oude topics blokeren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

oude topics blokeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:37

Laatst werd er al op oude topics gereageerd en nu weer
zie: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=34610

persoonlijk vind ik dit heel erg irr, en ik verwacht dat meer bokkers dat vinden.

Is er niet iets te verzinnen dat je op oude topics niet meer kunt reageren?

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:57

ja na een bepaalde tijd ofzo dat je niet meer kan reageren op dat topic of kan zo iets niet

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:03

Ja dat is zeker heel irritant.... misschien een soort archief en dat de rest gewoon op pruning gezet wordt? zodat mensen wel op kunnen zoeken maar alleen kunnen lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:08

Ja alleen lezen is perfect, allen omhoog halen is zo irri.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:10

Bij pruning wordt alles dat ouder is dan x dagen verwijderd, daar kan je dus niks in zoeken en is ook lastig lezen Haha!

Maar IMO is het niet erg als er een keer een oud topic opgehaald wordt, zolang de nieuwe bijdrage maar nuttig is..

Verder is het zo dat de mods vaak reacties op oude topics weghalen als deze reactie niet nuttig was.

Maar misschien dat we wel weer een waarschuwing bij het reageren gaan plaatsen als het topic al ouder is dan x dagen ofzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 23:03

BartVB schreef:
Maar misschien dat we wel weer een waarschuwing bij het reageren gaan plaatsen als het topic al ouder is dan x dagen ofzo..


wilde ik net gaan zeggen. Dat hadden we toch altijd? Waarom is dat bij de nieuwe versie dan niet zo?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 23:16

Hahahaha ik weet dat pruning delete.... ik bedoelde eigenlijk dat er een apart archief komt en dat van de forums verwijdert word, soort van tekstdocumentjes.

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:38

Ach vreselijk iritant,vooral bij ITP,want de foto's doen het dan vaak niet vanwege de oude servers.Dan krijg je vaak van die reacties (topic uit het jaar 0 ) "Kruisje" aaaaarg hoe dom kan je zijn Schijnheilig Lips are sealed Frusty

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:45

Ik vindt het ook heel irri. Het zijn ook vaak dezelfden die het doen. Als je er dan iets over zegt, beginnen ze meteen te schelden. Ze vinden namelijk dat ze mogen reageren omdat ze er nog niet op gereageerd hebben. Verward

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:53

waarom is het zo'n probleem dan?

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 18:58

Boogiegirl had mijn oude topic, nog met mijn oude accaountnaam omhoog gehaald. Deze was 1,5 jaar oud!!!!!! Natuurlijk doet de foto het niet meer dan he Frusty

Pb ik haar nog netjes waarom ze dit gedaan heeft, krijg ik gewoon pbtje terug, "waarom dan niet"??? ofzoiets.. Dus wil jij er in iedere geval mee ophouden boogiegirl, 1,5 jaar is absurd lang geleden Frusty

En waarom het irritant is is omdat sommige oude topics gewoon totaal niet meer van toepassing zijn. Als je er informatie uit wil halen, ok, das jouw zaak maar reageren heeft totaal geen nut en wekt alleen maar irritatie op.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:54

Slotje, reden mag duidelijk zijn: kijk maar eens naar de data.