Bokt steeds problemen met bereikbaarheid + andere problemen.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Bokt steeds problemen met bereikbaarheid + andere problemen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 23:10

Ik heb sinds vanmiddag continu het probleem dat ik niet op bokt kan komen. Erg jammer, maar vooral vervelend.

De volgende melding krijg ik dan:

Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /forums/viewtopic.php.

Reason: Could not connect to remote machine: Connection refused



Tevens heb ik sinds vanmiddag het volgende. Als ik in een reactie reageer, maar nog even op vorige druk om het originele bericht te bekijken en ik ga dan weer naar volgende (daar waar ik mijn reactie intypte), is mijn gehele reactie weg. Dit had ik voorheen niet..

Ook is het zo dat het sinds vanmiddag zo is dat ik niet fatsoenlijk meer kan zien wanneer er nieuwe berichten zijn geplaatst. En lijkt alles steeds of ik het al heb gelezen.

Verder waren er nog wat dingen, maar die schieten me zo 1 2 3 niet te binnen (helaas)

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 23:14

Nou dan ben je mooi niet de enige, ik heb ook last van de bereikbaarheid en ook dat ik niet kan zien of er nieuwe berichten geplaatst zijn. Ze zijn steeds wit.. Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 23:25

Dat met die proxy error komt me bekend voor, dat zie ik dus heeeeeeel vaak.

Wat betreft het bekijken van het originele bericht: als je tijdens het typen van een reactie naar beneden scrollt, zie je daar alle eerdere reacties in omgekeerde volgorde staan, je hoeft dus niet heen en weer te flitsen met back en forward.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 00:25

Lovely schreef:
Wat betreft het bekijken van het originele bericht: als je tijdens het typen van een reactie naar beneden scrollt, zie je daar alle eerdere reacties in omgekeerde volgorde staan, je hoeft dus niet heen en weer te flitsen met back en forward.


Ja, dat weet ik, maar dat werkt helaas niet als er in een topic al meerdere pagina's zijn. Je kunt in dat geval alleen de laatste pagina bekijken.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 13:51

De laatste tijd heb ik dat ook steeds ja.
Vanaf vanmorgen tot, laten we zeggen, 2 minuten geleden, kreeg ik ook steeds dat bericht.

Nu doet ie het eindelijk, Yes

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 13:54

Ik kan sinds een minuut of 5 weer op bokt, vanmorgen 8 uur niet, half 10 niet 12 uur niet, nu gelukkig weer wel.
Ik kreeg net of bokt heel niet bestond Pagina kan niet weergegeven worden.
Ik dacht dat ik gek werd.... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 13:56

Mwoh, vandaag maar een heel klein probleempje gehad, duurde alleen heel erg lang.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 13:57

De server heeft plat gelegen.

En dat van gisteren was bekend dat er tussen 13 uur en 15 uur bokt regelmatig plat zou liggen. Maar helaas duurde het wat langer Haha! .

Bart zal zo wel met een verklaring komen Lovers .

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 14:20

Snik.. Verdrietig ik had het niet over gister middag, maar ook over gisteravond en vannacht.. Verdrietig

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 14:22

sandra, dan hoor je ook te slapen dommie!!!! Knipoog Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 14:24

Was dat maar waar.. 'k moest vannacht werken Gaaaap

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 15:03

Honeybee"]
[quote="Lovely schreef:
Wat betreft het bekijken van het originele bericht: als je tijdens het typen van een reactie naar beneden scrollt, zie je daar alle eerdere reacties in omgekeerde volgorde staan, je hoeft dus niet heen en weer te flitsen met back en forward.


Ja, dat weet ik, maar dat werkt helaas niet als er in een topic al meerdere pagina's zijn. Je kunt in dat geval alleen de laatste pagina bekijken.
[/quote]

Ik quote altijd het bericht waar ik op wil reageren en als ik dan uitgetypt ben haal ik de quote weg.