Gek van die verkiezingen...dit is het toppunt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Gek van die verkiezingen...dit is het toppunt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 19:41

Nou, ik werd al gek van al die verkiezingen bij ITP maar dit is echt heel raar. Ik zag een tijdje geleden dat er ook al weer een KWPN verkiezing was, nou dacht ik, laat ik dan maar eens voor de gein meedoen. Dus ik 2 vriendinnen in geschakelt en met hun schreven we 3 manegepaarden in die we allemaal verzorgen. net zag ik dat er maar 1-tje van de drie er tussen stond dus ik zei er wat van... Nou, ik heb wel gelachen van wat ik terug kreeg. Ik noem geen namen, zo ben ik niet maar wel een beetje een rare opmerking. Nou, dit zijn onze berichtjes:

......"]
[ITP] stem op de kwpnertjes!!!
[quote="Kyralovertje"]
Waarom staan Oscar en Indy er niet bij? Ik weet toch wel heeeeeeeeeeel zeker dat die 2 ook zijn opgegeven!!

Maarja, ik stem op Oscar
[/quote]

omdat dat manege paarden zijn!
[/quote]

[quote="Kyralovertje"]
Maare, Kyra staat er wel bij en dat is wel een manegepaard.
[/quote]
[quote="......."]
ow maare ik heb in het begin gezegt moeten we eigen paarden zijn!
In het vorige toppic!
[/quote]
[quote="Kyralovertje"]
Maar het zijn wel alledrie onze verzorgpaarden, mag dat ook niet dan?!?!
[/quote]
[quote="......"]
tsja sorry regels zijn regels!


moet het toch een beetje aantrekkelijk maken voor de mensen Haha!

[/quote]
[quote="kyralovertje schreef:
Dus?! Ze hebben allemaal 4 benen, 2 ogen, een staart, een neus en ze zijn allemaal heel lief! Ik zie het verschil niet tussen Kyra (Indy en Oscar) en de rest van de paarden die meedoen! Moeten ze soms nog gouden hoefijzers hebben en een deken met diamantjes??


Okey, ik begrijp best dat ze regels gesteld heeft waaronder dat manege paarden niet mee mogen doen, ik zal er wel overheen gelezen hebben. Geen probleem, alle begrip ervoor maar vooral die ene zin deed mij boos worden (rood gedrukt). Is dat nou ecth zo?? dat manege paarden minder aantrekkelijk zijn?? En dan heb ik het kwa uiterlijk want daar gingen al die verkiezingen om. Dus niet om gedrag, rijden enz... dat zie je niet op de foto.
wat vinden jullie nou? Vinden jullie manege paarden nou minder aantrekkelijk als je alleen het uiterlijk ziet?? Als ik een paard zie lopen dan denk ik nooit gelijk van: "Goh...dat zal zeker wel een manegepaard zijn".
Bij onze manege worden de paarden ontzettend goed verzorgt dus alle paardne zien er gezond uit. Hoe kan je dan zien wat wel/niet een manege paard is??
Nouja, deze topic is niet l*llig bedoelt voor het meisje van deze berichtjes (ze zal het vast ook wel niet zo bedoelen..) maar het ging mij vooral om die ene zin. Ik vroeg mij af of jullie ook zo denken over manegepaarden kwa uiterlijk.

xxx Kyralovertje
_____________________________________________________________
Eigenlijk gaat het er allen om, zien jullie verschil in uiterlijk (en dan niet de kleur enz..) tussen een eigen paard en een manege paard? Ik dan heb ik het over het gemiddelde manege paard en het gemiddelde eigen paard.


co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 13:19

Achja, ik heb geen ruzie met het meisje hoor, ze had regels gesteld waar ik waarschijnlijk overheen gelezen heb maar ik vind het wel zielig dat er dus zo over manege paarden wortd gepraat terwijl ze het zelf niet eens (kunnen) weten.

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 21:30

Maar wat is dan een typisch manegepaardje volgens jullie? Alle paarden bij mij op de manege zijn verschillend. De ene is heel moeilijk met rijden, de ander kan weer heel goed springen, weer de ander is heel lief voor kinderen, de een en zeer geschikt voor wedstrijden..enz..
Ik heb echt alle respect voor manegepaarden. Mijn verzorgpaard (Kyra) is ook een manegepaard en die loopt gewoon 5 uur op een. En dat 6 dagen lang zonder te mokken of te zeuren. En dan rijden er vaak genoeg ook mensen op die zagen, beginners en aan de teugels trekken en schoppen ipv een kuitdruk. En nog doen ze braaf hun werk, dag in dag uit.
Dan zijn ze soms niet allemaal even mooi maar dat ligt er echt niet aan of het een manege paard is of niet. Ze hadden net zo goed naar een baasje kunnen gaan die altijd buitenritten maakt ofzo..

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 13:02

Nou, ik voel mij niet rot hoor. Helemaal niet zelfs, ik begrijp best dat ze niet mee mogen doen, ik maak me er verder niet druk om. Allen ik vroeg mij af of jullie manegepaarden echt minderwaardig vinden kwa uiterlijk. Ik zie het verschil namelijk niet!

xxx

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 23:03

Sjuimpje schreef:
Misschien had je de afstamming er niet bij staan,
kan me voorstellen dat je dat van een manegepaard niet weet.

Hoe weet je dan wel zeker dat het een KWPN-er is?
OK, hij heeft 4 benen en een staart, dat zei je al...
Maar hebben NRPS-ers die ook niet?


De paarden hebben papieren; Kyra is een dochter van Waterman, Oscar een zoon.
je kan het ook aan de naam zien, Kyra is nu negen jaar (1995) dus vandaar dat haar naam met de K begint (officieel heet ze Kontessa Misselijk ). Zo kan je zien dat het een KWPN-er is. Hetzelfde gebuert ook bij sommige andere rassen maar dan met een andere letter.

xxx Coco

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-02 18:32

Ja mijne klopt wel, heb wle een foutje gemaakt met 1995, ik heb namelijk 9 en 7 doorelkaar gehusselt. Lijkt op elkaar...ik maak onwijs vaak van dat soort foutjes. Sorry...
Kyra is nu 9 jaar, wordt dus nog 10 jaar, het jaar 2002 is nog niet om hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers