Bewaren PB lokaal/POP3/IMAP?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Bewaren PB lokaal/POP3/IMAP?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 21:29

beste beheerders,
mijn pb-box zit binnenkort vol. dus dat wordt verwijderen. omdat ik de meeste graag wil bewaren vroeg ik me af of er een mogelijkheid is om pb's voor het verwijderen bijvoorbeeld allemaal lokaal op te slaan, met 1 druk op de knop. of beter nog, in een batch doorsturen naar mijn email adres of als groot text-bestand te downloaden.

misschien kan er ipv webbased pb's te bekijken deze via imap of pop3 te benaderen, zodat ze lokaal op te slaan zijn.
mvg manuel.

Amor Vincit Omnia



SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-02 21:52

BartVB schreef:
Is technisch allemaal mogelijk maar kost behoorlijk veel tijd om dat fatsoenlijk te ontwikkelen..
Maar als jij graag een dump wil hebben van je PB's kan ik die wel maken, je krijg um dan wel als SQL dump Tong uitsteken Mag je het zelf omzetten naar iets bruikbaars..

Hoewel.. Kan er ook wel een CSV-tje van maken ofzo. Ik zal wel eens kijken hoeveel tijd/zin ik daarin heb.

BTW over het algemeen kan 99% van de PB's gewoon weg. of ja, bij mij iig wel Haha!


oh die sql dump is goed! ik pb je zo even naar welk emailadres, dat wordt gewaardeerd, bedankt!

maar ik zat ook te denken in de richting van een lange termijn oplossing voor alle bokkers die met dit probleem zitten. enne... tijd/zin moet je maken natuurlijk Tong uitsteken

Amor Vincit Omnia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 8 bezoekers