ergernissen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

ergernissen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 17:49

weer zo'n zeikerd,maar ik moet het toch echt ff kwijt!!

waar ik me mateloos aan kan irriteren is mensen die een topic openen,in "noodgevallen' b.v;mijn hond is ineens ziek,of "help dit of help dat!!

er zijn dan voldoende mensen die serieus erop in gaan,en goedbedoelde adviezen geven,en ...vervolgens hoor je niks meer van de ts-er!!!
een aantal mensen reageren dan nog :'hoe gaat het nu?/is er al iets veranderd?,etc.
maar er word niet meer gereageerd door de "in nood kerende"ts-er!

heb dan even het fatsoen en laat men even weten hoe het is afgelopen!


zo,dat wilde ik even kwijt!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:36

Ben het met je eens,
maar ik vergeet zelf soms ook wel eens een topic dat ik heb gestart,

Misschien zijn ze het door alle stress vergeten?!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:39

Wat mij irriteert is dat ze een topic openen ipv de dierenarts te bellen. Dat vind ik veel stommer Boos!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:55

Billy schreef:
Wat mij irriteert is dat ze een topic openen ipv de dierenarts te bellen. Dat vind ik veel stommer Boos!

misschien willen ze eerst onze mening?!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:33

Er is ooit eens een topic geweest, ik weet niet meer precies hoe het zat maar het was iets over een merrie die geveulend had en er erg slecht aan toe was... Daar werd dus een topic over geopend... Lips are sealed

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:45

Dat is idd niet zo netjes, leef je mee en vervolgens hoor je niks meer.. Scheve mond
Maar zoals Illkah zegt, misschien vergeten? Dat zou je evt ook een pbtje kunnen sturen.

Billy schreef:
Wat mij irriteert is dat ze een topic openen ipv de dierenarts te bellen. Dat vind ik veel stommer Boos!


Helemaal mee eens
Zelf heb ik ook wel eens een topic geopent ivm met hond, maar wel nadat ik de DA had gebelt. Maarja, die wisten er niks vanaf( >;) ) en gingen even zoeken. In de tussentijd maar even op bokt gevraagd of hun er wat van wisten

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-04 19:51

een poosje geleden ook iemand over d'r hond,die was erg ziek!
ik trok me dit erg aan,moesten die week zelf onze hond ook in laten slapen ivm ziekte,deze ts liet ook niks meer horen,heb haar toen ook een pb gestuurd,maar werd niet op gereageerd!!
wat Billy zegt,is ook waar hoor!

maar ik doel ook op mensen met erge persoonlijke problemen,zo gauw ze zelf uit de problemen zijn,hoor je er niet meer van!
geef dan in hetzelfde topic een update/uitkomst van de problemen!(en dan bedoel ik geen langdurende problemen/update)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:15

Ja, daar irriteer ik me ook vaak aan, ben ik benieuwd hoe het afloopt, en hoor ik niks meer van de TS..

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 13:02

ja idd, uit fatsoen kun je altijd even melden wat er nu daadwerkelijk aan de hand is, of hoe het afgelopen is.