Sterretjes bij Medisch weg- komt de Dierenarts nog wel eens?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Sterretjes bij Medisch weg- komt de Dierenarts nog wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-02 11:02

Ik vraag me af hoe het zit met de dierenarts die een paar keer op Medisch kwam. Volgens mij heb ik hem al eeuwen niet meer online gezien. Is het dan niet nuttiger om gewoon de medeleing over sterretjes weg te halen, want nu zijn er nieuwelingen die misschien wel een antwoord van de DA verwachten (grappig is dat op medisch niemand meer een sterretje bij zn topic zet behalve een paar voor mij onbekende namen)

Dus kunnen we nog rekeken op een bokt veearts of niet?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 11:18

We zijn de zaak aan het bekijken en aan het zoeken naar alternatieven.. Maar da's Heike's afdeling Haha! Weet ik helemaal niets van Haha!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 11:22

Volgens mij geeft er af en toe een arts advies. Als ik het goed heb Peter Klaver. Misschien kan je hem strikken om wat vaker bokkers met raad en daad bij te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 15:16

Ik weet dat Offereins eigenlijk bijna nooit meer op Bokt komt. Die heeft het gewoon te druk met zijn werk.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 22:19

Soms stonder er wel meer sterretjes ipv 1.
En dan ook nog eens bij de simpelste dingen.(mok ofzo)
Ik zie zelden echt een goede vraag voor een DA.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 02:26

Het originele idee is natuurlijk prachtig ... een DA die online antwoorden geeft. Het resultaat is evenzo erg voorspelbaar, en geef de DA maar eens ongelijk.
De adviezen die ik gezien heb waren vaag, gevolgt door het advies de eigen DA te raadplegen. Ook niet onbegrijpelijk natuurlijk, iets anders zou voor hem alleen maar gevaarlijk zijn. Bovendien.. wie is er nu graag de dief van eigen portemonee of van die van collega's ?

Kortom, redenen genoeg om hier niet teveel van te verwachten.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-02 10:55

Het is op zich wel jammer dat er niet gereageerd werd door een dierenarts, maar ook wel begrijpelijk.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 16:06

tja en die reacties van die peter klaver gaan maar over 1 ding, dat zijn eigen primeval ofzoiets zo fantastisch is. Nou kan dat best maar op zo'n antwoord zitten de meesten toch niet te wachten?

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 18:44

Ok, 3e poging, bij de andere 2 had ik al een heel stuk tekst getypt maar dan ging er wat fout en was alles weg Verward

Het gaat hier dus om Offereins en Wil die moderators van Medisch zijn.
Ze zijn dierenarts en hoefsmid, maar de laatste reacties van hun waren op 07-01-2002 (Offereins, dierenarts, geregistreerd op 06-03-2001, 150 berichten) en 10-10-2001 (Wil, hoefsmid, geregistreerd op 31-07-2001, 53 berichten), lang geleden dus en zoveel berichten hebben ze in totaal ook niet geplaatst.
Uit deze gegevens blijkt dat ze niet vaak aanwezig zijn om te reageren en de laatste tijd al helemaal niet.

Waarom ze nog moderator zijn, snap ik niet helemaal, ze zijn nooit aanwezig, plaatsen niks meer, en als er wat zou gebeuren zijn zij niet aanwezig om in te grijpen, niet dat er veel gebeurt op Medisch, maar toch, daar heb je een moderator toch voor Verward

Onder de bokkers bevinden zich ook dierenartsen die wel eens op Medisch reageren.
Daar is Peter Klaver er een van, er zijn er wel meerderen (weet alleen de naam er niet zo even van).
Peter Klaver is ook dierenarts, geregistreerd op 08-01-2002 en het totaal aantal berichten van hem zijn 28, hij heeft het idd vaak over Primevarol, maar reageerdt dan ook bijna alleen op Medisch (paar berichtjes bij Links maar dan verder ook niet).

Wat ik wel een goed idee vind, is uitzoeken onder bokkers wie er dierenarts zijn of hoefsmid en dat bovenaan bij Medisch plaatsen (mededeling of sticky oid) waarin zij ook iets over hun zelf en hun werk, praktijk ed vertellen, zodat de bokkers weten wie er nou hoefsmid of dierenarts zijn en wat ze er verder mee doen moeten ze zelf weten.
En dan gewoon een andere modderator aanstellen.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 21:52

Zannekin is dierenarts misschien wil die hulp bieden.