Wat mis je op Bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:39

Okee nog iets wat ik persoonlijk heel handig zou vinden: het kunnen aanpassen van de titel van PB's die je opslaat in je Savebox.
Als er bijvoorbeeld een telefoonnummer of adres in staat er het onderwerp is "Re: Polly was weer vervelend vandaag" schiet dat ook niet echt op want je hebt geen idee wat er in je bewaarde PB staat.

Verder is bokt super.
Kan me nauwelijks meer voorstellen hoe het was voor de nieuwe versie maar ik weet wel dat ik het de eerste dagen knap irritant vond Bloos
Dus alles went................... Haha!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 22:41

Oh ja nog iets: ik vind het zelf niet handig dat je geen e-mail adressen meer kunt zien in de profielen. Soms wil je wel eens een kaartje sturen om iemand sterkte te wensen oid en heb je alleen de mogelijkheid voor een PB.
Ik snap dat het met privacy te maken heeft maar misschien is er een andere oplossing?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 23:34

En ik (blaat blaat Haha!) zou het ook wel handig vinden als je bijv. maximaal 10 mensen een PB kan sturen. Dit is wel handig als je een meeting organiseert en mensen een link of mededeling wil sturen.
Nu moet je steeds plakken plakken en nog eens plakken met steeds een andere naam. Zou wel makkelijk zijn als dat allemaal in 1x kon.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 12:51

Zoiets als Maarten heeft bedoel je Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers