Discussies niet op slot gooien?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 18:24

Kan er wel echt gediscusieerd worden op bokt? Het lijkt meer op een kinderachtig spelletje ik weet het beter......en hierdoor niet meer open staan voor anderen. Nee, ik ben blij dat de mogelijkheid slotje er is, want dat gezeur en gedram van sommigen is gewoon hinderlijk en draagt overigens helemaal niet bij aan een topic en zeker niet aan de sfeer. Vaak zijn het altijd dezelfden Knipoog Nee, ik vind een slotje een goed ding. Als is het soms ten nadele van de topic starter als anderen niet discusieren. Dat is dan het nadeel.

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:01

Natuurlijk Kawa....maar daar is toch niets mis mee?

"Schelden doet niet zeer, een klap veel meer"

De mensen die gaan schelden of synisch worden hebben alleen zichzelf daarmee. Daarmee geef je onbewust de onmacht toe. Dus het onvermogen om nog verder in de discussie mee te gaan. Dat is niet erg, misschien vind iemand de discussie ook niet meer zo leuk...maar houdt dan gewoon je mond en verlaag je niet tot allerlei opmerkingen en insinuaties(waar je de waarheid niet van kent en ook niet wil kennen in sommige gevallen).
Laat jezelf in je waarde en die ander ook. Maar zomaar dingen zeggen over een ander terwijl je die niet eens kent, vind ik persoonlijk veel zeggen over degene die dat zegt. Ook onderlinge afspraken maken valt onder die noemer.

Ik houd liever de eer aan mezelf dan me te verlagen, zoals sommigen hier op bokt regelmatig doen.

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 09:01

Nou, dat ben ik niet met je eens Cassidy. Soms kan een TP best opensstaan voor een PB, dat heeft niets met een eigen mening te maken. Als ik naar mezelf kijk sta ik altijd open. Alleen voor een bepaald aantal bokkers niet omdat die niet begrijpen wat ik bedoel, ook niet willen komen kijken en vervolgens maar door blijven zeuren en drammen. Maar dat betekent voor mij niet dat als iemand mij een PB stuurt ik daar niet voor open zou staan. Juist het tegendeel; ik ben namelijk van mening dat je veel kan leren van discussie maar ook van de mening en en ervaringen an anderen!!!

De beste wensen voor iedereen die ze kan gebruiken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 36 bezoekers