ik ben nieuw en weet niet hoe alles werk!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

ik ben nieuw en weet niet hoe alles werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 21:03

hallo allemaal ik zal me ff voorstelle ik ben hier nieuw en ik heet sabrina maar ik weet niet hoe ik een foto van mijn pony er op kan zetten en ik weet ook niet hoe ik mijn berichten die ik krijg kan leze willen jullie me ff hele heeeel erg bedankt al vast reageer aub zo snel mogelijk Haha!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 21:11

Allereerst moet je natuurlijk een foto van je pony op je computer hebben. Dan ga je naar: http://www.endoria.net/upload
Dan naast dat witte balkje op Browse... klikken en dan je foto zoeken en openen, versturen en dan krijg je een adres, wel even op klikken, want soms is het iemand anders foto. Dat adres moet je selecteren, kopieeren en plakken in een berichtje hier op Bokt, maar dan moet je het adres tussen [ img ] en [/ img ] (zonder spaties) zetten.
Je kan ook eerst op Img dat knopje boven het typvakje klikken en dan het adres plakken, en dan weer Img.
En bovenaan staan een aantal opties, zoals FAQ, Zoeken, Gebruikerslijst, enz. en dan moet je op 'Je hebt geen nieuwe berichten' of 'Je hebt 1 nieuw bericht' klikken en dan krijg je je PB's te zien (ik neem aan dat je dat bedoelt) en dan op de titel klikken van dat PBtje.
Als je 't nog niet snapt moet je 't maar zeggen Haha!