help..!! een hacker..!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

help..!! een hacker..!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 10:02

helppp... ik heb een hacker op mijn msn... [edit ellende email verwijderd]
hij heeft mijn email al geblokkeerd, dus als ik daar vanaf ga is de kans groot dat ik er nooit meer opkom.
Verder weet ik nu niet wat ik kan doen.. ik hoop dat jullie nog tips hebben. Hij zij dat hij zo in mijn computer kon komen, en dat hij dan niet meer te gebruiken zou zijn.. please weten jullie wat? ik schijt 188489 kleuren omdat ik niet weet wat ik moet doen.. we hebben nog een redelijk nieuwe computer, (windows xp) dus ja tis hartstikke zonde...


ik hoop dat iemand hier ervaringen mee heeft.. pff..

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:07

hoe wil diegene dan jouw PC veranderen Verward

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 10:16

niet mijn pc veranderen, maar hij heeft via een hackprogramma toegang gekregen tot mijn computer. Als sla je me dood, hoe? geen idee ik weet het echt niet.

Hij zei net voor hij offline ging dat hij alleen mijn email adres geblokeerd had, dus dat ik nog wel gewoon toegang had tot mijn computer. Ik hoop dat het echt zo is, maar voor alle zekerheid meld ik me nog niet af op msn, want je weet maar nooit, dan wil ik eerst zeker weten dat alle mensen uit mijn lijst het weten.

Ik hoop dat een paar van jullie hier een beetje verstand van hebben, en mij kunnen helpen.. want ik kan wel gewoon op mijn hotmail komen, als ik op msn bij inbox klik.. de vorige keer zei de computer dat het email adres geblokkeerd was, dus ik probeer het zo nog een keertje en dan horen jullie het nog wel van me

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:11

Internetkabel eruit trekken, dan kan hij geen fluit meer. En als ie daadwerkelijk jullie pc overhoop haalt is 't een kwestie van opnieuw laten installeren.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:20

Als je nog je msn aan hebt staan kun je van daaruit naar je hotmail adres gaan, daar kun je je wachtwoord en je geheime vraag veranderen ( tip kies iets wat echt niet makkelijk te raden is, want veel mensen hebben een te simpel antwoord daarop ( hoe heet mijn lievelingspaard etc).

Voor de rest zorg dat je virusscanner up to date is en scan je pc. Als hij echt een programma heeft waarbij hij op jouw pc kan komen staat er een programma op jouw pc wat er niet hoort. Succes!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:23

Idd de i-net kabel eruit halen. En ik zou wel een melding maken bij de politie, die kan (als ze tenminste weten wie de hacker is) hacker attent maken dat als hij nog keer hackt een leuk strafblad kan krijgen.

(Dat is bij een hacker gebeurd die op mijn school zat)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 11:24

en áls je het idee hebt dat ie bezig is op je computer: netwerkkabel er uit, en op een ander tijdstip je virusscan (die je hoort te hebben Knipoog ) updaten en z'n trojan/virus/whatever verwijderen.

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:06

Siempie schreef:
Als je nog je msn aan hebt staan kun je van daaruit naar je hotmail adres gaan, daar kun je je wachtwoord en je geheime vraag veranderen ( tip kies iets wat echt niet makkelijk te raden is, want veel mensen hebben een te simpel antwoord daarop ( hoe heet mijn lievelingspaard etc).

Voor de rest zorg dat je virusscanner up to date is en scan je pc. Als hij echt een programma heeft waarbij hij op jouw pc kan komen staat er een programma op jouw pc wat er niet hoort. Succes!

Idd via msn naar je hotmail gaan en dan meteen weer je wachtwoord veranderen. Als je nu je internetkabel eruit haalt, ben je afgemeld op msn en als je wachtwoord door diegene is veranderd, dan kun je dus sowieso niet meer op hotmail komen.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:13

Juist!

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:23

Misschien dreigt hij alleen maar en kraamt hij onzin uit Schijnheilig
[ spreek uit ervaring Tong uitsteken ]

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:04

Ranja schreef:
Idd via msn naar je hotmail gaan en dan meteen weer je wachtwoord veranderen. Als je nu je internetkabel eruit haalt, ben je afgemeld op msn en als je wachtwoord door diegene is veranderd, dan kun je dus sowieso niet meer op hotmail komen.


Om dat wachtwoord te veranderen heb je toch je oude wachtwoord nodig? Dat heeft ze dus niet meer...

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:58

niet met die geheime vraag volgens mij..
en idd wat Siempie zei!