Nieuwe leden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Nieuwe leden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 21:41

Ik weet niet hoe het nou precies zit omtrent het openen van een 'ik ben nieuw hier' topic,
dacht dat deze niet mochten,
maar toch zie ik ze steeds weer langs komen.
En natuurlijk is het superleuk dat bokt elke dag weer fanatieke leden erbij krijgt,
maar dat hele hoi ik ben die en die en ik ben nieuw, en iedereen die dan 'welkom' en 'niet verslaafd raken, hè?' gaat gewoon soms irritant worden.
Als iemand wil weten wie je bent heb je daar het profiel voor,
maar dit soort topics zijn gewoon nutteloos (qua reacties iig)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:11

Mensen die nieuw zijn kennen natuurlijk de regels _nog_ niet. Ze weten niet wat nou wel en niet gewaardeerd wordt.

Er is dus ook geen regel over zo'n topic. Het mag gewoon en eigenlijk ook overal. De nieuweling leert het vlug genoeg en de topics zaken altijd snel naar beneden.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:14

en ook, gewoon er niet op letten en erover heen lezen Knipoog

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 22:45

kun je voor zoiets niet gewoon een apart forum maken ?!
en dan gewoon mensen zich daar laten voorstellen ?! want iedereen stelt zich vaak toch voor op een forum en misschien weten ze nu ook meteen waar ze het moeten plaatsen !?

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 08:04

Als je dat irritant vind er gewoon overheen lezen, ik vind het altijd wel leuk als iemand zich voorsteld

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:26

Liesje_Lover schreef:
Als je dat irritant vind er gewoon overheen lezen, ik vind het altijd wel leuk als iemand zich voorsteld


ik ook, meestal reageer ik ook ff erop.

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 14:29

Ik vind het wel leuk als iemand zich voorstelt maar dan moet ik bij elk nieuw persoon welkom gaan zeggen.. ik lees er altijd overheen Lachen

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:20

ik vind het niet irritant en reageer er meestal ook wel op maar is misschien leuker dan om te doen in een apart forumpje dan kan ik ze meteen allemaal langs Haha!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:52

BeNGeL schreef:
ik vind het niet irritant en reageer er meestal ook wel op maar is misschien leuker dan om te doen in een apart forumpje dan kan ik ze meteen allemaal langs Haha!

dan kan je aan de gang blijven met neiuwe fora maken

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 17:07

Ik lees er ook overheen,
maar ja, het is echt een en al oneliner,
ik heb ook niets tegen het voorstellen,
en nieuwe leden zijn alleen maar leuk.
Waar die oneliners..

Na ja, laat ook maar, ik houd me mond wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 22:10

Ach, als er al een aantal reacties staan kijk ik niet, maar als een 'ik ben nieuw' halverwege pagina 1 staat reageer ik wel. Beetje l*llig als je je netjes voorstelt en niemand reageert, net alsof je niet welkom bent.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:41

Tip voor iedereen die zich eraan ergert: Niet aanklikken Schijnheilig

Ik heb er geen moeite mee, meestal lees ik het ook nog wel. Alleen jammer dat veel mensen binnenkomen met oneliners ('Hoi ik ben nieuw doei') Een voorstelverhaaltje is natuurlijk al veel leuker, verleid veel meer om te reageren.
Reageren doe ik dan niet altijd, vooral niet als alles al is gezegt ('welkom en niet verslaafd raken he' Tong uitsteken )

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:37

Ik lees ze, maar reageer niet. Leuk dat ze zich voorstellen, maar ze blijven vaak niet hangen.

En ik zit ook niet te wachten op een apart forum waar alle 17.000 mensen zich even gaan voor stellen.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:50

Ik kijk er wel even naar, maar meestal zijn dat inderdaad van die oneliners. De mensen die hun berichten omhoog willen hebben, reageren daar natuurlijk op met het oh zo originele zin: "Welkom, bokt is verslavend"

Een speciaal topic er voor lijkt me ook niet echt handig. Als je wat meer over een persoon wilt weten, kan je altijd in zijn profiel kijke. En als iemand meer over zichzelf wilt vertellen kan dat ook in zijn profiel.