hoe moet dit??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 08:35

Sterre"]
[quote="fred lover schreef:
oke nog een poging...

je kan bijvoorbeeld naar www.google.nl gaan en daar klikken op afbeeldingen. Vervolgens type je iets in waarvan je een plaatje wil. bijvoorbeeld kat of zo... eronder staat een koppeling die je moet kopieeren. (rechtermuisknop, snelkoppeling kopieeren)
Dan ga je naar http://www.endoria.net/upload/ en daar plak je de snelkoppeling. Dan druk je op versturen en dan krijg je een adres. Die kopieer je weer en plant je in bokt..

snappie? Haha!


Ik ben nu zeker al een uur aan het prutsen en ik heb nog steeds niets Verdrietig !
Steeds als ik een plaatje bij endoria wil laden, staat er: Sorry, hooguit 1 MB Verward Ik geef al aan dat het om een plaatje gaat dat ikoon-grootte heeft!
[/quote]

Endooria accepteerd inderdaad niets dat groter is dan 1 MB. Je foto is waarschijnlijk te groot en daardoor te "zwaar". Je kunt het plaatje ook verkleinen door hem eerst op je bureaublad te plaatsen, dan openen met PAINT, en verkleinen.
Dan opnieuw opslaan in .bpm of .jpeg formaat, op je bureaublad. Daarna ga je naar www.endoria.net/upload, bladert (browse) door je computer tot je je plaatje op je bureaublad tegen komt en haalt daar het plaatje vandaan. Klik op upload, dan komt er aan de rechterhand de snelkoppeling en die kopier je dan naar je profiel.

Klinkt ingewikkelder dan het is...

Als ik het voor je moet doen pb je me maar...

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers