Ik ben de hele morgen bezig geweest in Excel en omdat ik al dit werk niet wilde verliezen wilde ik hem zojuist opslaan. Op het moment dat ik hem op wilde slaan kreeg ik de melding:
Citaat:In Microsoft Excel for Windows is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.
Als u meer informatie wilt over deze fout, klikt u hier.
Nu weet ik dat als ik op "Sluiten" klik, dat ik mijn document kwijt ben. En met kwijt bedoel ik ook echt kwijt...
Dit document is verder nog niet opgeslagen geweest, dus volgens mij heeft hij nu ook nog geen reservedocument aangemaakt...
Weet iemand hoe ik mijn document kan behouden, want ik heb hier echt enorm veel werk in zitten Ik heb nog niet op sluiten gedrukt...
------
Jaja, kom maar met de opmerking: Altijd op tijd opslaan, bla bla... Echter, door dit opslaan ben ik nu mijn document waarschijnlijk kwijt...