Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pucknew schreef:SA?
Lovely schreef:Oh, de posts van T1000 gingen over mij. Het lijkt mij een uitstekend idee als de users zelf een knop krijgen om zich uit te schrijven, dat kan bij hyves, facebook e.d. immers ook.
cherie78 schreef:Lovely schreef:Oh, de posts van T1000 gingen over mij. Het lijkt mij een uitstekend idee als de users zelf een knop krijgen om zich uit te schrijven, dat kan bij hyves, facebook e.d. immers ook.
Om zich uit te schrijven, dat lijkt me wel wat.
Maar om oude posten te laten/gaan verwijderen?
Dat zou ik persoonlijk heel jammer vinden. Juist in die oude posten is nog veel kennis aanwezig.
Ook van gebruikers die niet of heel weinig meer posten.
Lovely schreef:Ah, dat vind ik lief, maar ik denk dat je een van de weinigen bent.
cherie78 schreef:Lovely schreef:Oh, de posts van T1000 gingen over mij. Het lijkt mij een uitstekend idee als de users zelf een knop krijgen om zich uit te schrijven, dat kan bij hyves, facebook e.d. immers ook.
Om zich uit te schrijven, dat lijkt me wel wat.
Maar om oude posten te laten/gaan verwijderen?
Dat zou ik persoonlijk heel jammer vinden. Juist in die oude posten is nog veel kennis aanwezig.
Ook van gebruikers die niet of heel weinig meer posten.
Lovely schreef:Als het zo simpel is, dan snap ik niet waarom dat niet gewoon kan. Discussies lopen allemaal een keer af en worden nadien heus niet voortdurend bestudeerd omdat mensen willen weten wat voor interessante discussies er ooit op bokt gevoerd zijn. En dan nog, who cares als al mijn berichten gewoon weg zijn, ik denk niet dat iemand of iets daar minder van wordt?
cherie78 schreef:Lovely schreef:Ah, dat vind ik lief, maar ik denk dat je een van de weinigen bent.
Dat denk ik niet![]()
Iedereen die iets met paarden heeft, is dat al lang opgevallen.
Als er mensen zijn, die dat niet in de gaten hebben, is het IETS met paarden hebben, vergaan tot NIETS met paarden.
Juist bij jou spreekt het gevoel voor paarden er boven uit.
t1000 schreef:Dit soort discussies spelen natuurlijk op meerdere forums,
Mensen die graag hun berichten verwijderd willen hebben, daarnaast voelen ze zich te kort gedaan omdat enkelen het wel voor elkaar krijgen anderen niet.
t1000 schreef:Zie dat meer als iets dat per situatie moet worden bekeken en in hoeverre bepaalde uitlatingen anderen kunnen schaden en of nog gewenst zijn in deze tijd. Neem aan dat de Mods uit goed geweten soms er voor kiezen om berichten van sommige mensen wel te verwijderen en anderen niet.
t1000 schreef:Als je hier mee instemt kan je beter iedereen een knop geven die zijn of haar eigen berichten kan verwijderen aangezien je anders als beheerders bezig kan blijven. Dit heeft tot gevolg dat eigenlijk alle kennis verloren gaat en topics uit verband worden gerukt.