Berichten gewist door verhuizing?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Berichten gewist door verhuizing?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:19

Er is namelijk het 1 en ander weg wat ik gisteren nog had getypt Verward (oa bij pony in zwembad en niet miepen maar rijden)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:31

Idd, viel mij ook al op. Ik had nog een heel subtiele Knipoog reactie gegeven in het 'Laura meets Mr X'-topic, maar die is ook weg... *snif*

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 09:47

Ik had ook een pb'tje gestuurd en die was nergens meer te bekennen.
Vond het al zo raar dat ik de melding kreeg u heeft twee nieuwe berichten en toen ik keek was het niets nieuws. Het antwoord dat ik daarop gegeven heb was dus ook weg.

En bokt is nu ontzettend traag bij mij......
Hoop dat het gauw bijtrekt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:48

Hmm, vaag. Ik was er toch wel heilig van overtuigd dat we alles hadden.. Vreemd.

Maar ik wil URL's van die topics en de tijden (ongeveer) waarop die reacties geplaatst zijn (en het liefst de nummers van de postings maar die hebben jullie vast niet meer).

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:50

Zie PB.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:41

Hmm, ik ben er achter wat er gebeurd is...

Helaas is het allemaal een combinatie geweest van factoren. Vervelender is nog dat er nu zo goed als niets meer aan te doen is. Er staan nu al nieuwe berichten op de plaats van de berichten die 'verdwenen' zijn.

Het gaat overigens om 92 berichten die geplaatst zijn tussen 0:20 en 2:00 afgelopen nacht Verdrietig Helaas pindakaas Boos!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 13:19

Ik dacht al, ik had geantwoord in je geheugentopic in KH, maar ik kon het antwoord van mij niet meer terug vinden

pmarena

Berichten: 48096
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 12:50

Bokt doet toch al telkens een beetje typisch , vind 't alltijd wel spannend wat er nu weer gaat gebeuren Haha! .

Net als die proxy-error die je nu weer steeds krijgt ,
je schijt gelijk in je broek omdat je bang bent dat je mega-lange reactie verloren is gegaan , probeert het nog 5 x en geeft het dan maar op.
Paar uur later kom je weer op bokt en dan staat die reactie er dus mooi alle 6 de keren....

Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik een mail-melding kreeg van een nieuwe reactie , en dan de link aanklikte en een bokt-schermpje kreeg dat dat hele topic niet bestaat .
Hoe kan dat dan , is dat dan wel verwijderd ?

Ook krijg ik vaak geen melding meer maar zie dan ter plekke dat er nieuwe reacties zijn.
Nu wordt dat al wat beter maar ik krijg nog lang niet van alles een mail....?