opvangcentrum voor gekwetste bokkies

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:26

draumpje schreef:
ik mag toch hopen dat er niet gedacht word dat dit een bloedserieus topic zou zijn


Om hier even op in te haken: ik kan me herinneren dat er laatst veel ophef onder de gebruikers was over 'kliekjestopics' in de HK. Deze zouden namelijk de sfeer niet ten goede komen (op wat voor wijze dan ook). IMO zijn ook 'kliekjestopics' niet bloedserieus bedoeld en dit lijkt me dan ook geen criterium om te bepalen of een topic in de HK op slot gaat of niet.

De reden waarom het 'gekwetste Bokkers-topic' dan wel op slot is gegaan heb ik duidelijk aangegeven in het betreffende topic. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:34

Lezen... Knipoog

Ik zeg niet dat jouw topic een kliekjestopic zou zijn, ik trek een vergelijking met de ophef over 'kliekjestopics' en de reden van die ophef.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 bezoekers