mijn vriendin op school zitten. Ze worden blijkbaar via het adresboke verstuurt maar slaan een "generatie"over. Dus als het via mij zou gaan dan zou het via mijn adres boek naar de adresboken van de mensen in mijn adresboke gaan. Dus dat niet degene van mijn adresboek maar van de andere een mail onder mijn naam krijgen. Die kennen mij dus helemaal niet. Snapt iemand het?? Maar ik hoop voor al die mensen dat ik geen virus verspreid onder mijn naam!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-02 00:05

ik heb ze ook, en blokkeer en verwijder ze meteen!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 21:41

ja maar dat heeft weinig zin krijg steeds andere

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 22:48

Blokkeren heeft weinig zin aangezien het afzender adres niet klopt..