Vraagje over Outbox / Sentbox

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Vraagje over Outbox / Sentbox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 13:25

Als ik iemand een p.b. heb gestuurd en hij staat niet meer in mijn Outbox, maar ook niet in mijn Sentbox, betekent dit dan dat hij ongelezen weg is gegooid ? Boos! Knipoog

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 13:27

Verzonden berichten komen op datum in de sentbox te staan. Dus als hij, zeg, na drie weken wordt gelezen, en ondertussen heb je nog 30 andere pb's verstuurd, dan komt die verzonden pb wat verder onderaan te staan.

Maar als hij echt niet in je sentbox staat, dan zou ik het niet weten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 13:28

Ik heb ook nooit wat in mijn sentbox staan, terwijl ik toch een hoop verstuur hoor. Haha!

En als het bericht gelezen is staat hij niet meer in de outbox.

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 13:32

Rainie schreef:
Verzonden berichten komen op datum in de sentbox te staan. Dus als hij, zeg, na drie weken wordt gelezen, en ondertussen heb je nog 30 andere pb's verstuurd, dan komt die verzonden pb wat verder onderaan te staan.

Maar als hij echt niet in je sentbox staat, dan zou ik het niet weten Tong uitsteken


Ik heb hem een half uur geleden verstuurd en zoveel p.b. ik nu ook weer niet dat hij op pagina zoveel zou kunnen staan Haha! De persoon waar ik hem aan verstuurd had was toen ook online, maar toch kan ik de p.b. niet meer terugvinden. Verward

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 15:34

Heel vreemd, ik weet dat deze persoon de p.b.'s wel gelezen heeft, maar alle p.b.'s die ik aan haar verstuurd heb kan ik niet meer terugvinden, niet in Outbox en niet in Sentbox. Verward

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:02

vreemd, ik denk al hij niet bij outbox staat of sentbox dat het dan weggegooit zou zijn, maar waarom zou de gene dat doen ?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 21:15

Omdat ze boos is Haha!