Ik mis wat bij naam en usericon...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-02 20:05

Ik vond het prima zoals het was , helemaal niet onrustig maar gewoon erg prettig.

Eerlijk gezegd mis ik het best wel want ik keek er toch wel erg vaak naar blijkbaar.

Het irriteert me nu steeds , "oja het is weg"

Ik keek er vaak naar ....jammer wel.

Off-topic : het vervangen van aangespannen door uit-het-zadel is wel een supergoeie set , heel netjes geregeld.
En het schuin plaatsen van online-bokker ook Lachen

Waarom is dat alleen niet zo bij de index , wie het laatst gereageerd heeft op een topic ?
Dat zou ik ook wel handig vinden , als er dan een aantal interessante titels is kan ik eerst diegene bekijken waarvan de laatste reactie-bokker nog online is.......


pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 11:38

Je ziet niet wie er aanwezig zijn onderaan de Forem-index , maar wie er gepost hebben in de laatste zoveel minuten Lachen

Ik vind het wel een succes hoor maar in principe maakt het me niet veel uit , het is gewoon een extraatje.


pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 14:36

Kijk maar eens wat helemaal onderaan de pagina Forum-index staat Tong uitsteken :
Citaat:
Deze lijst geeft de gebruikers weer die actief waren in de laatste 5 minuten

pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 18:24

Het viel me op dat ik weleens een PB kreeg van iemand die niet onderaan de forum-index vermeld werd , toen stuitte ik dus op dat zinnetje met actief eronder Lachen

Het betekent dus zoveel als dat daar de bokkers weergegeven staan die in de laatste 5 minuten gepost hebben.

Toch ?

Of zit ik nu iets helemaal fout uit te leggen Bart Lachen ?

pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 20:51

Oooo , dus elke handeling telt ?

Weer wat geleerd.
Als iemand dus bv. aan het multi-tasken is en z'n bokt-venster even links laat liggen , dan zie je 'm dus niet Lachen

pmarena

Berichten: 47834
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-02 21:04

Hmmm ?

Maar volgens mij zag ik dan wel op dat moment de naam van die persoon schuin staan bij de reacties in de topics ?

Ik kan me een paar keer herinneren dat ik die schuine naam zag , en dan bij de Forum-index onderaan keek en die bokker daar niet als actief bijstond.... dat kan dan eigenlijk niet ??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers