Anonieme bokt-gebruikers??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Anonieme bokt-gebruikers??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 23:14

Vroeger kwam ik wel op de plaza van horses, maar ik vond het erg vervelend dat iedereen daar anoniem berichten kon plaatsen. Ondertussen krijg ik de indruk dat hetzelfde bij BOKT gebeurt. Ik zie steeds meer profielen met alleen maar een naam en verder onbekend, onbekend, onbekend. Eigenlijk heb ik daar toch wel wat moeite mee.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 01:49

Tja, ik denk dat daar weinig aan te doen is. Natuurlijk kunnen de beheerders het invullen van bepaalde velden verplicht stellen maar dan nog kan iedereen een gefingeerd profiel maken. Dan heb ik nog liever geen gegevens.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:17

Anoniem is niet echt een probleem, het grote probleem (IMO) van niet hoeven registreren is dat mensen op naam van iemand anders berichten kunnen plaatsen, dat kan nu niet meer.

Verder is het zo dat gebruikers die zich misdragen nu eenvoudiger aangepakt kunnen worden. Ook is het zo dat je voor een account een uniek email adres nodig hebt. Je kan dus niet zonder moeite tientallen accounts aanmaken.

Maar, zoals Lageveld ook al zei, er is redelijk weinig te doen aan die anonimiteit, ik denk dat dat ook wel zo z'n charmes heeft..

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:54

Moet zeggen dat ik vorige week bewust een aantal dingen uit m´n profiel heb gehaald. Was op aanraden van een goede vriend van me, die me uitlegde hoe makkelijk het voor een kwaadwillend iemand zou kunnen zijn om erachter te komen waar mijn paard staat, waar ik woon enzovoort.

Het is nu eenmaal zo dat op een forum ook vreemden komen en die geef ik dus liever geen inzage in persoonlijke gegevens.

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-02 12:44

OK, alles duidelijk - vooral het berichtje van Bart - jullie hebben wel een mailadres, dus helemaal onbekend is iemand ook weer niet. Je hebt gelijk Nikita, ik zet er ook niet alles op, heb ook wel dingen weggelaten.