Vraag over topics op FZ

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: Vraag over topics op FZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 20:24

het is duidelijk dat je de geschiedenis niet kent ;)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:00

Tja... wat zullen we er van zeggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:04

SA? :+

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:10

Pucknew schreef:
SA? :+

Als Serieuze Account? :+ Nee dat denk ik niet ;)

Het belangrijkste probleem ligt denk ik in de opzet achter de schermen. Bokt heeft een enorme groei meegemaakt en dan raak je wel eens in crisis. Gebeurt overal, daar moet je in mee gaan en inspringen. Als men dat niet doet dan blijft er veel onvrede, zowel achter de schermen en misschien nog meer op het forum.

En dat kennis verliezen uit topics? Een onderwerp uit 2001 is echt wel weer besproken en daar gaat echt niemand op zoeken.

t1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:22

SA ligt nog ter goedkeuring vandaar :P

t1000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:50

@ikdoemaarwat Die opmerking van mij was ook toespitsend op Lovely
die graag al haar posts tot nu toe verwijderd ziet worden.

En ja, tegenwoordig wil je niet alles onder je eigen naam posten anders wordt je er toch uitgezet wanneer je kritisch bent, zo erg is het al.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 21:54

t1000 schreef:
SA ligt nog ter goedkeuring vandaar :P

dan ben je dus niet geoorloofd om met dat account te posten

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 21:59

Had nu wel 's wat willen weten.. ben ook altijd wel juffie ongeduld...
Laatst bijgewerkt door Ceriadwen op 12-12-10 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 21:59

bart komt als goed is overmorgen weer
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 12-12-10 22:08, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:03

Oh, de posts van T1000 gingen over mij :?. Het lijkt mij een uitstekend idee als de users zelf een knop krijgen om zich uit te schrijven, dat kan bij hyves, facebook e.d. immers ook.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:28

Lovely schreef:
Oh, de posts van T1000 gingen over mij :?. Het lijkt mij een uitstekend idee als de users zelf een knop krijgen om zich uit te schrijven, dat kan bij hyves, facebook e.d. immers ook.

Om zich uit te schrijven, dat lijkt me wel wat.

Maar om oude posten te laten/gaan verwijderen?
Dat zou ik persoonlijk heel jammer vinden. Juist in die oude posten is nog veel kennis aanwezig.

Ook van gebruikers die niet of heel weinig meer posten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:34

IK vroeg daarom. en daar heb ik mijn redenen voor. en wat een ander daarvan vindt,interesseert me niet.
ik sta achter wat ik zeg,dus daar heeft het niets mee te maken.
en inderdaad,op hyves en facebook en dergelijke kan wel alles verwijderd worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:39

cherie78 schreef:
Lovely schreef:

Dat zou ik persoonlijk heel jammer vinden. Juist in die oude posten is nog veel kennis aanwezig.

Joh, de vis van morgen wordt verpakt in de krant van vandaag en zo is het met de informatie op bokt exact zo. Ik denk dus niet dat iemand nog iets heeft aan posts van mij, of die nu van gisteren, vorige week of 10 jaar geleden zijn. Zodra een topic naar de tweede pagina van z'n forum is gezakt is het gelijk vergeten.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:50

Dat is niet waar, Lovely

Juist de oudere posts zijn heel leerzaam en leuk.
Ook juist van jou.
En van nog een heel aantal.

Maar wat me wel opgevallen is, in die oudere topic's..... dat de manier van met elkaar omgaan heel anders en veel respectvoller was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:05

Ah, dat vind ik lief, maar ik denk dat je een van de weinigen bent :).

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:10

Lovely schreef:

Dat denk ik niet ;)
Iedereen die iets met paarden heeft, is dat al lang opgevallen.
Als er mensen zijn, die dat niet in de gaten hebben, is het IETS met paarden hebben, vergaan tot NIETS met paarden.

Juist bij jou spreekt het gevoel voor paarden er boven uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:12

Grappig zeg, ik ben zo verbokt dat mijn eerste gedachte nu is van wie je een schaduwaccount bent en of ik niet weer eens in de maling genomen wordt :?. Erg he? Verbokt zijn.

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:15

ik heb het gelezen, maar ik ben denk ik te nieuw,
ik snap er niets meer van. XD
het gaat over topics verwijderen??

