Prive-topics?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:19

Op de HK zijn meerdere langlopende topics met 'gelijkgestemde' personen die daar al langer posten. Natuurlijk is een dergelijk topic voor iedereen toegankelijk mits je wel dezelfde interesse deelt.

Als voorbeeld wordt nu het "voetbalvrouwentopic" genoemd aangezien daar helaas een incident was. Andere topics waar een heel select gezelschap post: "Boomloos", "Endurance", "Roddels", "Plussies","dressuurkakkers", "bokkende fjordenrijders", "Dingetjes". Zo zijn er nog wel meer.

Ik neem aan dat iemand die geen interesse heeft in bijvoorbeeld "boomloos rijden" of "endurance rijden" zich zal melden in een dergelijk topic.

Dit is gewoon een voorbeeld van groepsvorming. Bokt is inmiddels zo groot dat mensen op zoek gaan naar anderen die ongeveer dezelfde interesses hebben. Bij de langere topics in de Huiskamer kunnen mensen dan ervaringen uitwisselen.


Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:29

Overigens vind ik het niet gepast om nu in dit topic de 'voetbalvrouwen' af te zeiken. Iedereen zn eigen pleziertje en hobby. Als je het allemaal maar kinderachtig gedoe vindt dan post je er toch niet? Je hoeft niet in elk topic op Bokt te posten.


Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:33

Toch denk ik dat je enige groepsvorming, vooral bij zo'n groot forum, niet kunt voorkomen of tegen gaan.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:57

LuvdaTossa: kan me zo ook voorstellen dat dit helemaal van je vraag afhangt. Als het een vraag is die al 100 keer is langsgekomen dan zal de kans groot zijn dat je wordt verwezen naar de zoekfunctie Haha!.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers