tekst in m'n avatar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

tekst in m'n avatar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-02 22:50

hoi!

ik wil graag een tekst in m'n avatar ( ik moet weer lastig zijn... ) dus heb ik een word document gemaakt een regeltje of 4 ( heel kort ) maar als ik dat dan probeer te downloaden vanaf m'n computer, zegtie dat het te groot is, dat klopt ook wel omdat hij dan de hele pagina pakt, ook het witte deel erbij ( snappen jullie het nog Verward ) en ik weet niet hoe ik 'm moet verkleinen ( ben niet zo goed met computers ) zodat ik alleen het tekstgedeelte krijg
ik hoop dat jullie een manier weten om te verkleinen... bij powerpoint en paint lukt het mij niet...

liefs daphne

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:46

Ik heb snel even iets geprobeerd. Het is wel met paint dus ik hoop dat je het begrijpt. Als je met paint begint zie je een leeg vel. Dat vel kun je verkleinen als je op de randen gaat staan. Zorg dat je dan een vierkantje krijgt van 60x60 pixels. Een avatar mag maar die grootte hebben. En daar kun je dan je text inzetten. En dan opslaan als ( jpeg). Klaar!

Hier is een voorbeeld:

Afbeelding

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 12:51

in word werkt het niet want word maakt tekstbestanden aan en je hebt een plaatje nodig.. je moet het dus echt met paint of photoshop of psp of iets dergelijks doen

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-02 13:00

bedankt!
ik ga het proberen!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41661
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-02 14:03

En als je dan perse tekst in je avatar wil, sta je avatar dan op als GIF en niet als JPEG. JPEG is compleet ongeschikt voor tekst e.d...