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 23:15

Lovely schreef:
Grappig zeg, ik ben zo verbokt dat mijn eerste gedachte nu is van wie je een schaduwaccount bent en of ik niet weer eens in de maling genomen wordt :?. Erg he? Verbokt zijn.

Ik ben geen Sa :')

En nee, je wordt niet in de maling genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:52

cherie78 schreef:
Lovely schreef:

Dus de gebruikers wie zoveel kennis hadden en die dat op hebben geschreven mogen niet hun eigen opgeschreven kennis verwijderen?

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 10:53

Lovely schreef:
Als het zo simpel is, dan snap ik niet waarom dat niet gewoon kan. Discussies lopen allemaal een keer af en worden nadien heus niet voortdurend bestudeerd omdat mensen willen weten wat voor interessante discussies er ooit op bokt gevoerd zijn :?. En dan nog, who cares als al mijn berichten gewoon weg zijn, ik denk niet dat iemand of iets daar minder van wordt?

Bovendien worden er gevoelige berichten in een discussie ook verwijderd, dus dat is ook geen argument, want dan vallen er ook gaten in een discussie. Maar dan is het natuurlijk in het belang van Bokt, neem ik aan.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 11:39

cherie78 schreef:
Lovely schreef:

Dat denk ik niet ;)
Iedereen die iets met paarden heeft, is dat al lang opgevallen.
Als er mensen zijn, die dat niet in de gaten hebben, is het IETS met paarden hebben, vergaan tot NIETS met paarden.

Juist bij jou spreekt het gevoel voor paarden er boven uit.

Nou ik denk het ook hoor. Waarom zou je posten van een willekeurig persoon vanuit ongeveer 2001 willen lezen? Dat ontgaat me totaal... Als ik zelf met Zoeken iets opzoek, dan kijk ik eerst rechts naar het jaartal.

De topics zien er ook niet meer uit. Vroegah mocht je quote in quote in quote in quote (ga maar door) doen. Dat geeft nu een heel rommelig beeld. Ook de foto's uit die tijd doen het echt niet meer. Daar kan imo wel wat mee gebeuren.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 11:52

Topics na 2 jaar gewoon verwijderen?
Maarja, dat veroorzaakt een hele sterke daling in de inkomsten natuurlijk.. Aan de andere kant, als je niet meer hoeft te betalen voor de opslagruimte van al die oude topics heb je ook minder geld nodig :+
Ik ben vóór!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 12:07

Opslag ruimte kost vrijwel niks, het is echter leuk om te zeggen tegen adverteerders '150.000 leden en 1,3 miljoen topics'. Weten die mensen veel dat ongeveer ruim 120.000 van die leden SA's waren, gebant zijn of nu inactief zijn, en dat een boel van die 1,3 miljoen complete onzin is

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 12:15

t1000 schreef:
Dit soort discussies spelen natuurlijk op meerdere forums,
Mensen die graag hun berichten verwijderd willen hebben, daarnaast voelen ze zich te kort gedaan omdat enkelen het wel voor elkaar krijgen anderen niet.

Gelijke monikken gelijke kappen.

t1000 schreef:
Zie dat meer als iets dat per situatie moet worden bekeken en in hoeverre bepaalde uitlatingen anderen kunnen schaden en of nog gewenst zijn in deze tijd. Neem aan dat de Mods uit goed geweten soms er voor kiezen om berichten van sommige mensen wel te verwijderen en anderen niet.

Als ik vind dat een post voor mij schadelijk zou kunnen zijn is dat al genoeg, zou ene post schadelijk zijn voor een ander kan die persoon dat doorgeven en wordt die post ook verwijderd.

t1000 schreef:
Als je hier mee instemt kan je beter iedereen een knop geven die zijn of haar eigen berichten kan verwijderen aangezien je anders als beheerders bezig kan blijven. Dit heeft tot gevolg dat eigenlijk alle kennis verloren gaat en topics uit verband worden gerukt.

Bij iedere taak hoort werk, en als de wet zegt dat ik het recht heb om, dan zal de beheerder dat uit moeten voeren of uit laten voeren. En dat dat veel werk kan zijn is geen geen excuse of reden om niet te hoeven doen.

Vwb oudere topics, daar mag je alleen lezen en niet meer op reageren, daar wordt dan de jongste post soqieso verwijderd en/of het topic gesloten.