Computer kenners heb vraagje....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:35

Als je niet al te veel van zo'n apparaat vraagt is het een prima ding hoor! Dat wil dus zeggen dat je niet moet verwachten dat je er zware grafische pakketten op kan draaien. Maar verder is er niets mis mee. Ik zou er persoonlijk minimaal 512KB geheugen bij stoppen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:35

sjokkemeule schreef:
Ik zou er 512 MB van maken Haha!
512 kb is beetje weinig Tong uitsteken



BAH BAH BAH tikfoutje en ik heb het niet gezien. Blond

Wat Syph zegt over Cellies is zeker waar. Mijn zusje heeft er een in haar pc zitten en het is een supermachine voor haar.
Ik heb zelf heel bewust voor een Intel P. gekozen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:25

sandorra schreef:
ik wil gewoon bokken internetten en wat dingen voor school doen dat is het enigste. Maar ik begrijp uit jullie reacties dat het wel kan of heb ik het mis.

En waaron zou ik er zoveel mb meer bijindoen?


Voor wat jij wilt is het een prima machine hoor!!

Zo ontzettend veel is 512 tegenwoordig niet meer. Het maakt dat het net even wat soepeler loopt allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:05

Sypheron schreef:
Gefeliciteerd met je aanwinst!
Oh btw sjokke en sorane, ik heb er ook maar 521 inliggen en ik draai er makkelijk UT, UT2k4 en nog meer spellen op hoor Tong uitsteken


Euhm 521? Haha! Knipoog

In deze laptop zit standaard maar 256. Dat vind ik persoonlijk erg weinig. 512mb werkt toch wat soepeler.

Ik wil voor in mijn desktop nog 1 gb erbij hebben. EverQuest 2 draait nu niet lekker Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 15:00

Sypheron schreef:
Ships, heb ik me ook vertypt Tong uitsteken
Nouja ik wil van mn laptop af, wil een desktop systeem kopen, dus als er mensen geinteresseerd zijn? Tong uitsteken


Wat voor laptop heb je?? En hoe oud is hij?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers