waar is deze forum gebleven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ilonaaaa
Berichten: 100
Geregistreerd: 07-07-02

waar is deze forum gebleven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 12:24

ik mis forum vermiste paarden of pony's

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 15:55

ik geloof niet dat dat forum er ooit is geweest

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 16:18

Dat forum is er inderdaad nooit geweest.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 17:43

Karin schreef:
Dat forum is er inderdaad nooit geweest.

Maar? Knipoog
Ik vind dat er wel zoiets moet komen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 17:51

voor vermiste paarden of pony's??? Denk dat je dat beter aan de politie over kan laten.. niet echt iets waar bokkers iets aan kunnen doen. en zoveel paarden/pony's zullen er niet vermist worden, dus het forum wordt er alleen maar onoverzichtelijker door

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 17:53

Sypheron schreef:
voor vermiste paarden of pony's??? Denk dat je dat beter aan de politie over kan laten.. niet echt iets waar bokkers iets aan kunnen doen. en zoveel paarden/pony's zullen er niet vermist worden, dus het forum wordt er alleen maar onoverzichtelijker door

Dat is ook niet zo, misschien heb jij vroeg een paard gehad die je nu graag zou willen zien, en waar hij staat!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 18:19

ja ok, maar dat zullen toch niet zoveel mensen zijn.. en ik denk dat je dan beter google kunt proberen want misschien is het paard wel naar het buitenland ofzo..

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 22:47

Sypheron schreef:
ja ok, maar dat zullen toch niet zoveel mensen zijn.. en ik denk dat je dan beter google kunt proberen want misschien is het paard wel naar het buitenland ofzo..

Haha sorry lig in een deuk!
Dus ik moet paardje via google zoeken Bloos

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 22:56

ja inderdaad. vind je easy, als de naam op internet staat is de kans heel groot dat google het vindt

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 11:03

Sypheron schreef:
ja inderdaad. vind je easy, als de naam op internet staat is de kans heel groot dat google het vindt

Cool, ik ga www.vermistepaarden.nl doen en dan doorlinken naar google *grinnik*

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:32

nou als ik Arie kwijt zou zijn en ik zou intypen Arie bij Google dan krijg ik allemaal rare mannetjes die toevallig ook zo heten. volgens mij werkt dat niet echt hoor.

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:36

Annelou schreef:
nou als ik Arie kwijt zou zijn en ik zou intypen Arie bij Google dan krijg ik allemaal rare mannetjes die toevallig ook zo heten. volgens mij werkt dat niet echt hoor.


oeps dat had ik gepost en niet Annelou (zij was nog ingelogd)

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 10:22

Zoiets kun je al op bokt kwijt, maar ik geloof niet dat 'men' erop zit te wachten: Ik zoek Piet Puk, hij is zwart en heeft een witte vlek. Ja dus? Daar zijn er zoveel van.... Als je nou een heel specifiek paard zoekt die heel veel voor je betekent, dan heb je sowieso de grootste kans van slagen, maar verder? Het zoeken van een paard is gewoon echt verrekte lastig. In mijn geval is het 4 jaar later gewoon al helemaal niet meer na te trekken. Er zijn zoveel paarden in deze wereld. Het KWPN (stamboek) zegt dat ze nog steeds op onze naam staat, de handelaar kan het zich niet herinneren... tsja, dan houdt het een beetje op, dan is op i-net een paard zoeken een speld in een ENORME hooiberg...
Je moet je er dan bij neerleggen... dat je je paard vindt is echt vrijwel uitgesloten, dat kan alleen met een overdosis geluk en puur toevallig...