Nieuwe vraag,ja ik weet het ben heel vervelend.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Nieuwe vraag,ja ik weet het ben heel vervelend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 18:18

Ik vraag me af als je iemand in je bericht wil door verwijzen naar een andere topic hoe je die link in je bericht plaats zodat iemand gelijk in die topic komt?Ik heb zelf al wat gekloot maar ik geloof niet dat je met een qoute knop echt verder komt. Verward
Laatst bijgewerkt door Chantal173 op 10-08-02 17:42, in het totaal 2 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:39

Eeeh, probeer het gewoon even?

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

eeeeeeeeeeeeh terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 18:41

wat ik weet niet wat het is die bokttaal ook ik snap er helemaal niks van en toen ik vroeg wat een kruiwagen,oliebol en poedersuiker was kreeg ik tenminste wel een normaal antwoord!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 18:45

ok, extra hint:

Afbeelding

BTW beetje meer interpunctie zou handig zijn Haha! Thanks.

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 18:56

Ik weet nu niet of ik je moet bedanken of niet Verward Ik weet nu iig geval weer waarom ik een hekel aan engels en betweters had.Mag dit nu dan MET de KRUIWAGEN naar de mesthoop?

B.V.D.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 14:43

Een andere vraag over 'edit'.

Ligt het aan mij of duurt het wijzigen van een bericht de laatste tijd veel langer??

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 15:07

Klopt. Of ja, ietsjes langer.
Probleem is dat de hele zoekindex tijdens het editten 2x bijgewerkt wordt. 1x wordt het bericht uit de index gehaald en na het editen wordt het nieuwe bericht teruggeplaatst.
Aangezien ieder woord daardoor 2x opgezocht moet worden in een database tabel met meer dan 17 miljoen records duurt dat wel even Haha! Maar langer dan een paar seconde mag het niet duren, heb wel eens 15 seconde zitten wachten maar dat was dan ook op een redelijk lang bericht..

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 00:46

Viel mij ook op ja , soms duurt het echt behoorlijk lang hoor.
En dan krijg je vaak ook nog steeds dat Proxy-schermpje.....

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 12:55

Zal ik dan lief zijn en het uitleggen?? Vervelende bart ook Tong uitsteken , je zal alles zelf moeten ontdekken Knipoog

Edit betekend dat je een bericht verandrd hebt. Ik dewnk dat je het bedoelt als dat onderaan een tekstje staat.
Ik bijvoorbeeld typ altijd [edit] Pinky_Girl, bla bla bla [/edit]
Hiermee geef ik aan dat ik (als modderator) iets in iemands bericht veranderd heb.
Niet-moddies kunnen alleen hun eigen berichten wijzigen en dat doe je via dat knopje wat Bartvb liet zien. Het knopje kun je vinden boven al je geplaatste berichten.
Als je erop klikt kun je dus je tekst, topic name enz veranderen.
succes

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-02 17:49

Eindelijk iemand die mij begrijpt ik vind het gewoon doodeng om een nieuw knopje uit te proberen(misschien een vorm van computerangst Verward )wie weet wat er allemaal gebeurt? Schijnheilig Ik wil gewoon eerst weten wat iets inhoud voor dat ik er wat mee ga doen,ik ben gewoon een moeilijk persoon. Tong uitsteken

P.s. heel erg bedankt pinky en hij doet zo dus tegen iedereen?Ik ken een heeeeeeeeel leuk programma het heet B...y...p Lips are sealed

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 21:41

En die woorden als poedersuiker en dergelijke ontstaan doordat de persoon die dat berichtje intikte bepaalde schuttingwoorden gebruikt.
Die woorden worden dus vervangen Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 22:39

Bedoel je Bart?? Die probeerder jou er alleen toe te zetten dat je het zelf probeert Tong uitsteken Kwaad kun je niet doen hier op bokt door op een paar knopjes te drukken volgensmij, en door dat te doen kom je tegen wat voor een opties we hier allemaal hebben!
Heel erg spannend dus Tong uitsteken